تست شخصیت شناسی | تست شخصیت | تست هوش

با جواب دادن به این سوالا میفهمی آدم خوبی هستی یا بد تو رابطه عشقی | روانشناسی

آیا سعی می کنید شوهرتان را با شوهران دیگران مقایسه کنید تا ببینید که شوهرتان چه ویژگی خوبی دارد؟

با جواب دادن به این سوالا میفهمی آدم خوبی هستی یا بد تو رابطه عشقی | روانشناسی
کدخبر : 15482
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

1. آیا او از احساسات شما نمی ترسد؟

آیا وقتی احساساتی می شوید، شوهرتان شما را تنها می گذارد؟ اگر غمگین، خسته یا ناامید هستید و به او می گویید، آیا او سرش را به کاری گرم می کند تا هر زمان که شما حالتان خوب شد پیش شما بیاید؟

آیا او سعی می کند شما را آرام کندو به شما می گوید که آرام باشید و همه چیز درست می شود؟ آیا می داند شما در آن لحظه به چه چیزی نیاز دارید؟

ما زن ها ۱۰۰% از احساسات خودمان آگاهی داریم، زیرا از بدو تولد، با سایر زنان زندگی خودمان آنها را پردازش می کنیم. اما بسیاری از مردان، به ندرت، یا هرگز، احساسات خودشان را پردازش نمی کنند. در نتیجه، وقتی با احساسات همسرشان مواجه می‌شوند، اغلب نمی دانند باید در آن لحظه چه کاری انجام دهند.

یک شوهر واقعا عالی کسی است که از احساسات همسرش نمی ترسد و تلاش می کند تا آن را بشناسد نه اینکه از آن فرار کند. او می داند شما به چه چیزی نیاز دارید. او می داند چه زمانی به او نیاز دارید و می داند که باید بماند و کمک کند یا ابراز همدردی کند.

۲. آیا او زبان عشق شما را می داند؟

گری چپمن معتقد است که پنج زبان عشق وجود دارد و با هر انسانی از طریق زبان خودش می توان ارتباط برقرار کرد.

۵ زبان عبارتند از: اعمال خدمات، هدیه دادن، کلمات تأییدکننده، لمس فیزیکی، و زمان با کیفیت.

وقتی می خواهید به کسی ابراز عشق کنید باید از یکی از این زبان ها استفاده کنید اما قبل از هرچیز باید بدانید که زبان عشق او چیست. اگر با آن زبان به او عشق نورزید او هرگز متوجه میزان عشق شما نمی شود.

آیا همسرتان می داند زبان عشقتان چیست؟ آیا تلاش می کند که شما را خوشحال کند یا ابراز عشق کند؟

۳. آیا او به قولش عمل می کند؟

آیا وقتی به شوهرتان می گویید که از یک رفتار یا یک جمله متنفر هستید، به شما قول می دهد آن را تکرار نکند و یا بازهم آن را تکرار می کند؟ آیا وقتی به شما قولی می دهد به آن پایبند است؟

آیا می توانید روی او حساب کنید؟ آیا مطمئن هستید که کارهایی را که گفته انجام می دهد، انجام می دهد؟

اگر حرف و عمل شوهرتان با هم هماهنگ است، پس واقعاً شوهر خوبی دارید.

۴. آیا او به شما این آزادی را می دهد که خودتان باشید؟

بسیاری از زنان سخت تلاش می‌کنند تا کسی باشند که شوهرشان می‌خواهد. آنها نحوه لباس پوشیدن، دورهمی با دوستان، سرگرمی ها و ... مورد علاقه خودشان را بخاطر شوهرشان تغییر می دهند و به مرور زمان دیگر خود واقعیشان را گم می کنند و دچار بحران می شوند.

آیا مجبور شدید در طول زندگی زناشویی خود تغییر کنید تا همسرتان را راضی نگه دارید و آرامش او را حفظ کنید یا او شما را تشویق کرده است که خود واقعیتان باشید و اهداف و سرگرمی هایتان را دنبال کنید؟

اگر شوهرتان به شما آزادی می دهد، پس او واقعا یک شوهر عالی است!

۵. آیا او می‌داند که شما چه نوع هدایایی را دوست دارید؟

این یکی سخت است. هدیه دادن خیلی پیچیده است و اگر شوهرتان بداند شما چه نوع هدایایی را دوست دارید، واقعا عالی است! مردها می‌خواهند همسرشان را با یک هدیه خوشحال کنند، اما اغلب نمی‌دانند چه چیزی باید تهیه کنند.

اگر برایش مهم باشد که شما چه چیزی دوست دارید قطعا برای فهمیدن آن تلاش می کند.

امیدواریم به پنج سوال بالا پاسخ مثبت داده باشید و شوهری واقعا عالی داشته باشید. اگر نه، امید خودتان را از دست ندهید و با شوهرتان صحبت کنید. در مورد آنچه در رابطه می خواهید با او صحبت کنید و روی رابطه تان بیشتر کار کنید. این را هم فراموش نکنید که رابطه متقابل است و خودتان هم باید زن عالی باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه