فال روزانه | فال واقعی

فال روزانه 28 آذر ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برشای تان رخ می دهد ندارد.

فال روزانه 28 آذر ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 12799
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه متولدین فروردین

امروز انرژی لازم برای به پایان رساندن یکی از هدف های زندگی تان را که از مدت ها قبل آغاز کرده اید، به دست خواهید آورد. شجاعت و اراده شما به نهایت خواهد رسید آنقدر که به بسیاری از کارها سر و سامان می دهید. اگر به فکر پروژه ای هستید که دیگران آن را غیر قابل اجرا می بینند، همین حالا استارت اش را بزنید. امروز روز فعالیت است، اما با احتیاط به جلو حرکت کنید. در ابراز احساسات تان خجالتی نباشید، بگذارید دیگران هم از آنچه در ذهن و قلب شما می گذرد، آگاه باشند. مدت ها به دنبال فرصتی بوده اید که با فرد مورد علاقه تان گفتگو کنید، امروز بهترین زمان است. همه چیز ساده تر از آنچه فکرش را بکنید پیش خواهد رفت

 فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

فردا شما نباید هر حرفی که به شما زده می‌شود را باور کنید، برای اینکه ممکن است کسی فکر کند که شما آنقدر زودباور هستید که هر چیزی را باور می‌کنید. اما این سخن به معنی این نیست که شما بی‌تجربه و زود باور هستید؛ بلکه بدین معنی است که شما فقط می‌توانید توانایی‌های هر چیزی که دیگران ممکن است به راحتی ازش گذشته باشند را کشف کنید. نگرش مثبت داشتن اصلاً ویژگی بدی نیست؛ فقط قبل از اینکه مشخص کنید چه جیزی بهترین است مطمئن شوید که قبلاً یک بررسی کامل رویش انجام داده‌اید.

فال امروز متولدین خرداد

بخشیدن و فراموش کردن خیلی راحت تر از آن چیزی که تصور می کنید. شاید تاکنون توان این کار را نداشته اید، اما امروز این شانس را خواهید داشت تا از همه توان روحی خود بهره بگیرید. سعی کنید در زندگی خیلی سخت نگیرید. حتی به کسانی که به شما بدی می کنند نیز عشق بورزید و بدانید نتیجه آن را خواهید دید. مطمئن باشید وقتی ذهن خود را از مسایل منفی خالی کنید، خلاقیت و موفقیت های بیشتری برای خود رقم خواهید زد.

فال روزانه متولدین تیر

شما کمتر از آن چیزی که به دیگران نشان می‌دهید آرام و خونسرد هستید. حتی اگر احساسات تان پیچیده و آشفته باشد، آنقدر روی آنها کنترل دارید که به دیگران نشان دهید خونسرد و بی خیال هستید. اما پنهان کردن احساسات تان می‌تواند نتیجه عکس روی شما داشته باشد، همچنانکه محدودیت‌های شما باعث می‌شود شما کمتر از قبل قابل اطمینان باشید. اگر آسیب پذیری خود را کمتر نشان دهید به نفع شما خواهد بود و به اطرافیان تان شما یادآوری خواهد کرد که شما نیز انسان هستید.

فال امروز متولدین مرداد

زمانی که شما انگیزه حرکت کردن و به جلو رفتن را دارید، می خاوهید که بر اساس نظریات خودتان دست به عمل بزنید. گاهی وقتها عاقلانه است که کمی صبر کنید و ببینید که بعداً چه احساسی پیدا خواهید کرد. وقتی که شما با چنین موردی مواجه می شوید، با احتیاط شروع کردن بهترین استراتژی است. با وجود این در حال حاضر نشان دادن یک واکنش سریع پاک بودن نیت شمارا نشان می دهد، بنابراین تردید نشان ندهید.

فال امروز متولدین شهریور

خیلی در کارهایی که انجام می دهید دقیق نیستید و بی آنکه حواستان باشد یکباره می بینید که در عالم رویا گم شده اید و زمان از دستتان رفته است. به جای فکر و خیال حواستان را به کارتان بدهید، تازه اول هفته است و یک عالمه کار برای انجام دادن دارید. اگر قصد شروع کار جدیدی دارید از فرصتی که دارید استفاده کنید و دست به کار شوید. اگر ایده هایتان را بیان کنید، افرادی همفکر با خودتان خواهید یافت. به جای این که این همه وقت برای کمک کردن به دیگران بگذارید کمی هم به خودتان و عشقتان برسید. یادتان باشد که شما وظیفه دارید برای رابطه عاطفیتان وقت صرف کنید. تنها حرف زدن کافی نیست، باید عشقتان را در عمل هم نشان بدهید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

کشمکش امروز می تواند غیر قابل تحمل باشد این در حالی است که شما تلاش می کنید هر کس را شاد نگه دارید . در انتها شما به درد نخور نیستید. چند لحظه اگر می توانید سکوت کنید و به صدای درونتان گوش دهید.احتمال دارد بلیط رایگان سینما یا کنسرت یا … دریافت کنید. آن را رد نکنید. خواسته های درونی خود را نادیده نگیرید. اگر مشغله فکری دارید، با کمی جابه جایی کارها شاید بتوانید از این دعوت استفاده کنید. از اینکه خلاقیت های ذهنی خود را بیان کنید یا آنها را در جایی ثبت کنید، دست برندارید. امشب اگر در روند عادی زندگی خود تغییر ایجاد کنید، موفق تر خواهید بود. از اینکه همه کارها را همان شکل قبل انجام دهید دست بردارید. تنبلی را هم به طور کامل کنار بگذارید. امشب خوب است ارتباط های خود را بهبود دهید.

فال روزانه متولدین آبان

شما اغلب اوقات در نیمه مبهم و پنهان ضمیر ناخودآگاه خود بسر می برید. بعضی اوقات این سفرهای درونی بسیار پیچیده است وبه طوری شما را در خود فرو می برد که کاملا شما را غرق می کند. به هر حال امروز می توانید در داخل و بیرون این سایه های تاریک گشت و گذار کنید چرا که ماه نشان شما از دوازدهمین خانه تصورات شما حرکت کرده است. آرام باشید؛ الان مجبور نیستید تا از تصورات تان نتیجه خاصی بگیرید.از طرف یکی از خویشان و نزدیکان مال یا کمکی دریافت میکنی و یا مورد حمایت او قرار میگیری . متواضع باش و خودخواهی را ترک کن . نیتت خوبست کاری را که در نظر داری با توفیق همراه خواهد بود اگر قصد سفر داری برو خوب است دلت را به چیزی مشغول کرده ای فکرش را نکن . طبیعی است که همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود

فال روزانه متولدین آذر

حاجت و آرزویی داری که بر آورده میشود گشایشی در کارت پیدا میشود و ایام خوشی خواهی داشت اگر مشکلی داری به زودی برطرف میشود اگر این مشکل مالی باشد موقعیت مالی خوبی پیدا میکنی در طالعت فرزند زیاد دیده میشود . فرزندانی خوب و خوش قدم.طالعت روشن است . موفقیت و سعادت به تو روی خواهد آورد پس اندوه به دل راه مده مال یا چیزی را از دست داده ای آن را به دست خواهی آورد . در کارها به خدا توکل کن و به فکر سود و زیانش نباش . تا چند روز آینده خبر خوشحال کننده ای خواهی شنید . کارها بر وفق مراد تو پیش خواهد رفت و به مقصود خواهی رسید انشا الله

فال روز متولدین دی

اگر امروز شما بتوانید به جهانی آرمانی راه پیدا کنید، در حالی که موسیقی مطلوب شما به نرمی در پس زمینه نواخته می‌شود، همه رنگها نیز کاملاً با هم هماهنگ خواهند بود. خوشبختانه لزومی ندارد برای اینکه دنیای کاملی را ببینید به جاهای دیگر مسافرت کنید، برای اینکه عطارد با نپتون در سازگاری کامل به سر می‌برد. از همان جایی که هستید به رویاهایتان فکر کنید و سعی کنید حداقل یکی از آنها را به واقعیت تبدیل کنید.

فال متولدین بهمن

از امروز تا آخر تابستان فرصت های شغلی بسیار خوبی در انتظار شما است. چشمان خود را بازکنید تا همه فرصت ها را ببینید و آنها را در هوا بقاپید. این را به یاد داشته باشید که برای پیشرفت به تغییر و به‌روز شدن نیاز دارید. همه مسیایل را نه از یک منظر که از چند طرف نگاه کنید تا به طور کامل مزایا و معایب آن را پیدا کنید. اگر قرار است با مدیر خود در مورد مسایل کاری حرف بزنید، حتما خوانسردی خود را حفظ کنید. وقتی با آرامش حرف بزنید همه چیز به نفع شما خواهد شد.

فال روزانه متولدین اسفند

گشایش خوبی در کارت ایجاد میشود . به زودی به چنان توفیق و سعادتی میرسی که بر تو حسودی کنند از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاع هستی ، به زودی از او خبری به دست تو میرسد اگر گم شده ای داری ،آن را پیدا میکنی اگر صبور باشی و به خدا توکل کنی ،به مراد خواهی رسید.از طرف یکی از خویشان و نزدیکان مال یا کمکی دریافت میکنی و یا مورد حمایت او قرار میگیری . متواضع باش و خودخواهی را ترک کن . نیتت خوبست کاری را که در نظر داری با توفیق همراه خواهد بود اگر قصد سفر داری برو خوب است دلت را به چیزی مشغول کرده ای فکرش را نکن . طبیعی است که همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه