وام فوری | وام بدون ضامن

وام فوری 200 میلیون تومانی با شرایط فوق العاده | وام فوری 200 میلیون تومانی با سود 9 درصد و بازپرداخت 7 ساله

مشتریان بانک صادرات که مایل به دریافت وام کم سود 200 میلیون تومانی هستند، امکان استفاده از طرح «میثاق» این مجموعه را دارند. سود این تسهیلات برای متقاضیان حقوقی کم‌تر است.

وام فوری 200 میلیون تومانی با شرایط فوق العاده | وام فوری 200 میلیون تومانی با سود 9 درصد و بازپرداخت 7 ساله
کدخبر : 15082
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.  پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

 آن عده از مشتریان بانک صادرات که امکان دریافت وام کم سود 200 میلیون تومانی بانک صادرات را دارند، حتما در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه دریافت کرده‌اند. ضمنا اشخاصی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که حداقل سه ماه از مدت زمان افتتاح حساب ایشان گذشته باشد. سود این تسهیلات بانکی برای اشخاص حقیقی 9 درصد و برای حقوقی‌های واجد شرایط هفت درصد اعلام شده است. تمامی کسانی  که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام به 36 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 6 میلیون و 359 هزار و 947 تومان است. کل سود تسهیلات 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 229 میلیون و 11 هزار و 75 تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است که این طرح یک مزیت مهم دارد. براساس اعلام بانک، نحوه محاسبه میانگین موجودی و کسب امتیاز دریافت تسهیلات در این طرح به صورت روز شمار بوده و مشتری امکان واریز و برداشت و انجام امور روزانه مالی خود را خواهد داشت.

آن دسته از مشتریان حقوقی بانک صادرات که مایل به دریافت چنین تسهیلاتی هستند نیز می‌توانند با توجه امتیاز متعلقه خود، کارکنانشان را برای دریافت وام به بانک معرفی کنند.

بانک صادرات در قالب دیگر عقود بانکداری اسلامی اعم از مرابحه، مساقات و … نیز به مشتریان حقیقی و حقوقی واجد شرایط تسهیلات ارائه می‌دهد.

وام فوری

آن دسته از مشتریان بانک شهر که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت یا جاری یا قرض الحسنه داشته باشند و امتیاز لازم را به دست آورده باشند، امکان درخواست برای وام 50 میلیون تومانی را دارند. این وام در قالب طرح «بدون ضامن بانک شهر» به مشتریان واجد شرایط ارائه شده است.

اشخاصی که کمبود نقدینگی دارند، در صورتی که حداقل سه ماه از افتتاح سپرده وی در بانک شهر گذشته باشد، می‌تواند برای وام 50 میلیون تومانی این مجموعه درخواست دهد. حداکثر سود این وام 18 درصد بوده و سقف مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. در صورتی که فرد امتیاز لازم را برای دریافت وام کسب کرده باشد، نیازی به ارائه ضامن ندارد. ضمانت اصلی برای این نوع تسهیلات، اعتبارسنجی متقاضی و داشتن اعتبار شغلی است.

با توجه به نرخ  وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 1 میلیون و 807 هزار و 620 تومان است. کل سود تسهیلات 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 65 میلیون و 174 هزار و 312 تومان خواهد بود.

بانک شهر سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون انواع خدمات مجاز بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. هدف این بانک از ابتدای فعالیت خود تامین نیاز شهرداری‌ها به اعتبارات کلان، تامین نقدینگی و سرمایه و پوشش هزینه‌ها و مخارج شهر در راستای تحقق توسعه شهری و تجربه خودکفایی این نهادها بود.

این بانک طی سال‌های فعالیت خود توانسته تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی ایران سال 1394، نماد نهمین کنفرانس بین المللی برند، سیمرغ زرین مدیر برتر سال 1393 و … را به دست آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه