خرید خودرو | ثبت نام خودرو | قرعه کشی خودرو

شیوه خرید خودرو ارزان از بورس کالا | چگونگی خرید خودرو با روش جدید

اگر شما هم این روزها قصد خرید خودرو از بورس کالا را دارید، این ویدئو را تا انتها مشاهده کنید.

شیوه خرید خودرو ارزان از بورس کالا | چگونگی خرید خودرو با روش جدید
کدخبر : 12963
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

خرید خودرو در بورس کالا از مرداد ماه آغاز شد و استقبال بیشماری از آن شد. خرید خودرو از طریق بورس سازوکار جدیدی است که قیمت خودرو عرضه شده کمتر از بازار شود. خرید خودرو با روش جدید ه این شکل است که همه خریداران با علم و آگاهی کامل نسبت به سایر قیمت‌ها، اقدام به رقابت می‌کنند.در طرح  خرید خودرو  در بورس کالا است. در ادامه به آخرین جزییات از خرید خودرو در بورس می پردازیم.

ایران خودرو از محصول جدید خود که قرار است جانشین ۲۰۶ شود، رونمایی کرد. خودرویی که فقط طراحی آن حدود ۳۲ میلیارد تومان هزینه برد. این خودرو با چه قیمتی روانه بازار می‌شود؟

صورت‌های مالی ایران خودرو از زیان مالی حدود ۶۰ هزار میلیارد تومانی حکایت دارد و مدیران این خودروسازی هم می‌گویند که با تولید هر دستگاه، به‌طور میانگین زیان ۹۰ میلیون تومانی را متحمل می‌شوند. حالا این خودروساز با هزینه‌کرد ۳۱ میلیارد برای تنها طراحی خودرو، قرار است این خودرو را با چه قیمتی وارد بازار کند؟

جعفری در این باره هم توضیح داد: در مراسم رونمایی گفته شد که این خودرو جانشین جدید پژو ۲۰۶ است و در سال آینده به مرحله تولید انبوه می‌رسد. با توجه به اینکه ایران خودرو در عرضه محصولاتش با تاخیر همراه است و احتمالاً این خودرو سال آینده هم به بازار خودرو نرسد. پیش‌بینی می‌شود که با نوسانات قیمت دلار، این خودرو با قیمت حدود ۳۵۰ میلیون تا ۴۰۰ میلیون تومان به بازار برسد.

این محصول که از آن به عنوان جایگزین پژو 206 یاد می‌شود بر اساس رویکرد شرکت ایران خودرو در جهت بروزرسانی محصولات خود پا به عرصه گذاشته است. پیش از این شرکت ایران خودرو با محصول محبوب و البته قدیمی پژو 206 سهم بالایی از بازار خودروهای هاچ‌بک اقتصادی را داشته است و حالا با معرفی محصول جدید TF21 بر پایه پلتفرم P200 این شرکت در تلاش است تا جایگزین مناسبی برای محصول قبلی خود معرفی کند.

بر همین اساس این مجموعه تصمیم گرفته است که یک محصول کراس لوک بر پایه P200 را به خانواده محصولات خود اضافه کند. همچنین بر اساس اطلاعیه گروه ایران خودرو این محصول از ویژگی‌ها و استانداردهای روز دنیا برخوردار خواهد بود. با توجه به محبوبیت بالای کراس‌اوورها در بازار ایران و جهان، خودرو TF21 به صورت کراس لوک طراحی و ساخته شده است و استایلی مابین هاچ‌بک و کراس‌اوور دارد.

خرید خودرو

مهدی خطیبی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این مراسم عنوان کرد که محصول جدید TF21 تا شهریور 1402 به مرحله تولید و عرضه خواهد رسید.

بر اساس اعلام این مجموعه، محصول TF21 در سه نسخه پایه یا Base، میانی یا Medium و لوکس عرضه خواهد شد تا در کنار خودرو هاچ‌بک پژو 207 رده‌هایی مختلف بازار خودرو کشور را پوشش دهد و همچنین به دلیل توجه شرکت ایران خودرو به بحث رعایت استانداردهای 85گانه، تمام مدل‌ها و نسخه‌های خودرو جدید ایران خودرو TF21 موفق به پاس نمودن استانداردهای 85گانه صنعت خودرو هستند و این محصول استاندارد ایمنی حفاظت از عابرپیاده در زمان برخورد که جزو استاندارد اروپا محسوب می‌شود را نیز پاس کرده است.

این خودرو از تجهیزاتی مانند سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESC، پایش فشار باد تایرهاTPMS ، راهنمای تعویض دنده (سیستم GSI)، سنسور نور و سنسور باران بهره می‌برد

در نسخه لوکس خودروی TF21 از امکاناتی مانند رینگ آلومینیومی 15 اینچی، غربیلک فرمان با پوشش چرمی به همراه کلیدهای کنترلی روی فرمان، فرمان برقی، سیستم مالتی مدیا با نمایشگر لمسی هفت اینچی و سیستم ورود بدون کلید Keyless بهره می‌برد.

خودرو TF21 مانند محصولات دیگر ایران خودرو همچنان پیشرانه آشنا و البته قدیمی و کم توان TU5 پلاس مجهز خواهد شد که یک موتور چهار سیلندر 16 سوپاپ تنفس طبیعی با حجم 1587 سی سی است. این پیشرانه توان تولید 110 اسب بخار قدرت در دور 6000 و بیشینه گشتاور 150 نیوتن متر را داراست و نیروی تولیدی توسط گیربکس شش سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده به صورت تیپ ترونیک و همچنین گیربکس دنده ای پنج سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. همچنین ایران خودرو در آینده قصد تولید خودرو TF21 با گیربکس شش سرعته دنده ای را دارد. از مزایای پیشرانه TU5P می توان به مصرف سوخت کم، آلایندگی پایین، صدا و لرزش کم، دوام بالا، تعمیر آسان و فراوانی تعمیرکار و قطعات اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه