وام فوری | وام قرض الحسنه

وام فوری 100 میلیونی خرید خودرو برای همه | وام خرید خودرو با اقساط کم

وام 100 میلیون تومانی بانک سامان به چه منظور پرداخت می شود؟

وام فوری 100 میلیونی خرید خودرو  برای همه | وام خرید خودرو با اقساط کم
کدخبر : 15339
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

مشتریان بانک سامان که برای خرید خودرو کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از وام 100 میلیون تومانی «خرید خودرو» این مجموعه استفاده کنند. متقاضیان این وام باید در یکی از شعب بانک سامان سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند.

 افرادی امکان درخواست وام 100 میلیونی بانک سامان را دارند که سه تا شش ماه گردش حساب داشته باشند. مبلغ سود این وام 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات، ارائه سند ملکی است. لازم به ذکر است که بانک 15 درصد مبلغ تسهیلات را تا زمان تسویه کامل مسدود خواهد کرد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 3 میلیون و 615 هزار و 240 تومان است. کل سود تسهیلات، 33 میلیون و 148 هزار و 624 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 131 میلیون و 205 هزار تومان خواهد بود.

این وام به اشخاصی تعلق می‌گیرد که خودروهای تولید سال جاری یا یک سال قبل را خریداری کنند. افرادی که متقاضی این تسهیلات هستند باید مبایعه نامه یا قرارداد یا سند مالکیت خودرو به نام خودشان باشد.

بانک سامان سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه همواره در خصوص وفادار کردن مشتریان خود با خلق بهترین تجربه برای آن‌ها با تکیه بر سه اصل راحتی، سرعت و اعتماد فعالیت می‌کند.

دریافت تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره سال 1395، گواهینامه ایزو 95، ستاره کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک 94، گواهینامه اهتمام به کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک 93، پیاده سازی نظام مدیریت کیفیت در مدیریت امور سرمایه انسانی 93 و … از جمله دستاوردهای این مجموعه است.

وام فوری

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت: ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان وام مشاغل خانگی از طریق صندوق امداد ولایت به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد پرداخت می‌شود.

 سیدابوالفضل پرپنچی با حضور با اشاره به پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان واجد شرایط، اظهار کرد: زنان سرپرست خانواری که توان کار کردن دارند، اما ضامن برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی ندارند با معرفی به صندوق ضمانت وام اشتغال، از تسهیلات اشتغال زایی بهره مند می‌شوند.

وی افزود: همچنین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان وام مشاغل خانگی از طریق صندوق امداد ولایت به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد پرداخت می‌شود.

پرپنچی، خاطرنشان کرد: سایر نیازمندان واجد شرایط نیز با معرفی به بانک‌های عامل می‌توانند از تسهیلات اشتغال زایی برخوردار شوند.

وام فوری 200 میلیونی برای زنان خانه دار

معاونت امور زنان رئیس جمهور به کارآفرینان در ۱۹ استان تسهیلاتی ارائه داد تا از این طریق زنان بتوانند اشتغالزایی داشته باشند.

انسیه خزعلی در همایش روز جهانی زن روستایی و ششمین همایش نقش آفرینی زنان روستایی و عشایری در توسعه پایدار افزود: سال گذشته در همین زمان صندوق کارآفرینی امید وعده وام ازدواج زوجین روستایی دهه ۶۰ را داد که امیدواریم اکنون نیز این مهم عملیاتی شود.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تصریح کرد: طبق آمار‌ها تجرد دختران روستایی بسیار بیشتر از زنان شهری است و نیاز است که پشتیبانی‌های لازم را برای ازدواج در روستا و تحکیم خانواده داشته باشیم که البته این مهم سال گذشته مصوب شد تا تسهیلات ویژه‌ای برای زوجین روستایی اختصاص یابد.

وی اضافه کرد: براساس آمار سال ۹۵، حدود ۱۰ میلیون نفر از زنان در روستا زندگی می‌کنند که میانگین سن ازدواج آن‌ها ۲۳ سال است که به دلیل تجردی که وسعت گرفته نیازمند پشتیبانی‌های جدی فرهنگی و اقتصادی است.

خزعلی ادامه داد: اکنون ۶۵ درصد زنان روستایی دارای همسر هستند که بخشی به دلیل فوت همسر و طلاق و ۲۶ درصد تجرد‌های قطعی داریم.

وی با تاکید براینکه سواد، آموزش، بهداشت و پشتیبانی از زندگی خانوادگی زنان را در اولویت‌های مسائل زنان قرار داده ایم افزود: بیش از ۹۰ درصد در سطح کشورباسواد داریم، اما این سهم در روستا‌ها و عشایر پایین است که برنامه ویژه‌ای برای زنان روستایی و عشایری و بازماندگان از تحصیل خواهیم داشت و اعتبارات ویژه‌ای برای این بخش تصویب کرده ایم.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: با اجرای طرح جدیدی قرار است بازماندگان از تحصیل ریشه کن شوند.

وی درخصوص حضور زنان در روستا‌ها افزود: حضور زنان در روستا‌ها علاوه بر جلوگیری از مهاجرت موجب ماندگاری و پویایی روستا‌ها و پایدرای امنیت غذایی می‌شود که امیدواریم با پشتیبانی‌های لازم این ماندگاری را سبب شویم.

خزعلی در بخش صندوق‌های خرد روستایی هم اظهار داشت: معاونت زنان تسهیلاتی را در ۱۹ استان به کارآفرینانی ارایه داد تا زنان را تحت پوشش قرار دهند و برای مسکن زوجین دهه ۶۰ گام‌هایی خواهیم برداشت.

در همایش روز جهانی زن روستایی و ششمین همایش نقش آفرینی زنان روستایی و عشایری در توسعه پایدار تفاهم‌نامه همکاری بین معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری، وزارت جهاد کشاورزی و صندوق کار آفرینی امید امضا شد که علاوه بر آن از ۱۹ زن روستایی و عشایری کارآفرین و نمونه تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه