فروش فوری خودرو | فروش فوق العاده | ثبت نام خودرو

فوری/آغاز فروش فوری خودرو از دم قسط از امروز | فروش فوری خودرو با شرایط اقساط به قیمت کارخانه

فروش ویژه و فوری کرمان موتور آغاز می شود.

فوری/آغاز فروش فوری خودرو از دم قسط از امروز | فروش فوری خودرو با شرایط اقساط به قیمت کارخانه
کدخبر : 16875
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​شیوه فروش فوری خودرو رسما تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری خودرو یا فوق العاده را انجام نمی دهند.بسیاری از خودروسازان نسبت به فروش فوری خودرو با قرعه کشی با روش جدید اعتراض کرده اند و معتقدند بدون سیستم قرعه‌کشی خودرو  مردم به سهولت خودرو را ثبت نام کرده و تحویل می‌گرفتند.حال باید دید جایگزین طرح فروش فوری خودرو تا چه حد به بازار پر نوسان خودرو کمک می کند.در ادامه به آخرین خبر از فروش فوری خودرو می پردازیم.

شرایط طرح فروش کرمان موتور اردیبهشت 1402 برای خودروی T8 اعلام شد.

گروه خودروسازی کرمان موتور در نظر دارد مرحله جدید فروش جک T8 را از هفته آینده آغاز نماید.

این بخشنامه از روز شنبه 30 اردیبهشت ماه 1402 فعال خواهد شد.

طرح فروش کرمان موتور اردیبهشت 1402؛

نام محصول قیمت زمان تحویل

KMC T8 1.650.000.000 120 روزه

 با اعلام قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت ثبت نام جدید خودرو ها در سایت یکپارچه خودرو با کاهش قیمت قابل توجه و اختلاف مناسب قیمتی با بازار انجام می شود .

در طرح فروش اقساطی خودروهای چینی 1402 تا انتهای دوره پرداخت اقساط و در روش فروش نقدی خودرو به مدت یکسال در رهن شرکت مدیران خودرو خواهد بود. در ادامه لیست خودروهای چینی عرضه شده در دومین فروش سامانه یکپارچه و اختلاف قیمت آنها با بازار آزاد را می‌بینید.

قیمت خودروهای مدیران خودرو (اختلاف بازار و کارخانه)

نام خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار اختلاف قیمت

آریزو۶ پرو ۱میلیارد و ۲۴۳میلیون تومان ۱میلیارد و ۷۴۲میلیون تومان ۴۹۹ میلیون تومان

فونیکس تیگو۸ پرومکس ۲میلیارد و ۶۳۰میلیون تومان ۳میلیارد و ۳۲۰میلیون تومان ۶۹۰ میلیون تومان

X۵۵ پرو ۹۸۳میلیون تومان ۱میلیارد و ۴۶۳میلیون تومان ۴۸۰ میلیون تومان

X۲۲ پرو اتوماتیک ۶۴۶میلیون تومان ۱میلیارد و ۱۰۴میلیون تومان ۴۵۸ میلیون تومان

X۲۲ پرو دنده‌ای ۶۱۵میلیون تومان ۹۰۰میلیون تومان ۲۸۵ میلیون تومان

آریزو۵ توربو ۱میلیارد و ۵۵میلیون تومان ۱میلیارد و ۳۱۲میلیون تومان ۲۵۷ میلیون تومان

شرایط اقساطی فروش محصولات ایران خودرو در سامانه یکپارچه خودرو

هر کد ملی تنها مجاز به ثبت نام خودروی اعمال شده در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی، بصورت (نقدی یا اقساطی ) به انتخاب خود (از محل این طرح بوده و پس از ثبت نام هیچگونه تغییر در شرایط انتخابی امکان پذیر نخواهد بود.

در روش فروش اقساطی، مدت اقساط و نرخ سود تسهیلات مطابق آخرین اطلاعیه‌های بانک مرکزی است.

با توجه به امکان فروش اعتباری خودروها در این طرح، مالک ارائه تسهیلات به مشتریان صرفاً بعد از تایید اعتبارسنجی و دریافت مدارک معتبر متقاضی و ضامن توسط بانک ها و موسسات ارائه دهنده تسهیلات است. لذا متقاضیان باید دقت کامل در خصوص انطباق و توانایی تکمیل شرایط خرید اقساطی از بانک ها و موسسات ارائه دهنده تسهیلات را داشته باشند. درصورت عدم تائید ارائه تسهیلات به مشتری از سوی موسسات مذکور، کلیه مسئولیت ها متوجه متقاضیان خواهد بود.

در روش فروش اقساطی خودرو تا انتهای دوره پرداخت اقساط و در روش فروش نقدی خودرو به مدت یکسال در رهن شرکت مدیران خودرو خواهد بود.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی شرایط عمومی و اختصاصی (در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز مسترد می شود و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه خودرو ساز نخواهد بود.

ثبت نام کدام خودرو سود بیشتری دارد؟

اگر قصد دارید در مرحله دوم فروش سامانه تخصیص خودرو خودروی چینی بخرید باید بدانید که انتخاب فونیکس تیگو۸ پرومکس با اختلاف ۶۹۰ میلیونی بیشترین سود را دارد. پس از آن به ترتیب آریزو۶ پرو، X۵۵ پرو، X۲۲ پرو اتوماتیک و X۲۲ پرو دنده‌ای و آریزو۵ توربو​ بیشترین اختلاف قیمت را بازار آزاد دارند.

لینک ثبت نام خرید اقساطی خودروهای  مدیران خودرو

متقاضیان ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو ۱۴۰۲ تا ۲۹ اردیبهشت ماه باید حساب خود را وکالتی کنند که پیش شرط آن بلوکه شدن ۱۰۰ میلیون تومان است که پس از مشخص شدن نتایج آزاد خواهد شد. پس از آن از ۳ الی ۱۰خردادماه فرصت خواهند داشت تا با ورود به سایت سامانه تخصیص خودرو به نشانی https://www.esalecar.ir با انتخاب ۵ خودرو برای ثبت نام اولیه اقدام کنند.

فروش فوری خودرو

 مهدی تقدسی، ضمن تایید زمانبندی اعلام شده برای فرآیند مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، اظهار کرد: از 20 تا 29 اردیبهشت ماه متقاضیان می‌توانند برای تعریف حساب وکالتی "به نام سازمان حمایت"، واریز وجه 100 میلیون تومان و مسدود کردن آن در حساب مذکور اقدام کنند؛ پس از پایش اطلاعات و ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک‌ها به سامانه، از سوم خرداد ماه تا 10 خرداد، ثبت‌نام آغاز خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، افزود: تنها تفاوت این مرحله از فروش خودرو با مرحله نخست، این است که طرح جایگزینی خودروهای فرسوده هم اضافه شده است و همچنین متقاضیان از همان ابتدا می‌توانند پنج اولویت خودرویی خود را تعیین کنند.

وی تاکید کرد: متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بایستی توجه داشته باشند که همچون دو طرح دیگر (عادی و طرح حمایت از قانون جوانی جمعیت ویژ مادران) بایستی برای تعریف حساب وکالتی به‌ نام سازمان حمایت و مسدود کردن وجه 100 میلیون تومان اقدام کنند.

تقدسی با بیان اینکه فروش یکپارچه خودروها حتما روندی ادامه‌دار خواهد بود، گفت: طرح فروش یکپارچه خودروها ادامه‌دار خواهد بود و ختم به این دو مرحله نخواهد شد، اما اینکه  فرآیند مرحله سوم دقیقا چه زمانی باشد، هنوز مشخص نیست و قطعا پس از اتمام مرحله دوم، برای مرحله سوم و اجرای آن برنامه‌ریزی صورت خواهد گرفت.

    محدودیت‌های ثبت‌نام در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در سامانه یکپارچه عبارتند از داشتن گواهینامه رانندگی دارای اعتبار، عدم خرید یا تحویل خودرو از خودروسازان داخلی در 48 ماه گذشته، خودروی فرسوده باید مدل 1385 و یا قبل از آن باشد، پلاک و سند خودرو نیز به نام متقاضی ثبت‌نام باشد.

در این طرح داشتن پلاک فعال جزو محدودیت‌ها نیست اما درصورت ثبت‌نام، متقاضی در محاسبه زمان تحویل خودروی خریداری‌شده باید به اولویت تخصیص‌یافته، مدت زمانی بالغ بر 2 ماه را نیز به‌عنوان حداقل زمان فرآیند اسقاط در نظر بگیرد.

شرایط ثبت‌نام برای طرح اسقاط خودرو در سامانه یکپارچه به‌شرح زیر است:

1 ـ داشتن گواهی‌نامه دارای اعتبار

2 ـ گذشت 48 ماه از خرید آخرین خودرو از شرکت‌های خودروسازی

3 ـ داشتن 100 میلیون تومان در حساب وکالتی

4 ـ خودروی فرسوده حداقل مدل 1385 یا به قبل باشد

5 ـ پلاک و سند خودرو باید به نام متقاضی باشد وکالت‌نامه مورد قبول نیست

6 ـ داشتن پلاک فعال محدودیت نیست

7 ـ به فرایند ثبت‌نام خودروهای فرسوده 2 ماه اضافه می‌شود یعنی اگر تحویل خودرو برای زمستان 1402 باشد علاوه بر آن 2 ماه هم برای فرایند اسقاط باید زمان در نظر گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه