قرعه کشی ایران خودرو | محصولات ایران خودرو

حراج نیمه شعبانی ایران خودرو با محصول پرطرفدار | قرعه کشی ایران خودرو با خودرو پژو 206

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد بیش از ۵۰۰ هزار خودروی داخلی بدون قرعه کشی از هفته آینده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه می‌شود.

حراج نیمه شعبانی ایران خودرو با محصول پرطرفدار | قرعه کشی ایران خودرو با خودرو پژو 206
کدخبر : 14926
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مدیرعامل ایران خودرو گفت: ظرف چند روز آینده شاهد بزرگترین قرعه کشی ایران خودرو خواهیم بود. قرعه کشی ایران خودرو طرحی کاملا جدید است به این صورت که بخشی از قیمت خودرو به صورت پیش فروش دریافت می‌شود و موقع تحویل مبلغ باقی مانده لیزینگ می‌شود.خودروهای عرضه شده در این دور قرعه کشی ایران خودرو هنوز مشخص نشده است.قیمت قرعه کشی ایران خودرو طبق قیمت کارخانه است.

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت، امروز -چهارشنبه- در نشست خبری گفت: همه خودروسازان داخلی از جمله ایران خودرو، سایپا و خودروسازان بخش خصوصی به‌جز گروه بهمن در این طرح حضور خواهند داشت.

قالیباف گفت: «عرضه خودروها با قیمت‌هایی است که از سوی  شورای رقابت  تعیین می‌شود. شرایط ثبت نام افراد، همان شرایط اعلامی در طرح های قبلی است و با ثبت نام در این سامانه مطابق وعده وزارت صمت دیگر چیزی به نام قرعه کشی نخواهیم داشت.

در این طرح حدود نصف قیمت هر خودرو به عنوان ودیعه در حساب افراد مسدود می‌شود که خودرو به  خودرو  متفاوت خواهد بود.

چنانچه تقاضای خودرویی از عرضه خودرو در این طرح بیشتر شود، یک لیست انتظار تعریف شده و نوبت افراد برای تحویل خودرو مشخص می‌شود که به احتمال زیاد از سه ماه تا یک سال خواهد بود.

ا عرضه سنگین یادشده، همچنین انجام  واردات خودرو  و انجام واردات از مناطق آزاد، بازار خودرو شرایط خوبی خواهد داشت و انتظار می‌رود به تدریج به آرامش برسد.

عرضه این خودروها در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خواهد بود و در  بورس کالا  انجام نخواهد شد.

پس از انجام طرح واردات خودرو در سامانه یاد شده و مشخص شدن وضعیت و تکلیف افراد، بلافاصله عرضه خودروهای داخلی در این طرح آغاز خواهد شد.»

قرعه کشی ایران خودرو

متقاضیان طرح پیش فروش ایران خودرو در ابتدا باید  نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل که معرفی خواهد شد اقدام و به میزان مبلغی که در بخشنامه تعیین شده است، موجودی حساب وکالتی خود را تکمیل کنند.

در این میان باید به این نکته اشاره کرد که افتتاح حساب وکالتی صرفا مختص به متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده نیست.

با توجه به اطلاعیه این شرکت خودروسازی، متقاضیانی که قصد شرکت در طرح فروش بعدی ایران‌خودرو را دارند، باید پیش از ثبت‌نام تمام یا بخشی از مبلغ خودرو را در حساب خود داشته و در حساب وکالتی خود سپرده‌گذاری کرده باشند. این مبلغ در طول مدت ثبت‌نام و قرعه‌کشی در حساب وکالتی افراد مسدود می‌شود و پس از اتمام فرآیند قرعه‌کشی وجه بلوکه‌شده افرادی که پذیرفته نشده‌اند، آزاد خواهد شد.

ایران‌خوردو اعلام کرده است: همزمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگترین طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو اجرایی می‌شود. در این طرح تعداد انبوهی از انواع محصولات گروه صنعتی این گروه صنعتی عرضه می‌شود که موعد تحویل آن حداکثر یکساله درنظر گرفته شده است.

این طرح پیش‌فروش برای سه گروه متقاضیان عادی، قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده اجرا خواهد شد.

در این طرح صرفاً متقاضیان عادی بایستی ضمن حصول اطمینان از احراز شرایط عمومی ثبت‌نام، نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل که به زودی اعلام خواهد شد، اقدام کرده و به میزان مبلغی که در بخشنامه تعیین خواهد شد، موجودی این حساب را تکمیل کنند.  

تاکید می‌شود که افتتاح حساب وکالتی مختص متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده نمی‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه