تست شخصیت | روانشناسی شخصیت | شخصیت شناسی

کوه مورد علاقت کدومه تا بهت بگم تو ناخودآگاهت چی قایم کردی | تست شخصیت شناسی

در ناخودآگاه تان چه چیزی پنهان شده ؟

کوه مورد علاقت کدومه تا بهت بگم تو ناخودآگاهت چی قایم کردی | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 15829
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

تست شخصیت شناسی، کوه ها می توانند نماد پیروزی و غلبه بر چالش ها در زندگی باشند. در این تست شخصیت، بدون اینکه تجزیه و تحلیل کنید، یکی از این کوه ها را انتخاب کنید و آنچه را که در ضمیر ناخودآگاه شما پنهان شده است بخوانید.

کوه ها می توانند نماد پیروزی و غلبه بر چالش ها در زندگی باشند. در این تست شخصیت، بدون اینکه تجزیه و تحلیل کنید، یکی از این کوه ها را انتخاب کنید و آنچه را که در ضمیر ناخودآگاه شما پنهان شده است بخوانید.

.

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این صفحه  را ببینید.

.

.

.

.

.

.

کوه شماره یک

شما یک فرد مستقل هستید که می خواهید مسیر زندگیتان را به تنهایی بسازید. شما دوست دارید، نتایج تصمیم هایتان را حدس بزنید و به پیش بروید. شما منتظر نمی مانید که سرنوشت و تقدیر کاری برایتان انجام دهد. فضای شخصی و منطقه امن خود را دوست دارید و نمی خواهید با دیگران درگیر شوید و به همین دلیل است که دوستان زیادی ندارید. شما نمی خواهید در تصمیم گیری هایتان عجله کنید. به دلیل آرامشی که در درون خود دارید، صبور هستید و مردم دوست دارند در کنار شما باشند چون از حرف های شما آرامش میگیرند. دیگران آرامش رو ازت میگیرن از تنهاییت لذت ببر.

کوه شماره دو

شما فردی آرام هستید که دوست دارید مسیرتان را هم آرام طی کنید. شما عملگرا هستید و زمانتان را برای کارهایی که بی نتیجه هستند، تلف نمی کنید. شما جاه طلب نیستید و همیشه برای حل مشکلاتتان یک راه حل درست دارید. شما فردی با ثبات هستید و حضور شما باعث آرامش اطرافیانتان می شود. انقدرکسل کننده نباش، خوش بگذرون.

کوه شماره سه

شما فردی برون گرایی هستید که دوستان زیادی در اطرافتان دارید. آنها شما را به خاطر حس شوخ طبعی و مهربانی شما دوست دارند. به جای اینکه همیشه به آینده فکر کنید، سعی می کنید در لحظه زندگی کنید. ذاتاً کنجکاو هستید و مدام می خواهید یاد بگیرید و دانش و تجربیات جدید کسب کنید. شما کسی هستید که هنگام تصمیم گیری به حرف قلب خود گوش میکنید. وقت داشتی از عقلت هم استفاده کن.

کوه شماره چهار

شما ذاتاً یک ماجراجو هستید که همیشه آماده اید با یک چالش جدید روبرو شوید. هیجان و ماجراجویی تنها چیزی است که از آن انرژی می گیرید. شما می خواهید قوانین و محدودیت ها را زیر پا بگذارید .احساس آزاد بودن را دوست دارید. همه کارهایتان بدون برنامه ریزی است وبدون هیچ فکری تصمیم میگیرید. سعی می کنید از لحظات بهترین استفاده را ببرید. هیچ چیز نمی تواند جلوی شما را بگیرد. دنبال دردسر نگرد.

کارت شماره پنج

شما فردی ساکت هستید و ترجیح می دهید بیشتر زمان خودتان را فکر کنید. شما مکان های شلوغ یا پر سر و صدا را دوست ندارید. از اینکه خود واقعیتان هستید لذت می برید و اغلب تنها هستید. تنهایی تاثیر مثبتی روی شما می گذارد و به شما کمک می کند خودتان را بهتر بشناسید. از زندگی لذت می برید و با آن یکی می شوید. قبل از تصمیم گیری در مورد چیزی، به آینده هم فکر کنید. شما نسبت به افرادی که برایتان مهم هستند، احساس مسئولیت میکنید. در کنار آنها بودن ،بزرگترین لذت و اولویت شماست. از تنهایی خودت لذت ببر، حرف مردم باد هواست.

کارت شماره شش

شما آنقدر شجاع هستید، که راهی را طی کنید که کمتر کسی آن را انتخاب کرده است. وقتی متفاوت باشید زندگی برایتان معنا پیدا میکند. شما تنهایی را ترجیح می دهید. شما دنیا را به گونه ای درک می کنید که گاهی دیگران فکر میکنند چقدرعجیب هستید . شخصیت شما سرشار از خلاقیت و نوآوری است. بلند شو یه چیزی اختراع کن.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    ۳

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه