تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

انگشت کوچیکه عشقتو نگاه کن تا چیزایی بهت بگم ازش که تا حالا نمیدونستی | تست شخصیت شناسی

میخای بفهمی دوست‌ات عاشق پیشه است یا نه، به انگشت کوچیک دستش نگاه کن!

انگشت کوچیکه عشقتو نگاه کن تا چیزایی بهت بگم ازش که تا حالا نمیدونستی | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 15670
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

امروز با یک تست جالب با شما همراه هستیم. این تست کوتاه را می توانید با دوستان و اطرافیان خود به اشتراک بگذارید و لحظات خوشی را رقم بزنید. در تست شخصیت کوتاه براساس فرم انگشت، شما می توانید با توجه به فم و اندازه انگشت کوچک خود و دوستانتان متوجه شوید که چه اندازه عاشق پیشه هستید.

همانطور که اشاره شد فرم و اندازه انگشت کوچک شما روشن می کند که ماهیت اصلی شما وقتی عاشق می شوید چگونه است. به عبارت دیگر چقدر عاشق پیشه است. برای انجام تست کافی است ببنید فرم انگشتان شما به خصوص وضعیت انگشت کوچک شما چگونه است. آن را با تصویر مطابقت داده و سپس به تفاسیر مراجعه کنید.

 

 

.

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید.

 

.

.

.

.

تصویر 1 از سمت چپ

اگر فرم انگشت کوچک شما همانند تصویر 1 در تست شخصیت کوتاه براساس فرم انگشت باشد به این معنی است که شما در برقراری ارتباط و باز شدن با دیگران مشکل دارید. همیشه بر اساس آنچه در سرتان است زندگی می کنید و احساسات خود را کنترل می کنید. بنابراین در ابراز عشق مشکل دارید و نمی توانید به اسانی عاشق شوید.

شما باید یاد بگیرید که بر ترس غلبه کنید و احساس خود را به اشتراک بگذارید.

تصویر 2 از سمت چپ

اگر انگشت کوچک شما همانند تصویر 2 در تست شخصیت کوتاه براساس فرم انگشت باشد، به این معنی است که شما آدم بسیار راحتی هستید. احتمالاً برای شما آسان است که با دیگران باز شوید.به آسانی می توانید احساسات خود را بدون ترس بیان کنید. بر همین اساس شما فرد بسیار عاشق پیشه ای هستید و ممکن است در طول زندگی بارها عاشق شده باشید.

از این فرصت استفاده کنید و همیشه به شخص خاص خود بگویید که چقدر دوستش دارید.

تصویر 3 از سمت چپ

اگر انگشت کوچک شما همانند تصویر 3 در تست شخصیت کوتاه براساس فرم انگشت باشد، به این معناست که تو قلب بزرگی داری. همچنین بسیار مهربان هستید و نبوغ زیادی دارید.اما گاهی اوقات مردم به نیت و احساسات خوب شما اعتقاد نداشته و شک پیدا می کنند. اما مهم نیست.مطمئن شوید که صادق و ثابت قدم هستید تا دیگران بتوانند به شما اعتماد کنند.

مهربانی شما باعث می شود که گاهی خود را فراموش کنید. شما به عشق اعتقاد چندانی ندارید، اما مطمئناً وقتی در کنار کسی قرار بگیرید که او را دوست داشته باشید برای فرد مقابل خود هر گونه فداکاری انجام خواهید داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه