فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی و به قیمت کارخانه | خرید سوگولی ایران خودرو فقط با 167 میلیون تومان

با اینکه خبر رسیده بود ایران خودرو در دور دوم فروش خودرو با مکانیزم نوبت دهی حضور ندارد، اما این خودروساز در این طرح فروش حضور دارد.

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی و به قیمت کارخانه | خرید سوگولی ایران خودرو فقط با 167 میلیون تومان
کدخبر : 16435
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

طرح فروش فوری ایران خودرو  با توجه به قانون ابلاغی از وزارت صمت هر چند وقت یکبار اجرایی می شود. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

جزئیات دومین مرحله از پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو | اسامی خودروها و زمان تحویل

شرایط پیش‌فروش برخی از محصولات شرکت ایران‌خودرو صرفاً جهت بخش سوم اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲ با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۲ اعلام شد.

به اطلاع متقاضیان و نمایندگی های مجاز می‌رساند شرایط پیش‌فروش برخی از محصولات شرکت ایران‌خودرو صرفاً جهت بخش سوم اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲ با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۲ به‌شرح ذیل اعلام می‌شود.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده اند و اسامی ایشان به‌عنوان بخش سوم اولویت تابستان به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران‌خودرو پیامک ارسال شده است، می‌توانند در این بخشنامه ثبت‌نام کنند.

فروش فوری ایران خودرو

ایران خودرو اعلام کرد در دومین مرحله از فروش محصولات شرکت‌های خودروساز با سازوکار قرعه‌کشی حاضر خواهد بود. آنطور که مدیران این خودروساز در اطلاعیه خود اعلام کرده‌اند، هایما در کنار سایر محصولاتی که امکان عرضه آن‌ها با توجه به برنامه تولید وجود دارد، در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

ایران‌خودرویی‌ها در حالی برای حضور در دومین فروش بدون قرعه‌کشی از مسیر سامانه یکپارچه اعلام آمادگی کرده بودند که پیش از آن مدیرعامل این خودروساز از احتمال حضور پیدا نکردن شرکت تحت مدیریتش در دومین فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه خبر داده بود.

علیمردان عظیمی دلیل این مساله را تکمیل ظرفیت ایران خودرو در مقطع کنونی عنوان کرده بود.

ایران‌خودرویی‌ها هنوز به طور قطع اعلام نکرده‌اند که در این طرح قرار است کدامیک از اعضای خانواده هایما در این ضیافت خودرویی شرکت کنند. بررسی سبد محصولاتی آبی‌های جاده مخصوص نشان می‌دهد این خودروساز تولید سه عضو خانواده هایما را در دستور کار دارد. «هایما S7 با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک»، «هایما S5 با موتور توربو شارژ و گیربکس شش سرعته اتوماتیک» و «هایما S8» سه عضو این خانواده خودروی چینی را تشکیل می‌دهند.

خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص در اولین دور از فروش سامانه یکپارچه با ساز و کار بدون قرعه‌کشی دو عضو خانواده هایما یعنی هایما S7 با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک، هایما S5 با موتور توربو شارژ و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک در تیررس متقاضیان قرار داده بود. هایما S8 جدیدترین عضو این خانواده خودرویی چینی است که سال گذشته به سبد محصولاتی ایران خودرو اضافه شده است.

این احتمال وجود دارد که مدیران ایران خودرو تصمیم بگیرند این عضو جدید خانواده هایما را در دور جدید فروش خودرو با مکانیزم قرعه‌کشی به متقاضیان عرضه کنند.

البته فراموش نکنیم طبق وعده قبلی، آن دسته از محصولات ایران خودرو که امکان عرضه آنها با توجه به برنامه تولید وجود دارد، اعضای انتخاب شده از خانواده هایما را برای شرکت در دومین ضیافت خودرویی صمت در سامانه یکپارچه همراهی خواهند کرد.

فروش فوری ایران خودرو

با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، محصول هایما در مرحله دوم طرح فروش در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو به همراه سایر خودروهایی که امکان عرضه آنها براساس برنامه تولید وجود دارد، عرضه خواهد شد.

بر همین اساس، مشتریانی که تمایل به خرید این محصول دارند، می توانند نسبت به نام نویسی در مرحله دوم که در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو وزارت صمت اطلاع رسانی خواهد شد، اقدام کنند.

ایران خودرو تاکید کرده اولویت بندی زمانی برای اختصاص ظرفیت هایما و موعد تحویل از طریق سامانه یکپارچه اطلاع رسانی خواهد شد.

با توجه به استقبال بالای مشتریان از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، این خودروساز خود را متعهد می‌داند تا نسبت به اختصاص ظرفیت عرضه براساس برنامه تولید اقدام کند تا امکان ایفای تمامی تعهدات در موعد مقرر و سررسید فراهم شود.

به طور حتم، در صورت وجود ظرفیت در خطوط تولید ایران خودرو، در هر مرحله از فروش نسبت به افزایش ظرفیت عرضه اقدام و ایجاد امکان خرید متقاضیان از طریق سامانه یک پارچه فراهم خواهد شد.

در طرح جدید فروش فوری ایران خودرو، دنا پلاس اتوماتیک توربو شارژ، پژو پارس سال، پژو ۲۰۷ دستی، سورن پلاس بنزینی و پژو ۲۰۷ اتوماتیک با سقف قرمز با شرط تحویل 90 روزه عرضه شده است.

قیمت مصوب خودروهای عرضه شده در اولین فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است:

طبق اعلام ایران خودرو این طرح ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان بخـش دوم اولویـت تابسـتان بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است. گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز کل وجه در این طرح ثبت‌ نام کنند.

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/#!/ انجام می شود  درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. 

طبق اطلاعیه ایران خودرو،  آخرین مهلت واریز وجه طرح فروش فوری ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودرو روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه است. برای اینکار لازم است کل وجه خودرو پرداخت شود. دقت کنید پس از واریز، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت. گفتنی است واریز وجه از ۳۰ فروردین ماه اعلام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه