تست هوش | معما | تست روانشناسی | تست شخصیت شناسی

اگه خیلی زبر و زرنگی بگو رئیس شرکت چه کسی هست؟ | تست هوش

اگه منطقی فکر می کنی بگو کدومیکی از افراد تصویر مدیر یه شرکته

اگه خیلی زبر و زرنگی بگو رئیس شرکت چه کسی هست؟ | تست هوش
کدخبر : 16028
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

تست هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با تست هوش تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید ؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه تست هوش جذاب رو حل کنیم.

یکی دیگر از سوالات هوش تصویری را با شما به اشتراک گذاشته ایم. در آزمون شناسایی مدیر شرکت شما باید بتوانید فرد ارشد تصویر را شناسایی کنید. ما دوباره اینجا هستیم تا چالش جدیدی را ارائه دهیم. مشخص است که تست های هوش انواع مختلفی دارند. اما بهترین و جذاب ترین آنها تست های هوش تصویری هستند که شما برای ارائه پاسخ نیاز دارید که از تمام حواس خود استفاده کنید.

در آزمون شناسایی مدیر شرکت با یکی از چالش انگیزترین سوالات هوش تصویری روبرو هستید. برای انجام این تست نیز زمان شما محدود است. این محدودیت تنها 5 ثانیه است. اگر بتوانید در 5 ثانیه این معمای تصویری را حل کنید، قطعا نشان می دهد که شما از هوش بالایی برخوردار هستید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی مدیر شرکت همراه باشید.

برخی معتقدند که نحوه لباس پوشیدن افراد با نوع شخصیت آنها رابطه مستقیم دارد. بر همین اساس در بسیاری از ادارات از لباس خاص و متحدالشکلی استفاده می کنند. بنابراین، برخی از شرکت‌ها قوانینی را در زمینه پوشش کارمندان وضع می‌کنند. در تصویر آزمون شناسایی مدیر شرکت باید شما بتوانید در تصویر بالا مدیر را شناسایی کنید.

شما می توانید با دقت تمام به جزئیات آزمون شناسایی مدیر شرکت نگاه کنید. به نظر می رسد یکی از افراد تصویر مدیر ارشد یک شرکت است. اما به نظر شما کدامیک از این افراد یک مدیر است؟ برای حل این تصویر باید از تفکر منطقی خود استفاده کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون شناسایی مدیر شرکت ذیل نگاه کنید.

 

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی مدیر

پس از مطالعه کامل تصویر آزمون شناسایی مدیر شرکت می توانید یک نتیجه گیری درست بگیرید. شما با چند تصویر روبرو هستید. شما با یک نگاه منطقی می توانید این آزمون را حل کنید. اگر به پاسخ نرسیده اید، می توانید به پاسخ در پایین صفحه مراجعه کنید..

.

.

.

 

مرد با شلوار جین و ژاکت

احتمالاً در گذشته در یک شرکت بین المللی، مدیر نمی توانست این گونه راحت لباس بپوشد. شاید کارمندان ساده ای مانند بخش نرم افزار و … می توانستند در محیط کاری خود چنین لباسی بپوشند. اما در دنیای مدرن و حتی در یک شرکت بین المللی، مدیر شلوار جین و ژاکت می پوشد. پس طبیعی است که زاکربرگ و … هم از لباس های غیر رسمی استفاده کنند.

 

مرد ایستاده کنار نمودار

اولین تصوری که به من دست داد این بود که او یک معلم و یا کارشناس است که در حال ارائه یک برنامه است. او نسبتاً هوشمندانه لباس پوشیده بود.   اما آیا همیشه “رئیس ” اینگونه رفتار می کند؟ یعنی نمودار ارائه می دهد و … بله در دنیای امروز هم هنوز مدیرانی هستند که به صورت منظم در حال ارائه و آموزش به زیردستان خود هستند. به طور کلی، بسیاری از شرکت ها دارای برنامه های توسعه کارکنان و مدیران مجرب برای ارائه اطلاعات به کارکنان هستند.

مرد کنار پنجره

در اینجا می توان ظاهر یک دفتر کار شخصی را مشاهده کرد که از کت آویزان شده روی صندلی به چشم می خورد. خیلی ها معتقدند که این مرد، مقام بالایی دارد. علاوه بر این تصویر، اواخر شب را نشان می دهد. به نظر می رسد فرد تصویر تا دیر هنگام بر روی یافتن تصمیم درست در مورد یک موضوع متمرکز شده است. شاید او به شرکت فعلی خود یا حتی کل کشور فکر می کند.

نتیجه نهایی آزمون شناسایی مدیر شرکت

در عصر فناوری و ارتباطات، بسیاری از کلیشه ها محو می شوند و جای خود را به حرفه ای گری و اراده می دهند. پس هر کدام از افراد می توانند یک مدیر باشند. دیگر نمی توان براساس لباس افراد، نتیجه گیری کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه