تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

بگو شیر مورد علاقت کدومه تا یه چیزایی از شریک زندگیت بگم که تا حالا نمیدونستی | تست شخصیت شناسی

کدام شیر را انتخاب می کنید ؟

بگو شیر مورد علاقت کدومه تا یه چیزایی از شریک زندگیت بگم که تا حالا نمیدونستی | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 15885
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

انتخاب شریک زندگی باید با دقت انجام شود. تست شخصیت شناسی امروز می تواند کمک کننده شما در این مسیر باشد.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این صفحه  را ببینید.

.

.

.

.

.

.

شماره یک

شما به کسی نیاز دارید که برایتان زمان بگذارد و به تفریح کردن با شما اهمیت دهد. اینکه شریک زندگی تان چقدر برای شما زمان می گذارد بسیار برایتان اهمیت دارد. گاهی اوقات روتین زندگی تان را نمی توانید تحمل کنید، شخصیت های تکان دهنده را دوست دارید. از شریک زندگی آینده تان توقع دارید که درک بالایی داشته باشد و در هر حالتی به فکر شما و احوالتان باشد که این انتظار مقداری غیر واقعی است.

شماره دو

ارتباط معنوی با خدا و کائنات بسیار برای شما مهم است. شما به یک فرد عاقل و آرام در نزدیکی خودتان نیاز دارید. شما سرگرمی بی هدف را دوست ندارید. همیشه می خواهید به سمت جلو حرکت کنید و تغییراتجدیدی در زندگی تان ایجاد کنید و آن را بهتر کنید. شما به فردی هم مسیر و همراه نیاز دارید که بتواند در آرزوها و هدف هایی که قصد رسیدن به آن ها را دارید سهیم باشد.

شماره سه

شخصیت شما به یک فرد جاه طلب نیاز دارید. شما از تمایل مردم برای گرفتن جایگاه شایسته خود در زندگی قدردانی می کنید و آن ها را تشویق می کنید که ببه سمت هدف هایشان حرکت کنند. دوست دارید به عزیزانتان و بقیه افتخار کنید، به آن ها انگیزه بدهید و از تمام برنامه های بلند پروازانه ای که در ذهن دارند دفاع کنید.

شماره چهار

شخصیت شما به فردی بالغ، ثروتمند و قدرتمند نیاز دارید که بداند از این زندگی چه می خواهد و برای رسیدن به آرزوهایی که دارد برنامه ریزی کرده باشد.. به افرادی که در زندگی به سطح خاصی رسیده اند، افرادی که در جامعه جایگاهی دارند، احترام می گذارید. افراد موفقی را دوست دارید که خودساخته باشند و با توجه به تلاش های خودشان به جایگاهی که الان دارند رسیده باشند.

شماره پنج

شما باید بتوانید به عنوان یک شریک زندگی از خود دفاع کنید. شما باید طوری در کنار یک نفر زندگی کنید که او هم از دیدن شما عملکرد و حمایت شما شگفت زده شود. به افرادی که قادر به حل مشکلاتشان هستند احترام می گذارید و معمولا هیچ نگرانی درمورد مشکلاتی که دارید به دیگران نمی دهید. شما به کسی نیاز دارید که در تصمیم گیری ها به شما کمک کند و استقلال و آزادی شما را به هنگام کار کردن و تصمیم گیری در زندگی نگیرد و با شما مشورت کند.

شماره شش

در شخصیت شما به کسی نیاز دارید که اهل خانواده باشد و قدر آن را بداند و برای حفظ پیوند میان خانواده تلاش کند. زندگی کنار همچین فردی می تواند به شما انگیزه دهد و باعث دلگرمی شما بشود. اگر همچین فردی را پیدا کردید بدون شک می توانید او را به عنوان شریک زندگی آینده تان انتخاب کنید. البته سعی کنید این کار را با چشم های باز انجام دهید و معیار های دیگرتان را فراموش نکنید. بدانید که قطعا شما می توانید انتخابی عاقلانه در زندگی داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه