قرعه کشی ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو

آغاز قرعه کشی ایران خودرو از امروز | قرعه کشی جدید ایران خودرو به قیمت کارخانه و تحویل فوری

گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح بزرگ پیش فروش محصولات خود را با عرضه تعداد قابل توجهی خودرو اجرا می کند.

آغاز قرعه کشی ایران خودرو از امروز | قرعه کشی جدید ایران خودرو به قیمت کارخانه و تحویل فوری
کدخبر : 14013
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مدیرعامل ایران خودرو گفت: ظرف چند روز آینده شاهد بزرگترین قرعه کشی ایران خودرو خواهیم بود. قرعه کشی ایران خودرو طرحی کاملا جدید است به این صورت که بخشی از قیمت خودرو به صورت پیش فروش دریافت می‌شود و موقع تحویل مبلغ باقی مانده لیزینگ می‌شود.خودروهای عرضه شده در این دور قرعه کشی ایران خودرو هنوز مشخص نشده است.قیمت قرعه کشی ایران خودرو طبق قیمت کارخانه است.

در این طرح، چهار محصول وانت آریسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU۷ با موعد تحویل از چهارماهه تا یک ساله با اختصاص سود مشارکت عرضه می شود. این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته می شود.

به منظور فراهم سازی شرایط لازم برای دست یابی مشتریان واقعی و مصرف کنندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می شود و پس از اعلام نتایج قرعه کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده اند، می توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام کنند و مشتریان منتخب در قرعه کشی با تکمیل وجه مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخش نامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

مشتریان برای افتتاح حساب وکالتی می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک های یاد شده از ۱۱ تا ۱۷بهمن ماه، نسبت به تکمیل فرم وکالتی نزد بانک اقدام کرده و میزان موجودی برابر با ۹۰۰ میلیون ریال از وجه خودرو که در بخش نامه تعیین شده را در این حساب نگه داری کنند. افتتاح حساب وکالتی صرفا برای متقاضیان عادی است و مادران و متقاضیان نوسازی خودروهای فرسوده از این موضوع مستثنا هستند.

این طرح از ۱۳ بهمن‌ماه آغاز می شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و مشتریان ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می توانند حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.حال این پرسش مطرح می‌شود که ثبت‌نام در این پیش‌فروش چه شرایطی دارد؟

متقاضیان طرح پیش فروش ایران خودرو در ابتدا باید  نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل که معرفی خواهد شد اقدام و به میزان مبلغی که در بخشنامه تعیین شده است، موجودی حساب وکالتی خود را تکمیل کنند.

در این میان باید به این نکته اشاره کرد که افتتاح حساب وکالتی صرفا مختص به متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده نیست.

با توجه به اطلاعیه این شرکت خودروسازی، متقاضیانی که قصد شرکت در طرح فروش بعدی ایران‌خودرو را دارند، باید پیش از ثبت‌نام تمام یا بخشی از مبلغ خودرو را در حساب خود داشته و در حساب وکالتی خود سپرده‌گذاری کرده باشند. این مبلغ در طول مدت ثبت‌نام و قرعه‌کشی در حساب وکالتی افراد مسدود می‌شود و پس از اتمام فرآیند قرعه‌کشی وجه بلوکه‌شده افرادی که پذیرفته نشده‌اند، آزاد خواهد شد.

قرعه کشی ایران خودرو

ایران‌خوردو اعلام کرده است: همزمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگترین طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو اجرایی می‌شود. در این طرح تعداد انبوهی از انواع محصولات گروه صنعتی این گروه صنعتی عرضه می‌شود که موعد تحویل آن حداکثر یکساله درنظر گرفته شده است.

این طرح پیش‌فروش برای سه گروه متقاضیان عادی، قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده اجرا خواهد شد.

در این طرح صرفاً متقاضیان عادی بایستی ضمن حصول اطمینان از احراز شرایط عمومی ثبت‌نام، نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل که به زودی اعلام خواهد شد، اقدام کرده و به میزان مبلغی که در بخشنامه تعیین خواهد شد، موجودی این حساب را تکمیل کنند.  

تاکید می‌شود که افتتاح حساب وکالتی مختص متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده نمی‌شود.

هایما هفته آینده هم در بورس کالا عرضه می شود.

.شرکت ایران خودرو اعلام کرد:«به منظور پوشش تقاضای موجود در بازار این شرکت، عرضه خودروهای هایما در بورس کالا را هفته آینده نیز ادامه می‌دهد.

این شرکت در اطلاعیه مهم خود آورده است؛ با توجه به پیش‌بینی استقبال متقاضیان از عرضه دو هزار دستگاه خودرو هایما S۷ طی فردا سه‌شنبه چهارم بهمن ماه، ایران خودرو در تلاش است تا هفته آینده نیز شرایط عرضه‌های بیشتر را مهیا کند و در عین حال این عرضه‌ها متناسب با روند تولید این محصول تداوم خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، خودروهای هایما S۷ فردا با قیمت پایه ۷۴۳ میلیون تومان و به صورت ۵۰ درصد پیش پرداخت در بورس کالا عرضه خواهد شد و موعد تحویل آن نیز با احتساب تعطیلات نوروز ۱۰۵ روزه خواهد بود.»

کیوان پناهی با بیان این که  در طرح فروش فوق العاده 4 محصول ایران خودرو، 9 میلیون و 600 هزار نفر ثبت نام کردند گفت: در این مرحله 21 هزار دستگاه خودرو عرضه شد که 50 درصد به طرح جوانی جمعیت و 50 درصد هم به مشتریان عادی اختصاص یافت.

مدیر عملیات فروش ایران خودرو افزود: در این دوره 9 میلیون و 600 هزار نفر ثبت نام کردند که با توجه به تعداد خودرو‌های عرضه شده درصد برنده شدن را برای متقاضیان پایین می‌آورد.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با دریافت مجوز‌های لازم در ثبت نام‌های بعدی تنها کسانی بتوانند شرکت کنند که وجه خودرو در حسابهایشان موجود است و از طریق بانک مسدود می‌شود.

آقای پناهی ادامه داد: در میان خودرو‌های عرضه شده نظیر پژو پارس، سورن و رانا، خودروی پژو پارس با بیشترین استقبال از سوی متقاضیان مواجه شد.

مدیر عملیات فروش ایران خودرو گفت: به دلیل مشکلات اینترنت در هفته گذشته و مشکلاتی که برای متقاضیان پیش امد ما هم زمان ثبت نام را تمدید کردیم.

وی افزود: اعلام نتایج هم معمولا 48 ساعت طول می‌کشد تا شرایط ثبت نام کنندگان مبنی بر داشتن گواهی نامه و پلاک فعال بررسی شود و امروز شنبه اول بهمن ماه اسامی برندگان اعلام می‌شود و پیامک هم برای برندگان ارسال خواهد شد.

آقای پناهی در پایان گفت: تمامی خودرو‌های تولیدی ایران خودرو هم در بورس عرضه می‌شود و هم به صورت عادی عرضه می‌شوند

مهدی خطیبی درباره گلایه‌های مردم از تاخیر در تحویل خودرو‌های پیش فروش شده و فروش فوری، گفت: در 7 سال گذشته هیچ گاه آمار تعهدات ایران خودرو این قدر پایین نبوده است امروز آمار تعهدات ایران خودرو حدود 220 هزار دستگاه است که اگر در مقایسه با تولید امسال محاسبه کنیم می‌توان گفت که در یک دهه اخیر، نسبت تعهدات به تولید به میزان فعلی پایین نبوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه