فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

فوری/فروش فوری ایران خودرو با خودرو محبوب | آغاز حراج بی نظیر پژو 206 به قیمت کارخانه

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هرگونه افزایش قیمت خودروهای مونتاژی منوط به اعلام قیمت شورای رقابت است و اگر شرکتی اقدام به افزایش قیمت کرده باشد، باید قیمت‌ها را به قبل بازگرداند.

فوری/فروش فوری ایران خودرو با خودرو محبوب | آغاز حراج بی نظیر پژو 206 به قیمت کارخانه
کدخبر : 16489
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

طرح فروش فوری ایران خودرو  با توجه به قانون ابلاغی از وزارت صمت هر چند وقت یکبار اجرایی می شود. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

امید قالیباف اظهار داشت: بیش از 208 هزار نفر از متقاضیان ثبت‌نام کننده در مرحله اول طرح یکپارچه عرضه خودرو که نوبت تحویل خودروی آنها به سال 1403 موکول شد، در مهلت تعیین شده برای تغییر نوع خودرو به سامانه easalcar.ir مراجعه کرده و نسبت به تغییر نوع خودرو ‌برای تغییر اولویت بندی اقدام کردند.

سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: نتایج نوبت دهی افرادی که در مقطع تعیین شده برای ویرایش نسبت به تغییر خودرو اقدام کردند، اواسط هفته آینده اعلام می شود.

وی در رابطه با ثبت نام دور دوم طرح یکپارچه عرضه خودرو، بیان کرد: از روز 16 اردیبهشت 1402 فرآیند ثبت‌نام متقاضیان در طرح یکپارچه عرضه خودرو آغاز می‌شود، متقاضیان خرید خودرو بعد از اعلام زمان‌ و شرایط ثبت نام، نسبت به افتتاح حساب وکالتی و ثبت نام در طرح مذکور اقدام کنند.

قالیباف تاکید کرد: قبل از اطلاع رسانی برای آغاز فرآیند ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودرو، متقاضیان نسبت به افتتاح حساب وکالتی اقدام نکنند.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: ‌پیش از اطلاع رسانی برای ثبت نام مرحله دوم طرح یکپارچه افتتاح حساب وکالتی مجاز نیست، بنابراین متقاضیان مرحله دوم در بازه زمانی که اعلام می‌شود نسبت به ایجاد حساب وکالتی اقدام کنند.

وی همچنین با بیان اینکه هرگونه افزایش قیمت خودروسازان مونتاژی مجاز نیست، گفت: سازمان حمایت به این خودروسازان اعلام کرده است که اجازه تغییر قیمت خودرو را ندارند و شورای رقابت نیز به آنها اعلام کرده است تا زمانی که این شورا قیمت‌ها را اعلام نکرده است خودروسازان مونتاژی اجازه افزایش قیمت ندارند.

قالیباف تصریح کرد: ‌هر گونه افزایش قیمت خودروهای مونتاژی منوط به اعلام قیمت شورای رقابت است و اگر شرکتی اقدام به افزایش قیمت کرده باشد باید قیمت‌ها را به قبل بازگرداند.

فروش فوری ایران خودرو

شرایط پیش‌فروش برخی از محصولات شرکت ایران‌خودرو صرفاً جهت بخش سوم اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲ با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۲ اعلام شد.

به اطلاع متقاضیان و نمایندگی های مجاز می‌رساند شرایط پیش‌فروش برخی از محصولات شرکت ایران‌خودرو صرفاً جهت بخش سوم اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲ با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۲ به‌شرح ذیل اعلام می‌شود.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده اند و اسامی ایشان به‌عنوان بخش سوم اولویت تابستان به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران‌خودرو پیامک ارسال شده است، می‌توانند در این بخشنامه ثبت‌نام کنند.

فروش فوری ایران خودرو

ایران خودرو اعلام کرد در دومین مرحله از فروش محصولات شرکت‌های خودروساز با سازوکار قرعه‌کشی حاضر خواهد بود. آنطور که مدیران این خودروساز در اطلاعیه خود اعلام کرده‌اند، هایما در کنار سایر محصولاتی که امکان عرضه آن‌ها با توجه به برنامه تولید وجود دارد، در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

ایران‌خودرویی‌ها در حالی برای حضور در دومین فروش بدون قرعه‌کشی از مسیر سامانه یکپارچه اعلام آمادگی کرده بودند که پیش از آن مدیرعامل این خودروساز از احتمال حضور پیدا نکردن شرکت تحت مدیریتش در دومین فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه خبر داده بود.

علیمردان عظیمی دلیل این مساله را تکمیل ظرفیت ایران خودرو در مقطع کنونی عنوان کرده بود.

ایران‌خودرویی‌ها هنوز به طور قطع اعلام نکرده‌اند که در این طرح قرار است کدامیک از اعضای خانواده هایما در این ضیافت خودرویی شرکت کنند. بررسی سبد محصولاتی آبی‌های جاده مخصوص نشان می‌دهد این خودروساز تولید سه عضو خانواده هایما را در دستور کار دارد. «هایما S7 با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک»، «هایما S5 با موتور توربو شارژ و گیربکس شش سرعته اتوماتیک» و «هایما S8» سه عضو این خانواده خودروی چینی را تشکیل می‌دهند.

خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص در اولین دور از فروش سامانه یکپارچه با ساز و کار بدون قرعه‌کشی دو عضو خانواده هایما یعنی هایما S7 با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک، هایما S5 با موتور توربو شارژ و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک در تیررس متقاضیان قرار داده بود. هایما S8 جدیدترین عضو این خانواده خودرویی چینی است که سال گذشته به سبد محصولاتی ایران خودرو اضافه شده است.

این احتمال وجود دارد که مدیران ایران خودرو تصمیم بگیرند این عضو جدید خانواده هایما را در دور جدید فروش خودرو با مکانیزم قرعه‌کشی به متقاضیان عرضه کنند.

البته فراموش نکنیم طبق وعده قبلی، آن دسته از محصولات ایران خودرو که امکان عرضه آنها با توجه به برنامه تولید وجود دارد، اعضای انتخاب شده از خانواده هایما را برای شرکت در دومین ضیافت خودرویی صمت در سامانه یکپارچه همراهی خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه