وام فوری | وام بدون ضامن | وام خودرو

وام فوری 50 میلیون تومانی بانک شهر بدون ضامن | وام فوری با بازپرداخت 3 ساله و اقساط 1 میلیونی

شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی بدون ضامن بانک شهر اعلام شد.

وام فوری 50 میلیون تومانی بانک شهر بدون ضامن | وام فوری با بازپرداخت 3 ساله و اقساط 1 میلیونی
کدخبر : 14367
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​​وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.  پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلا

افراد دارای حساب نزد بانک شهر که حداقل ۳ ماه از افتتاح حساب آنها میگذرد درصورتیکه دارای امتیاز نزد بانک باشند می‌توانند بدون ضامن تا سقف ۵۰ میلیون تومان از بانک شهر تسهیلات دریافت کنند.

بانک شهر برای مشتریان خود اقدام به پرداخت تسهیلات بدون ضامن و از طریق اعتبارسنجی کرده است. این تسهیلات فقط مختص مشتریانی است که از قبل در این بانک دارای حساب و دارای امتیاز و میانگین حساب مناسب جهت بهره‌مندی از این تسهیلات هستند. سقف این وام ۵۰ میلیون تومان و بازپرداخت ۳۶ ماهه است. همچنین اعتبارسنجی شما بعنوان ضمانت تسهیلات برای شما در نظر گرفته می‌شود.

نکته مهم در این تسهیلات این است که تمامی مراحل ثبت و درخواست از طریق اپلیکیشن همراه شهر پلاس انجام می‌گیرد و اطلاعات و شرایط بیشتر این تسهیلات در این اپلیکیشن آمده است.

شرکت

بانک شهر

نام وام

تسهیلات بدون ضامن بانک شهر

سود

18 %

نیاز به سپرده

1

حداکثر زمان بازپرداخت

36 ماه

نوع ضمانت

اعتبارسنجی

سقف وام

50 میلیون تومان

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

حساب مورد نظر برای این تسهیلات می‌توانند کوتاه‌ مدت، جاری یا قرض‌الحسنه باشد

سپرده جداگانه

-

هزینه‌های جانبی

۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده

قسط وام

1,807,620 تومان

کل سود وام

15,074,312 تومان

مجموع رقم وام و سود

65,174,312 تومان

شرایط و مقررات

وام‌گیرنده حتما مشتری بانک شهر باشد

وام گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد.

نام وام

تسهیلات بدون ضامن بانک شهر

سود

18 %

نوع ضمانت

اعتبار شغلی

حداکثر زمان بازپرداخت

36 ماه

وام فوری

آن دسته از مشتریان بانک آینده که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند، امکان دریافت وام 300 میلیون تومانی طرح «بهارانه» این مجموعه را دارند.

به گزارش بانک اول  مشتریان بانک آینده که نیاز به وام 300 میلیونی این بانک دارند، باید حداقل سه ماه از مدت زمان افتتاح سپرده‌شان بگذرد. در صورتی که متقاضی تسهیلات مذکور رتبه اعتباری آ داشته باشد، این تسهیلات بدون ضامن و تنها با اعتبارسنجی و ارائه یک فقره چک به وی پرداخت خواهد شد. اما اگر رتبه اعتباری فرد متقاضی در این سطح نباشد، ارائه ضامن رسمی الزامی است. نرخ سود این تسهیلات 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 24 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 14 میلیون و 977 هزار و 231 تومان است. کل سود تسهیلات 59 میلیون و 453 هزار و 534 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 359 میلیون و 553 هزار و 534 تومان خواهد بود.

بانک آینده از ادغام چند مجموعه مالی و اعتباری و با سرمایه پایه 800 میلیارد تومانی در سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون این بانک انواع خدمات مجاز بانکی اعم از شرکتی، اختصاصی و الکترونیکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود توانسته لوح سپاس برترین روابط عمومی ششمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، تندیس ششمین کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، پانزدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس، تقدیرنامه سطح اشتهار در سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات و … را به دست آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه