تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

یک آدمک و انتخاب کن تا ببینی عشقت بهت چه پیشنهادی میده | تست شخصیت شناسی

یک تصویر را که با آن احساس نزدیکی می کنید را انتخاب کنید و در ادامه جواب مربوطه را بخوانید.

یک آدمک و انتخاب کن تا ببینی عشقت بهت چه پیشنهادی میده | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 15905
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

شکلی که در تست امروز انتخاب می کنید بیانگر تایپ شخصیتی شماست. 

شکلی که در تست امروز انتخاب می کنید بیانگر تایپ شخصیتی شماست. یک تصویر را که با آن احساس نزدیکی می کنید را انتخاب کنید و در ادامه جواب مربوطه را بخوانید.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این صفحه  را ببینید.

.

.

.

.

.

 

1.رهبر

شما فردی هستید که به طور ذاتی به سازماندهی و رهبری گرایش دارید. دارای مهارت مهم سخنرانی هستید و به طور کلی افرادی که دارای خصوصیات رهبری هستند می توانند با اجتماع به خوبی سازگار شوند. باید بدانید که شهود این ویژگی ها تا حد زیادی به سطح رشد ذهنی شما بستگی دارد. بنابراین در سطح پایین این ویژگی ها می توانند به صورت موقعیتی و کم وجود داشته باشند.

2.مدیر

ویژگی های رهبری زیادی دارید، اما وقتی تصمیمات جدی می گیرید، تمایل به تردید دارد. افرادی مانند شما با سطح بالایی از حرفه ای بودن و مسئولیت پذیری متمایز می شوند. شما نسبت به راستگویی حساسیت بیشتری دارند، صداقت برای شما بسیار مهم است.

3.مضطرب

این افراد بسیار توانا و بااستعداد هستند و مهارت های زیادی دارند. چنین افرادی از نظر ذهنی نمی توانند آشفتگی و کثیفی را چه در محل کار و چه در محل زندگی تحمل کنند. این افراد بسیار آسیب پذیر هستند و نیاز به تشویق دائمی از طرف اطرافیانشان دارند.

4.دانشمند

این افراد می توانند به سرعت از واقعیت جدا شوند ، توانایی منحصر به فردی در تحلیل منطقی و تفکر در هر موقعیتی دارند و همچنین دارای قدرت ذهنی بسیار بالایی هستند. نماینده هایی از این تیپ شخصیتی می توانید اغلب در کارگردانان سیرک و انیمیشن ببینید.

5.شهودی

سیستم عصبی این دسته از افراد بسیار حساس است. آنها در اغلب کارهای فنی خود را خلاق نشان می دهند وهمچنین مهارت های دستی و تخیلی شان خوب است. این افراد چیزهای جدید را دوست دارند و تمایل دارند از ایده های جدید حمایت کنند. آنها گاهی اوقات بسیارفداکار هستند و به مراقبت از دیگران عادت دارند. آزادی خواه هستند و تحمل نقض آزادی خود را ندارند..آنها قوانین اخلاقی خاص خود را دارند و در کنترل کردن خودشان بسیار پیشرو هستند.

6.مخترع،طراح،هنرمند

آنها افرادی خلاق با رگه های فنی هستند که در زمینه های خلاقیت هنری، فکری و فنی یافت می شوند. اکثر این افراد درونگرا هستند. آنها نیز معیارهای اخلاقی خاص خود را دارند و این افراد کاملاً احساساتی هستند و اغلب در مورد ایده های خود وسواس دارند و نیاز دارند که در ارتباط با آن با افرادی مشورت کنند.

7.عاطفی

این افراد بخاطر مهربانی و همدلی شان بیشتر شناخته می شوند. آنها حتی بخاطر دیدن صحنه های ناراحت کننده یک فیلم نیز ناراحت می شوند. همچنین ممکن است به دلیل اتفاقات سخت برای مدت طولانی شوکه و افسرده شوند. این افراد برای خوب کردن حال دیگران و همدردی با آن ها انرژی زیادی مصرف می کنند و در نتیجه با این روند انرژی لازم را برای تحقق بخشیدن به آرزوهای خودشان را نیز از دست می دهند.

8.بی احساس

برعکس تیپ عاطفی این افراد اصلا متوجه حال و احوال دیگران نیستند و برایشان اهمیت زیادی هم ندارد. شاید در نگاه اول برخورد با این افراد برایتان تعجب برانگیز باشد اما باید بدانید که آن ها به خودشان بیشتر از هر چیزی اهمیت می دهند. آن ها تنها کاری را انجام می دهند که به نظرشان درست است و معمولا با کسی مشورت نمی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    ۲

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه