تست شخصیت | روانشناسی شخصیت | شخصیت شناسی

یک کارت و انتخاب کن و پیام امروز و بخون | تست شخصیت شناسی

برای دریافت پیام امروزتان، یک کارت را انتخاب کنید.

یک کارت و انتخاب کن و پیام امروز و بخون | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 15825
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

نگرش مثبت ،مشکلات شما را حل نمی کند،اما باعث میشود که شما تلاش خودتان را ارزشمند ببینند.

اگر می‌خواهید در زندگی‌تان آرامش داشت باشید، بدانید که نگرش مثبت ، ابزاری عالی برای شما است ، زیرا می‌توانید با آن هراندازه که دلتان میخواهد شاد باشید ، به اهدافتان برسید و آینده خود را هیجان‌انگیز کنید .

یکی از کارت ها را انتخاب کنید و پیام امروزتان را دریافت کنید.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این صفحه  را ببینید.

.

.

.

.

.

.

کارت شماره یک: خوشبختی در درون شماست

« دنبال دلیلی برای ناراحتی نگردید. روی چیزهایی که دارید تمرکز کنید تا هزاران دلیل برای شادی و خوشحالی پیدا کنید.»

اولین توصیه ما این است که این جمله را با خودتان تکرار کنید: "ما برای شاد بودن به دنیا آمده ایم و به دنیا آمده ایم تا خوشبخت باشیم". شما فکر می کنید که خوشبختی وجود ندارد. تا زمانی که اینگونه فکر میکنید خوشبختی واقعی را حس نخواهید کرد.

فکر نکنید که باید به سمت خوشبختی بروید. به این فکر کنید که در حال حاضر هرچیزی که برای شاد بودن به آن نیاز دارید، دارید.

شادی را به همراه همیشگی خود تبدیل کنید ، تا ببینید که چگونه زندگیتان آرام تر می شود،خوشبختی و آرامش فقط به تغییر نگرش شما به مسائل روزمره بستگی دارد.

کارت شماره دو : هرگز تسلیم نشوید

"هرگز از کار کردن دست نکش. رسیدن به چیزهای بزرگ زمان میبرد".

کسی که موقع یادگیری دوچرخه سواری، یک بار زمین میخورد و دوباره تلاش نمیکند، دوچرخه سواری را یاد نمی گیرد. مهم نیست چند بار شکست می خورید، مهم این است که شجاعت داشته باشید و ادامه بدهید!

زمانی که اشتباه میکنید یا همه چیزاشتباه پیش می‌رود، می‌توانید شجاعت خودتان را نشان دهید و همه چیز را درست کنید. اینکه دیگران یا شرایط را مقصر بدانید ،بی فایده است وآن چیزی که داشتید به شما بر نمی گرداند .

به جای غصه خوردن، باید دوباره روی پای خودتان بایستید و بیشتر تلاش کنید تا به نتیجه ای که میخواهید ، برسید. اگر به تاریخ نگاه کنید، متوجه میشوید که اجداد ما بر موقعیت های دشوار غلبه کرده و به چیزهای باورنکردنی رسیده اند.

کارت شماره سه: اولین قدم را به سوی رویاهایت بردار

همانطور که زندگی به شما قدرت تخیل داده، به شما این قدرت را هم داده که رویاهایتان را محقق کنید. مهم نیست که کل مسیر را نمی بینید، فقط اولین قدم را با ایمان بردارید ، بقیه مسیر با هر قدم ظاهر می شود. برای رسیدن به رویاهایتان باید بر موانع غلبه کنید و آنها را شکست دهید.

اگر موانع و مشکلات زیادی سر راهتان قرار گرفت، تلاش کنید تا آن را حل کنید ، افراد موفق هرگز تسلیم نمی‌شوند.

هرگز فراموش نکنید که رویاهایتان در انتظار شما هستند. پاداش، فداکاری هایی که امروز انجام می دهید ،را دریافت خواهید کرد. هرگز از خیال پردازی دست نکشید…

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه