فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

شروع ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ویژه عید قربان | حراج بزرگ ایران خودرو با تحویل فوری و بدون قرعه کشی

جزییات تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو برای مادران در تابستان ۱۴۰۲ منتشر شد.

شروع ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ویژه عید قربان | حراج بزرگ ایران خودرو با تحویل فوری و بدون قرعه کشی
کدخبر : 17858
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 طرح فروش فوری ایران خودرو  با توجه به قانون ابلاغی از وزارت صمت هر چند وقت یکبار اجرایی می شود. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

اطلاعیه پیش فروش ایران خودرو برای مادران در تابستان ۱۴۰۲ منتشر شد. بر این اساس مراحل تکمیل ثبت نام سورن پلاس بنزینی و  پژو ۲۰۷ اتوماتیک با موعد تحویل مهرماه و شهریور ماه از دیروز آغاز شده است که در ادامه جزییات آن را می‌خوانید.

مبلغ پیش پرداخت خودروهای عرضه شده در طرح ثبت نام خودرو مادران تیر ۱۴۰۲ را در ادامه می‌خوانید. موعد تحویل خودورهای ایران خودرو در این دوره شهریور و مهرماه ۱۴۰۲ است.

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود  درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

طبق اعلام ایران خودرو این طرح ویژه مادرانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان بخش اول اولویت‌های پاییز ۱۴۰۲با موعد تحویل مهر ۱۴۰۲ و بخش سوم اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲ با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است. گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز کل وجه در این طرح ثبت‌ نام کنند.

طبق اطلاعیه ایران خودرو،  آخرین مهلت واریز وجه طرح جدیدترین ثبت نام ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودرو ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ است. برای اینکار لازم است مبلغ پیش پرداخت درج شده در قرارداد پرداخت شود. دقت کنید پس از واریز، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت.

بر اساس آنچه تاکنون عنوان شده مادران دارای دو فرزند و بیشتر می‌توانند با انجام فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو برای مادران از سهمیه ۵۰ درصدی خودروسازان استفاده کنند. اما نه همه مادران دارای دو فرزند و بیشتر. بلکه شرط مهم این است که فرزند دوم خانواده و یا بیشتر، از آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.

فروش فوری ایران خودرو

شرایط یازدهمین مرحله فراخوان اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو (فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو با موعد تحویل ۹۰ روزه) صرفاً برای منتخبین بخش اول اولویت‌های پاییز ۱۴۰۲، اعلام شد.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند، اسامی آنها به عنوان بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده است و برایشان توسط ایران خودرو پیامک ارسال شده یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است، می‌توانند در این بخشنامه ثبت نام کنند.

اولویت‌های اعلامی مجاز به ثبت نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه هستند و تغییر خودرو امکانپذیر نیست.

متقاضیانی که در بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ سامانه یکپارچه توسط وزارت صمت معرفی شده‌اند و پیامک ارسالی از سوی ایران خودرو را دریافت کرده‌اند باید به منظور خرید محصولات ایران خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران خودرو به نشانی ir.ikco.esale اقدام و از ثبت نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

در صورت افزایش مبلغ بیمه، مالیات، و سایر الزامات قانونی از جمله ارتقا استاندارد مشتری متعهد به پرداخت مابه التفاوت است با توجه به لزوم اجرای مرحله دوم ارتقا استانداردی از خرداد ۱۴۰۲، پرداخت هزینه نصب این تجهیزات قبل از صدور فاکتور قطعی است و پس از تعیین قیمت این تجهیزات تا قبل از سر رسید موعد تحویل اطلاع رسانی به خریداران محترم صورت خواهد پذیرفت.

سند خودرو به مدت یک سال در رهن شرکت ایران خودرو خواهد بود. هزینه ترهین در هنگام واریز وجه در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو و هزینه فک رهن در موعد یک ساله انقضا مهلت ترهین دریافت و سند از رهن خارج خواهد شد.

مشتری می‌تواند جهت کسب اطلاعات از وضعیت قرارداد، صدور سند (فاکتور فروش) و پلاک خودروی ثبت نامی به پروفایل شخصی و میز خدمت مشتری مراجعه کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه