وام قرض الحسنه | وام فوری | وام بدون ضامن

وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی با بازپرداخت 5 ساله | وام قرض الحسنه فوری با سود 4 درصد

جزییات دریافت وام ۲۰۰ میلیونی با سود ۴ درصد اعلام شد.

وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی با بازپرداخت 5 ساله | وام قرض الحسنه فوری با سود 4 درصد
کدخبر : 17321
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 وام قرض الحسنه یکی از انواع وام های بانکی است؛ این نوع وام در واقع عقدی است بین بانک و قرض گیرنده که طبق مقررات و ضوابط مبلغی به عنوان قرض به فرد داده می شود؛ طبق قرار داد مبلغ وام قرض الحسنه توسط وام گیرنده باید باز پرداخت شود. بانک های مختلفی وام قرض الحسنه به سپرده گذاران خود ارائه می دهند. سقف تسهیلات وام قرض‌ الحسنه به متقاضیان و میزان کارمزد آن هر ساله توسط بانک‌ مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌شود. وام قرض الحسنه همان طور که از نامش پیداست، دارای نرخ کارمزد کمی است؛ عموما نرخ کارمزد تسهیلات صفر تا چهار درصد است که از مشتریان دریافت می‌شود.

شرایط دریافت وام ۴ درصدی بانک مهر ایران را در ادامه می خوانید.

اگر به دنبال وام درصدپایین هستید با طرح تسهیلات امتیازی مهر ایران می‌توانید تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۴ درصدی دریافت کنید. در ادامه شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیونی ۴درصدی بانک مهر ایران را توضیح خواهیم داد.

برای دریافت وام ۲۰۰ میلیونی ۴ درصدی ابتدا باید در یکی شعب بانک مهر ایران حساب باز کنید. حساب‌های قرض‌الحسنه مهر ایران مشمول دریافت این وام خواهند شد.  وام‌ گیرنده باید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد و در لیست سیاه بانک مرکزی نیز قرار نداشته باشد. برای این تسهیلات باید بین ۳-۱۲ ماه دارای میانگین حساب باشید.

این وام نیاز به ضامن رسمی دارد.

در طرح تسهیلات امتیازی مهر ایران می‌توانید تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام نقدی دریافت کنید.

دوره بازپرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران ۶۰ ماه است.

طبق آنچه اشاره کردیم رقم سود وام ۲۰۰ میلیون تومانی برای بازپرداخت ۶۰ ماه ۴ درصد است. مجموع رقم وام و سود وام ۱۴۰۲ مهرایران به  ۲۰۰,۱۰۰,۰۰۰ میلیون تومان می رسد.

طبق قوانین بانک مهر ایران، قسط ماهانه ۳,۳۳۳,۳۳۳تومان برای وام ۲۰۰ میلیونی ۴ درصدی در نظرگرفته شده است.

وام قرض الحسنه

متقاضیان دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک گردشگری، در صورتی امکان درخواست برای این مبلغ تسهیلات را دارند که حداقل چهار ماه از مدت زمان خواب سپرده آن‌ها گذشته باشد. این وام  قرض الحسنه بوده و تنها دو یا چهار درصد کارمزد به آن تعلق می‌گیرد. افرادی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که ضامن رسمی به بانک ارائه دهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم به 36 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 555 هزار و 550 تومان است. مجموع رقم تسهیلات و سود آن به 200 میلیون و 99 هزار و 800 تومان می‌رسد.

بانک گردشگری از سال 1389 با هدف حداکثر کردن منافع پایدار و بلندمدت سهامداران از طریق ارائه خدمات نوین اعتباری و مالی در سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک بر صنعت گردشگری تاکید دارد و به دنبال حداکثر کردن سهم فعالیت‌های اعتباری و مالی در این بخش است. هم اکنون این مجموعه انواع محصولات و خدمات الکترونیک، عمومی و ویژه را به مشتریان واجد شرایط حقیقی و حقوقی ارائه می‌دهد.

بانک گردشگری تاکنون موفق به کسب رتبه 55 صد شرکت برتر ایران در سال مالی 94، تندیس سومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی 90، نشان زرین برند پایدار با رویکرد مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی، تندیس برتر پنجمین اجلاس جهانی نشان برتر در حوزه برندینگ و مشتری مداری و … شده است.

طرح حمایت فرد حقیقی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای آن دسته از مشتریانی است که خواستار استفاده از تسهیلات قرض الحسنه این بانک در کوتاه ترین زمان ممکن هستند. در حالت عادی، مشتریان بانک برای استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه مهر ایران، ملزم به کسب میانگین با حداقل کارکرد ۳ ماهه حساب خود هستند.

 مشتریان بانک مهر ایران این امکان را دارند با وثیقه گذاری درصدی از مبلغ تسهیلات خود در حساب صندوق اجتماعی و مابقی آن نزد شعبه بانک، برحسب درصد توثیق خود از طریق طرح «حمایت فرد حقیقی» وام 100 میلیون تومانی دریافت کنند.

افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیونی بانک مهر ایران هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. این وام قرض الحسنه بوده و تنها به آن کارمزد 4 درصدی تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 36 ماه می‌رسد. مشتریان به منظور دریافت این وام باید حداقل سه ماه کارکرد حساب داشته باشند. داشتن ضامن رسمی برای اخذ این تسهیلات ضروری است.

این طرح با توجه به ایجاد صندوق اجتماعی برای هر شعبه، برای افرادی که فرصت ایجاد میانگین را ندارند، مطلوب است چراکه متقاضیان با افزایش مبلغ موجودی در دسترس خود، تمام یا بخشی از مشکلاتشان، مرتفع می‌شود.

در این  طرح متقاضی با تودیع معادل درصدی از مبلغ تسهیلات مورد نیاز خود به صندوق اجتماعی شعبه، بر حسب انتخاب خود (۴۰% یا ۵۰% یا ۵۵%) از هم‌افزایی همزمان بانک متناسب با مبلغ تودیعی در صندوق (۶۰% یا ۵۰% یا ۴۵% ) برخوردار می‌شود. به این ترتیب متقاضی پس از سپری شدن مدت انتظار کوتاهی برای تسهیلات، پس از تکمیل پرونده، از تسهیلات طرح حمایتی فرد حقیقی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان بهره‌مند می‌شود.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، مبلغ هر قسط 2 میلیون و 952 هزار و 399 تومان است. کل سود تسهیلات 6 میلیون و 286 هزار و 346 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 106 میلیون و 346 هزار و 347 تومان خواهد بود.

مشتری در سال ۱۴۰۱ با مراجعه به شعبه و آگاهی از شرایط " طرح حمایتی فرد حقیقی" خواستار استفاده از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۴۸ماهه می باشد.

به همین منظور با تأمین مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در حساب پس انداز خود، اقدام به تکمیل فرم های شرکت در صندوق اجتماعی و طرح یادشده می نماید و شعبه بموجب درخواست مشتری، نسبت به ثبت درخواست و انتقال مبلغ درخواستی مشتری به صندوق اجتماعی شعبه بواسطه انتخاب موعد دریافت تسهیلات(دو ماه و نیم بعد) اقدام می نماید.

پس از سپری شدن موعد دو ماه و نیم ، مشتری نسبت به تکمیل پرونده تسهیلاتی خود اقدام و شعبه در صورت مثبت بودن استعلام فرد وام گیرنده و ضامن، نسبت به واریز تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومان درخواستی (۵۰ میلیون تومان از محل منابع بانک با کارمزد ۴ % و ۵۰ میلیون تومان از محل وجوه صندوق اجتماعی شعبه با کارمزد ۲ % )در حساب پس انداز ایشان با بازپرداخت ۴۸ ماهه اقدام خواهد نمود. 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه