تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

اگه عشقت تو چت از این ایموجی ها استفاده میکنه بدون داره بهت خیانت میکنه | تست شخصیت شناسی

این ایموجی ها در چت های عاشقانه نشانه خوبی نیستند، آن ها بشناسید!

اگه عشقت تو چت از این ایموجی ها استفاده میکنه بدون داره بهت خیانت میکنه | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 15863
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

کسی که دوست دارید با او وارد رابطه شوید زیاد پیام می دهید، احتمالاً از ایموجی ها استفاده می کنید، شکلک هایی که برای ابراز احساسات طراحی شده اند. کارشناسان می گویند استفاده از ایموجی ها در مکالمات نوشتاری با شریک عاطفی خود می تواند مفید باشد، اما بعضی عادت ها در رابطه با ایموجی هشداردهنده هستند و نباید آنها را نادیده بگیریم.

ایموجی ها می توانند نوعی ارتباط پیوند دهنده ایجاد کنند، به گونه ای که به تثبیت پیوندهای میان شما و شریک عاطفی تان و خاطراتی که با همدیگر دارید کمک می کند. اما ایموجی هایی که به معنای بی تفاوتی، زودرنجی یا خشم هستند همان هایی هستند که باید به آن ها توجه داشته باشید. با توجه به این موضوع، چند نشانه ی هشداردهنده در مورد ایموجی های پیام های شریک عاطفی تان هست که نباید از آن ها غافل شد.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این صفحه  را ببینید.

.

.

.

۱- از ایموجی لایک زیاد از حد استفاده می کند

چت عاشقانه: یکی از دوپهلوترین ایموجی ها که در ظاهر معنای مثبتی دارد ایموجی لایک است. این ایموجی به طور کلی نشان می دهد چیزی «خوب به نظر می رسد» و استفاده ی گهگاه از آن ایرادی ندارد. اما اگر شریک عاطفی تان بیش از حد از آن استفاده می کند، این امر می تواند نشانه ی بی تفاوتی او باشد.

استفاده از ایموجی لایک می تواند راهی سریع برای نشان دادن موافقت تان با صحبت شریک عاطفی تان باشد، اما اگر مکالمه ی شما تبدیل به یک رشته پاسخ با ایموجی لایک شود، این امر ممکن است نشانه ی این باشد که شریک عاطفی شما واقعاً به حرف هایتان توجه ندارد. استفاده ی زیاد از این ایموجی با هدف پایان دادن به مکالمه انجام می شود چون شخص دارد سعی می کند شخص مقابل خود را ساکت کند.

۲- به جای توضیح واضح در چت عاشقانه از ایموجی استفاده می کند

چت عاشقانه: پیام های نوشتاری امکان ارتباط رو در رویی که در مکالمه ی حضوری وجود دارد را ندارند و نیز فاقد پیام هایی هستند که از طریق زبان بدن، لحن و تماس چشمی در ارتباط رو در رو رد و بدل می شود. به همین دلیل به راحتی ممکن است از آن ها سوء برداشت شود و اگر شریک عاطفی تان به جای توضیح اینکه واقعاً چه فکر یا احساسی دارد، از ایموجی استفاده کند، وضعیت می تواند به مراتب گیج کننده تر شود.

هر چه می گذرد استفاده از ایموجی ها به جای تلاش برای برقراری ارتباط از طریق کلمات بیشتر می شود. این امر نتیجه ی تمایلی است که برای داشتن مکالمات کمتر هدفمند وجود دارد، چون ایموجی ها قادر به نشان دادن احساسات پیچیده و نکات ظریفی نیستند که در ارتباط کلامی وجود دارد.

در روابط عاطفی این امر می تواند به ویژه آسیب زا باشد چون به ایموجی ها اغلب به چشم جایگزینی برای ارتباط کلامی نگاه می شود، موضوعی که باعث سوء تفاهم و خودداری از داشتن مکالمات عمیق تر می شود. در نتیجه، ممکن است شما و شریک عاطفی تان احساس کنید ارتباط عاطفی میان تان قطع شده، امری که احتمالاً شکست خوردن رابطه را بالا می برد.

۳- بیش از حد در چت عاشقانه از ایموجی استفاده می کند

چت عاشقانه: یک ایموجی لایک ممکن است توهین آمیز به نظر برسد اگر شریک عاطفی تان در استفاده از ایموجی ها زیاده روی می کند. استفاده ی زیاد از قلب یا ایموجی خنده می تواند درک اینکه شریک عاطفی تان سعی دارد واقعاً چه چیزی بگوید را می تواند دشوار کند.

این عادت به میل به استفاده از ایموجی ها به جای ارتباط کلامی مرتبط است. در برخی موارد ممکن است شریک عاطفی تان برای خودداری از داشتن یک مکالمه ی دشوار یا دوری از مباحث حساس از ایموجی استفاده کند.

۴- برای دیگران از ایموجی های نامناسب استفاده می کند

چت عاشقانه: استفاده ی شریک عاطفی تان از ایموجی ها در پیام هایش به دیگران امری طبیعی است اما بعضی ایموجی ها باید منحصر به رابطه ی شما باشند. هنگام استفاده از ایموجی ها باید فرد مقابل و موقعیت را در نظر گرفت. به طور کلی ایموجی ها به خودی خود هشداردهنده نیستند؛ چیزی که مهم است نحوه ی استفاده از آن ها در یک رابطه است. مثلاً ایموجی قلب برای نشان دادن محبت میان دوستان یا شرکای عاطفی است. با این حال، ارسال ایموجی قلب برای یک رئیس متأهل یا یک همکار احتمالاً نشانه ی خیانت عاطفی یا فیزیکی است.

۵- با ایموجی های نامناسبی به شما پاسخ می دهد

چت عاشقانه: با کلمات می توان منظور خود را به شکل بسیار واضحی رساند، حتی اگر قادر نباشید لحن خود را به طور کامل از طریق پیام نشان دهید. این امر اما درمورد ایموجی ها صدق نمی کند و اگر شریک عاطفی تان در جواب تان از ایموجی های عجیبی استفاده می کند، ممکن است مشکلی در کار باشد.

ایموجی هایی که پیام نامتناسبی دارند از چند جهت نگران کننده هستند. مثلاً اگر یک پیام «دوستت دارم» به همراه ایموجی ای دریافت کنید که در حال چپ چپ نگاه کردن است، ممکن است به معنای استیصال یا دیگر مشکلات نهان باشد.

اگر از شریک عاطفی تان خواستید برای شام همدیگر را ببینید و در پاسخ ایموجی ای دریافت کردید که در حال شانه بالا انداختن است، ممکن است معنای آن بی علاقگی به رابطه یا صرفاً خستگی به خاطر یک روز کاری طولانی باشد. در این حالت باید با شریک عاطفی خود درباره ی معنای ایموجی مورد استفاده اش صحبت کنید.

این امر در این مورد نیز صدق می کند اگر دائماً پیام های ابراز محبت برای شریک عاطفی خود ارسال می کنید اما در جواب چیزهایی مثل ایموجی غمگین یا ایموجی شانه بالا انداختن دریافت می کنید. حتماً باید گفتگویی جدی با شریک عاطفی تان درباره ی ریشه ی این پاسخ های «هشداردهنده» داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه