وام فوری | وام بدون ضامن

وام فوری 100 میلیون تومانی برای خرید خودرو | وام خودرو بانک سامان با بازپرداخت 3 ساله

شرایط دریافت وام خرید خودرو بانک سامان ۱۴۰۲ چیست؟

وام فوری 100 میلیون تومانی برای خرید خودرو | وام خودرو بانک سامان با بازپرداخت 3 ساله
کدخبر : 15790
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.  پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

اگر برای خرید خودرو کمبود نقدینگی دارید، بهتر است عجله کنید و با مراجعه به یکی از بانک‌ها مدارک خود برای گرفتن وام خرید خودرو را کامل کنید، در ادامه مراحل دریافت وام خرید خودرو بانک سامان را آورده‌ایم.

بهتر است با توجه به افزایش پی‌درپی‌ قیمت خودرو، پس‌انداز کردن برای خرید خودرو را فراموش کنید و زودتر شرایط بانک‌های مختلف را برای دریافت وام خرید خودرو ۱۴۰۲ بررسی کنید. در حال حاضر اکثر بانک‌های کشور تسهیلاتی را برای خرید خودرو ارائه می‌کنند که شما می‌توانید با توجه به قیمت خودروی مدنظرتان درخواست وام خرید خودرو را به ثبت برسانید. در ادامه شرایط دریافت وام خرید خودرو بانک سامان را می خوانید.

شرایط دریافت وام خودرو بانک سامان

حساب سپرده کوتاه‌مدت به همراه سه تا ۶ ماه گردش حساب از  مدارکی است که بانک سامان از متقاضی وام خودرو ۱۴۰۲  می‌خواهد پس ابتدا به یکی از شعب بانک برای افتتاح حساب مراجعه کنید و موارد زیر را نیز به خاطر داشته باشید.

اشخاص حقیقی دارای ۱۸ سال تمام خریدار خودرو

عدم سابقه چک برگشتی یا مطالبات غیر جاری در سیستم بانکی کشور

تأیید نتیجه ارزیابی اعتباری و اعتبارسنجی توسط بانک

سقف تسهیلات وام خرید خودرو ۱۴۰۲ بانک سامان

بانک سامان تا ۸۰ درصد ارزش خودرو داخلی را به صورت وام پرداخت می‌کند، اما سقف آن محدود است. در واقع برای خرید خودرو می‌توانید نهایت ۱۰۰ میلیون تومان وام بگیرید.

مهلت پرداخت و سود وام خرید خودرو ۱۴۰۲

مهلت بازپرداخت وام خرید خودرو بانک سامان ۳۶ ماه (حداکثر ۳ ساله) بوده و سود آن ۱۸ درصد است. مبلغ تسهیلات پرداختی متناسب با توان بازپرداخت مشتری تعیین می‌شود.

ضامن وام خرید خودرو بانک سامان

بانک سامان برای ضمانت از متقاضی وام خرید اتومبیل، سند ملک می‌خواهد و ۱۵% از مبلغ وام خرید خودرو تا زمان تسویه کامل مسدود باقی می‌ماند.

برای خرید کدام خودروها می‌توان وام گرفت؟

مهم‌ترین نکته‌ای که برای خرید خودرو با وام باید به آن توجه داشته باشید این است که این وام برای خرید خودروهای تولید داخلی که تولید سال جاری یا حداکثر یک سال ماقبل آن باشد، قابل پرداخت است.

وام فوری

مشتریان بانک آینده به منظور دریافت تسهیلات 40 میلیون تومانی این مجموعه و خرید کالاهای مختلف از ایران مال، باید در یکی از شعب آن سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. این وام در قالب طرح «آینده داران 1» به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌شود.

 آن دسته از مشتریانی که مایل به دریافت وام خرید کالای بانک آینده هستند، نباید بدهی معوق سنگین داشته یا در لیست سیاه بانک مرکزی قرار داشته باشند. ضمانت اصلی برای این تسهیلات مسدودی سپرده و داشتن اعتبار شغلی است. طبق اعلام بانک آینده، تمامی حساب‌های کوتاه مدت، بلندمدت، قرض الحسنه ، جاری یا واحدهای صندوق گسترش فردای ایرانیان ضامن دریافت این تسهیلات هستند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 12 ماه می‌رسد. نرخ سود این وام نیز براساس دوره بازپرداخت تعیین شده و حداکثر 23 درصد است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 3 میلیون و 763 هزار و 53 تومان است. کل سود تسهیلات 5 میلیون و 156 هزار و 634 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 45 میلیون و 256 هزار و 634 تومان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه