فروش فوری خودرو | ثبت نام اینترنتی فروش فوری خودرو

فروش فوری خودرو از دم قسط با شرایط ویژه | آغاز قرعه کشی خودرو جدید و پرطرفدار

تیارا یکی از محصولات جدید مکث‌موتور است که به‌زودی عرضه آن به بازار آغاز می‌شود.

فروش فوری خودرو از دم قسط با شرایط ویژه | آغاز قرعه کشی خودرو جدید و پرطرفدار
کدخبر : 13713
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 شیوه فروش فوری خودرو رسما تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری خودرو یا فوق العاده را انجام نمی دهند.بسیاری از خودروسازان نسبت به فروش فوری خودرو با قرعه کشی با روش جدید اعتراض کرده اند و معتقدند بدون سیستم قرعه‌کشی خودرو  مردم به سهولت خودرو را ثبت نام کرده و تحویل می‌گرفتند.حال باید دید جایگزین طرح فروش فوری خودرو تا چه حد به بازار پر نوسان خودرو کمک می کند.در ادامه به آخرین خبر از فروش فوری خودرو می پردازیم.

تیارا یکی از محصولات جدید مکث‌موتور است که به‌زودی عرضه آن به بازار آغاز می‌شود. اما این خودرو با چه قیمتی به بازار عرضه می‌شود؟ مشخصات فنی آن چیست؟

تیارا یکی از  جدیدترین محصولات شرکت مکث‌موتور، زیرمجموعه شرکت ماموت، است که اردیبهشت ماه سال جاری از آن رونمایی شد. به گفته مدیران این شرکت در هنگام مراسم رونمایی، تیارا خودرویی خانوادگی است که به زودی روانه بازار خودرو کشور می‌شود.

این خودرو با قیمت مصوب 989 میلیون تومان در طرح حمایت از خانواده و مادران عرضه می‌شود و موعد تحویل آن 90 روز کاری مقرر شده است.

در طرح فروش فوق‌العاده تیارا مکث موتور پرداخت به صورت دومرحله‌ای صورت می‌گیرد. مرحله اول پرداخت 984 میلیون تومان خواهد بود و الباقی به صورت چک 50 میلیون تومانی به تاریخ یک سال پس از تحویل خودرو دریافت خواهد شد. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت مکث‌موتور، اقدام به خرید این خودرو کنند.

تیارا یا همان بایک رویژیانگ X5 یا (BAIC X5)، یک خودروی کراس اور هفت نفره ساخت کمپانی بایک چین است که در سال 2021 در چین معرفی شد.

طراحی ظاهری خودروی بایک ایکس 5 کاملا محافظه کارانه بوده و همانطور که مدیران این شرکت تاکید بر خانوادگی بودن این خودرو دارند، بیشتر خریداران با رنج سنی بالاتر و خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده است.

در نمای جلو چراغ‌های مستطیلی داخل مشکی در ترکیب با جلو پنجره بزرگ با خط‌های عمودی چهره‌ای میانسال را برای این خودرو ترسیم کرده‌اند. سپر جلو نیز فرمی خاص داشته و دو فرورفتگی در کناره‌های آن به چشم می‌خورند.

این کراس اور چینی از یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو بهره می‌برد. این موتور توانایی تولید حداکثر 155 اسب بخار قدرت در 5600 دور در دقیقه و 215 نیوتون متر گشتاور از 2000 تا 4000 دور در دقیقه را دارد و نیروی خود را از طریق یک گیربکس شش دنده اتوماتیک AT به چرخ های جلو منتقل می‌کند.

بایک X5 در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب از سیستم تعلیق نیمه مستقل میله پیچشی بهره می‌برد. ترمزهای این خودرو نیز در جلو دیسکی خنک شونده و در عقب دیسکی هستند و به امکانات کمکی نظیر ترمز ضد قفل (ABS)، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) و ترمز کمکی اضطراری (BA) نیز مجهزاند.

مصرف سوخت اعلام شده برای آن در حالت سیکل ترکیبی 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر رانندگی است.

یکی از مزایای تیارا، فهرست امکانات و تجهیزات است و تقریبا بیشتر آپشن‌های رفاهی و ایمنی را دارا است تا رانندگی و سواری با این خودرو خانوادگی راحت‌تر و ایمن‌تر باشد.. از آپشن‌های تیارا می‌توان به دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم EPS، اتو پارک، سنسور جلو، گرم‌کن صندلی‌های جلو، رادار نقطه کور و دوربین ثبت وقایع نام برد.

فروش فوری خودرو

شرکت خودروسازی زامیاد محصولات خود از جمله خودروهای نیسان تک‌سوز آپشنال فرمان هیدرولیک، نیسان دوگانه‌سوز آپشنال و نیسان دوگانه‌سوز آپشنال با لاستیک رادیال را به فروش خواهد رساند.

 طرح فروش زامیاد ۱ بهمن ۱۴۰۱ از سوی این شرکت زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا برای فروش وانت نیسان آپشنال و وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال اعلام شد.

در این طرح فروش از شرکت زامیاد، بر روی وانت نیسان آپشنال تک سوز قیمت قطعی ۳۵۹ میلیون تومان برچسب خورده و نسخه دوگانه سوز آپشنال این خودروی باربری و تجاری به قیمت مصوب ۳۸۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان عرضه خواهد شد.

در این طرح فروش مطابق روال همیشگی این شرکت شاهد عرضه وانت نیسان با رنگ آبی خواهیم بود. علاوه بر این، در طرح مذکور زمان تحویل خودرو‌ها نیز ۶۰ روزه ذکر شده است. در ادامه جزئیات طرح فروش وانت‌های زامیاد آمده است:

شرکت خودروسازی زامیاد طرح فروش فوری محصولات خود را از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه مورخ یکم بهمن ماه ۱۴۰۱ از طریق سایت فروش محصولات زامیاد به آدرس saipa.iranecar.com شروع خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه