قرعه کشی ایران خودرو | محصولات ایران خودرو

دور جدید قرعه کشی ایران خودرو به مناسبت 22 بهمن | حراج سوگولی ایران خودرو زیر قیمت بازار و تحویل فوری

شرایط بزرگترین پیش‌فروش ایران‌خودرو آستانه ۲۲ بهمن ماه اعلام شد.

دور جدید قرعه کشی ایران خودرو به مناسبت 22 بهمن | حراج سوگولی ایران خودرو زیر قیمت بازار و تحویل فوری
کدخبر : 13817
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مدیرعامل ایران خودرو گفت: ظرف چند روز آینده شاهد بزرگترین قرعه کشی ایران خودرو خواهیم بود. قرعه کشی ایران خودرو طرحی کاملا جدید است به این صورت که بخشی از قیمت خودرو به صورت پیش فروش دریافت می‌شود و موقع تحویل مبلغ باقی مانده لیزینگ می‌شود.خودروهای عرضه شده در این دور قرعه کشی ایران خودرو هنوز مشخص نشده است.قیمت قرعه کشی ایران خودرو طبق قیمت کارخانه است.

قرعه کشی ایران خودرو

ایران‌خوردو اعلام کرده است: همزمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگترین طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو اجرایی می‌شود. در این طرح تعداد انبوهی از انواع محصولات گروه صنعتی این گروه صنعتی عرضه می‌شود که موعد تحویل آن حداکثر یکساله درنظر گرفته شده است.

این طرح پیش‌فروش برای سه گروه متقاضیان عادی، قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده اجرا خواهد شد.

در این طرح صرفاً متقاضیان عادی بایستی ضمن حصول اطمینان از احراز شرایط عمومی ثبت‌نام، نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل که به زودی اعلام خواهد شد، اقدام کرده و به میزان مبلغی که در بخشنامه تعیین خواهد شد، موجودی این حساب را تکمیل کنند.  

تاکید می‌شود که افتتاح حساب وکالتی مختص متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده نمی‌شود.

هایما هفته آینده هم در بورس کالا عرضه می شود.

.شرکت ایران خودرو اعلام کرد:«به منظور پوشش تقاضای موجود در بازار این شرکت، عرضه خودروهای هایما در بورس کالا را هفته آینده نیز ادامه می‌دهد.

این شرکت در اطلاعیه مهم خود آورده است؛ با توجه به پیش‌بینی استقبال متقاضیان از عرضه دو هزار دستگاه خودرو هایما S۷ طی فردا سه‌شنبه چهارم بهمن ماه، ایران خودرو در تلاش است تا هفته آینده نیز شرایط عرضه‌های بیشتر را مهیا کند و در عین حال این عرضه‌ها متناسب با روند تولید این محصول تداوم خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، خودروهای هایما S۷ فردا با قیمت پایه ۷۴۳ میلیون تومان و به صورت ۵۰ درصد پیش پرداخت در بورس کالا عرضه خواهد شد و موعد تحویل آن نیز با احتساب تعطیلات نوروز ۱۰۵ روزه خواهد بود.»

کیوان پناهی با بیان این که  در طرح فروش فوق العاده 4 محصول ایران خودرو، 9 میلیون و 600 هزار نفر ثبت نام کردند گفت: در این مرحله 21 هزار دستگاه خودرو عرضه شد که 50 درصد به طرح جوانی جمعیت و 50 درصد هم به مشتریان عادی اختصاص یافت.

مدیر عملیات فروش ایران خودرو افزود: در این دوره 9 میلیون و 600 هزار نفر ثبت نام کردند که با توجه به تعداد خودرو‌های عرضه شده درصد برنده شدن را برای متقاضیان پایین می‌آورد.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با دریافت مجوز‌های لازم در ثبت نام‌های بعدی تنها کسانی بتوانند شرکت کنند که وجه خودرو در حسابهایشان موجود است و از طریق بانک مسدود می‌شود.

آقای پناهی ادامه داد: در میان خودرو‌های عرضه شده نظیر پژو پارس، سورن و رانا، خودروی پژو پارس با بیشترین استقبال از سوی متقاضیان مواجه شد.

مدیر عملیات فروش ایران خودرو گفت: به دلیل مشکلات اینترنت در هفته گذشته و مشکلاتی که برای متقاضیان پیش امد ما هم زمان ثبت نام را تمدید کردیم.

وی افزود: اعلام نتایج هم معمولا 48 ساعت طول می‌کشد تا شرایط ثبت نام کنندگان مبنی بر داشتن گواهی نامه و پلاک فعال بررسی شود و امروز شنبه اول بهمن ماه اسامی برندگان اعلام می‌شود و پیامک هم برای برندگان ارسال خواهد شد.

آقای پناهی در پایان گفت: تمامی خودرو‌های تولیدی ایران خودرو هم در بورس عرضه می‌شود و هم به صورت عادی عرضه می‌شوند

مهدی خطیبی درباره گلایه‌های مردم از تاخیر در تحویل خودرو‌های پیش فروش شده و فروش فوری، گفت: در 7 سال گذشته هیچ گاه آمار تعهدات ایران خودرو این قدر پایین نبوده است امروز آمار تعهدات ایران خودرو حدود 220 هزار دستگاه است که اگر در مقایسه با تولید امسال محاسبه کنیم می‌توان گفت که در یک دهه اخیر، نسبت تعهدات به تولید به میزان فعلی پایین نبوده است.

مدیرعامل ایران خودرو افزود: ما معوقات (یعنی موعد تحویل خودرو رسیده و ما تحویل ندادیم) آنچنانی نداریم فقط برای خودرو تارا که 3 ماه پیش مشکلی در حوزه تامین فرمان برقی ایجاد شده بود، مقداری معوق شد که مجموع تارا دستی و اتومات معوق 2 هزار و 700 دستگاه است، بنابراین خیال مردم راحت باشد خودرو‌ها به موقع تحویل داده می‌شود، ممکن است یک هفته تا 15 روز زمان تحویل تغییر کند، اما به موقع تحویل می‌شود.

خطیبی در خصوص اینکه آیا زیان انباشته ایران خودرو با عرضه خودرو در بورس کاهش یافته، گفت: قطعا هر سیاستی که منجر به این شود که ما از فروش زیر قیمت تمام شده نجات پیدا کنیم به موضوع زیان انباشته ما کمک می‌کند که بورس یکی از این راه‌هاست از ابتدای عرضه خودرو در بورس یعنی آذر ماه تا یکشنبه هفته جاری، حدود 18 هزار دستگاه عرضه شده و ماکماکان عرضه‌ها و فروش‌ها در طرح‌های جوانی جمعیت و خودرو‌های فرسوده را داریم.

وی در پاسخ به این پرسش که قرعه‌کشی ایران خودرو به جز طرح جوانی جمعیت و خودرو‌های فرسوده همچنان وجود دارد، افزود: بله؛ سورن، پژو206 و پژو پارس انجام شده و انجام می‌شود.

مدیرعامل ایران خودرو گفت: خبر خوبی برای مردم دارم؛ در صورتی که بتوان مجوز این کار را از وزارت صنعت، معدن و تجارت بگیریم به زودی و ظرف چند روز آینده شاهد بزرگترین پیش فروش محصولات ایران خودرو خواهیم بود طرحی کاملا جدید است به این صورت که بخشی از قیمت خودرو به صورت پیش فروش دریافت می‌شود و موقع تحویل مبلغ باقی مانده لیزینگ می‌شود این طرح برای مشتریان واقعی است که می‌تواند آرامش خوبی به بازار دهد.

خطیبی همچنین درباره افزایش تولید ایران خودرو، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و ابلاغ ریاست جمهوری در اسفندماه سال گذشته قرار بر این بود که تولید امسال خودروسازان از جمله ایران خودرو 50 درصد در مقایسه با سال قبل افزایش داشته باشد؛ امروز رقم تولید ما بیش از 481 هزار دستگاه است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 151 هزار دستگاه بیشتر تولید شده و حدود 48 درصد افزایش تولید داشتیم بنابراین در شاخص‌های تولید، صدور فاکتور یا فروش و تحویل، این نسبت رعایت شده و در وضعیت بسیار مناسبی نسبت به سال قبل قرار داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه