تست هوش | معما | تست روانشناسی | تست شخصیت شناسی

فقط 2 درصد از مردم این معما رو حل می کنند | تست هوش

این معادله را حل کن تا متوجه بشی که ریاضی دبستان رو خوب یاد گرفتی یا نه!؟

فقط 2 درصد از مردم این معما رو حل می کنند | تست هوش
کدخبر : 16060
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

تست هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با تست هوش تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید ؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه تست هوش جذاب رو حل کنیم.

بسیاری از دانش‌آموزان حسابی این روزها اصولی به نام «ترتیب عملیات» را یاد می‌گیرند، و این یک قانون استاندارد است که به ما می‌گوید با چه ترتیبی یک مسئله را حل کنیم. این قانون برای این ایجاد شد که همه بتوانند یک سوال را حل کنند و یک پاسخ را دریافت کنند. اگر این ترتیب برای همه متفاوت بود، افراد مختلف پاسخ های متفاوتی برای یک سوال دریافت می کردند. برای حل این معادله نیز توجه به ترتیب سوالات مهم است.

پس این معادله ریاضی یا تست هوش ریاضی با چهار عمل اصلی را در 10 ثانیه حل کنید و اثبات کنید که دروس ریاضی دوران دبستان را خوب فهمیده اید. خیلی ها فکر می کنند این معادله ساده است، اما در نهایت نتوانسته اند پاسخ صحیح را ارائه دهند. آزمون های ریاضی و بازی های فکری پازل هایی هستند که شما را به فکر وادار می کنند و ظرفیت ذهنی شما را افزایش می دهند. اگر ذهن تیزبینی برای حل پازل دارید، این بازی ریاضی را امتحان کنید.

 

.

.

.

.

.

پازل های ریاضی راهی عالی برای به چالش کشیدن و تمرین مغز هستند و می توانند به بهبود مهارت ها و دانش ریاضی کمک کنند. آنها اغلب برای یافتن راه حل نیاز به تفکر منطقی و توانایی حل مسئله دارند. پازل های منطقی یک نوع رایج از پازل های ریاضی هستند که بر اساس استدلال و استنتاج اطلاعات از مجموعه ای از شرایط داده شده است. این پازل های ریاضی همچنین به عنوان یک ابزار یادگیری برای کمک به دانش آموزان در توسعه تفکر ریاضی و مهارت های حل مسئله استفاده می شود. با تست هوش ریاضی با چهار عمل اصلی همراه باشید.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش ریاضی با چهار عمل اصلی

اگر هنوز به پاسخ تست هوش ریاضی با چهار عمل اصلی دست پیدا نکردید بهتر ایت به توضیحاتی که در پائین ارائه شده است مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش ریاضی با چهار عمل اصلی: منطق خاصی برای ترتیب عملیات وجود دارد، اما نیازی به گفتن نیست که برای دانش آموز ساده شده و به صورت مخفف PEMDAS ساخته شده است. یعنی با هر مشکلی باید به ترتیب پرانتز حل شود. ضرب و تقسیم (این دو در این مرحله قابل تعویض هستند). و در آخر، جمع و تفریق (همچنین هر دو در این مرحله آخر قابل تعویض هستند.)

هنگام برخورد با علائم مختلف که در مرحله خاصی قابل تعویض هستند، مشکل باید از چپ به راست حل شود. ضرب و تقسیم در یک مرحله هستند و قابل تعویض هستند، بنابراین باید از چپ به راست حل شوند. همین امر در مورد جمع و تفریق نیز صدق می کند. برای مثال در مورد 3 ÷ 3 × 4 ابتدا قسمت تقسیم باید حل شود. در مورد 3 – 3 + 4 ابتدا باید تفریق حل شود.

بنابراین، اجازه دهید نگاهی دیگر به مشکلی که در اینجا با آن برخورد کردیم بیاندازیم:

3 – 3 × 2 + 2 ÷ 2 = ?

بنابراین، با استفاده از PEMDAS، چون هیچ پرانتز یا توانی در این مسئله وجود ندارد، می‌توانید مستقیماً به حل ضرب و تقسیم از چپ به راست بروید. این بدان معناست که شما باید با 3 × 2 شروع کنید و سپس 2 ÷ 2 را حل کنید، که برای ما باقی می ماند:

3 – 6 + 1 = ?

اکنون تنها چیزی که باقی می‌ماند تفریق و جمع است که باید از چپ به راست حل شود و به ما امکان می‌دهد پاسخ را دریافت کنیم:

3 – 6 + 1 = -2

تست هوش

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه