فال روزانه 25 آذر ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برشای تان رخ می دهد ندارد.

فال روزانه 25 آذر ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 12738
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۲۵ آذر:

فال روز تولد: شما برای رسیدن به اهداف تان تلاش بسیار کرده اید اما کمی دیگر هم باید صبر کنید تا نتیجه آن را ببینید. در اواخر امسال از آنچه در گذشته انجام داده اید خوشنود و راضی خواهید شد. گاهی برای رسیدن به خواسته هایتان اصرار می کنید اما بهتر است بگذارید که همه چیز روند طبیعی خود را سیر کند. ماه اسفند زمان خوبی برای گرفتن تصمیمات بزرگ است، پس درنگ نکنید.  اواخر فروردین ماه به احتمال زیاد فرد جدیدی وارد زندگی شما خواهد شد که خیلی زود به عشق زندگیتان تبدیل خواهد شد. البته خیلی زود هم تسلیم نشوید، اول ببینید احساستان چه می گوید و سپس به خودتان وقت بدهید تا طرف مقابلتان را بشناسید. به او به اندازه کافی وقت بدهید تا خودش را ثابت کند، ولی بیش از اندازه خودتان را معطل نکنید.

فال روزانه متولدین فروردین

در حال حاضر نیازهایتان آنقدر پیچیده هستید که شاید ترجیح دهید اصلا آنها را نادیده بگیرید، فراموش نکنید که شما وقتی از صمیم قلب بخواهید کاری را انجام دهید حتی غیر ممکن ها را هم ممکن می سازید، پس توانایی های خود را دست کم نگیرید و ببینید آیا آنچه برای به دست آوردنش دارید تلاش می کنید واقعا اولویت اصلیتان است؟ می خواهید احساسات خود را بیان کنید، اما نگران این هستید که با گفته هایتان به رابطه عاطفیتان آسیب وارد کنید. شما باید حتی اگر از پذیرفته شدن احساستان مطمئن نباشید هم باید صادقانه رفتار کنید. در مورد مسئله ای فکر می کندی حق شما را ضایع کرده اند، نگران نباشید نهایتا حق به حق دار می رسد. پیشرفت درسی یا کاریتان حتمی است. خبری می شنوید که شما را کمی عصبانی می کند، بالاخره باید چهره بعضی ها را می شناختید نهایتا تصمیمی که می گیرید شما را به آرامش می رساند.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز نیاز شدیدی به حل کردن فوری مشکلاتتان احساس می کنید، ممکن است باعث شود از سر عجله به دنبال راه حلی اشتباه بروید. با احتیاط قدم بردارید و قبل از هر اقدامی تمام جوانب را بسنجید. اگر می خواهید در زمینه مسائل مادی پیشرفت کنید باید به دنبال راه هایی خلاقانه برای کسب درآمد باشید. شما از طرفی می خواهید با عشق زندگیتان صادق باشید و از طرفی هم می خواهید وضعیت را زیاد جدی نکنید. ولی باید احساس سردرگمی و آشفتگی خود را مورد رسیدگی قرار دهید و برای آنها راه حلی بیابید. جشن بسیار کوچکی برگزار می شود، در شادی های دیگران سهیم باشید و از لحظات زندگی تان لذت ببرید. قهری به آشتی منجر می شود. در جایی مراقب وسایل شخصی تان باشید. ضرر مالی دیده اید که به زودی جبران می شود. چیزی را از دست داده اید که هنوز نمی توانید فراموشش کنید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز یک مکالمه عادی ممکن است کمی تند شده و بحثتان بالا بگیرد و باعث شود رابطه مهمی را در ذهن خود زیر سوال ببرید و چیزهایی که تا کنون از نظرتان مخفی مانده بودند ناگهان برایتان اهمیت پیدا کنند. شما امروز دیگران را با جذابیت خود می توانید به سادگی تحت تاثیر قرار دهید. وقتی حرف مسائل کاری در میان باشد شما بسیار جدی می شوید و سعی دارید خیلی زود هر مشکلی را از میان بردارید. اگر به کمک و یا راهنمایی دیگران نیاز دارید اجازه ندهید که غرور و خود بزرگ بینی مانع شما بشود. شما علاقمندید به دیگران کمک کنید، از جایی شروع کنید که به بچه ها کمک می کند. کاری را که به دیگری واگذار کرده اید آنطور که به دلخواهتان است پیش نمی رود، بهتر است تا دیر نشده وارد عمل شوید. در جمعی بالاخره از پس گفتن حرفی سخت که در دلتان سنگینی می کند برخواهید آمد.

فال روزانه متولدین تیر

امروز پشت آن ظاهر آرام و خونسرد، آنقدر فکرتان مشغول است که اطرافیان حتی حدسش را هم نمی توانند بزنند. ولی خوشبختانه آنها شما را آنقدر قبول دارند که حتی اگر از جهتی که در پیش گرفته اید هم مطمئن نباشند به شما اطمینان خواهند داشت. امروز روی ارزش های اساسی رابطه عاطفیتان تمرکز کرده اید و در این اندیشه هستید که آیا نقاط مشترک شما و شریک عاطفیتان آنقدر هستند که بتوانید رابطه ای طولانی مدت داشته باشید یا خیر ، یادتان باشد که تفاوت های شما بودند که در درجه اول شما را به هم جذب کردند. دعاهایی که می کنید به زودی نتیجه خواهد داد. ایمان تان را به خودتان بیشتر کنید. صبر داشته باشید، به دنبال راه حل مسئله باشید. تا می توانید با دیگران مشورت کنید. شخصی به شما چیزی خواهد گفت که شما را زودتر به مقصد می رساند. در مورد مسئله ای احساسی سعی کنید آتش بیار معرکه نشوید.

فال فردا متولدین مرداد

روابط عاطفیتان امروز بخش عمده ذهنتان را به خود مشغول کرده اند، شاید حتی نگران این باشید که شریک عاطفیتان چیزهایی را از شما مخفی کرده باشد. شما خیلی به طرف مقابلتان اهمیت می دهید، اما باید مواظب باشید این حالت به حس مالکیت تبدیل نشود و در طرف مقابلتان دافعه ایجاد نکند. کم کم برنامه هایی که برای آینده خود دارید دارند در ذهنتان جان می گیرند ولی هنوز برای این که بخواهید در مورد این برنامه ها با دیگران حرف بزنید زود است، دیگران هم فعلا علاقه چندانی به دانستن برنامه های شما برای آینده ندارند. حواستان باشد، اگر احساس کردید که جر و بحثی می خواهد شروع شود، حرفی بزنید که مثل آبی بر روی آتش باشد، وگرنه بی برو برگرد این آتش شما را می سوزاند. شما وفادار و متعهد هستید. به کم قانع نشوید. به محلی جدید خواهید رفت و در آنجا محیطی امن را تجربه خواهید کرد.

فال امروز متولدین شهریور

این که امروز بخواهید تنها کارها را از سر خودتان باز کنید و آنها را از لیست وظایف امروزتان خط بزنید کافی نیست و باید در انجام مسئولیت هایتان رفتاری متعهدانه از خودتان نشان بدهید. این کار شاید امروز برای شما کمی خسته کننده و حتی زمانبر باشد، ولی نتایجی که بعدا به دست خواهید آورد ارزش زمانی که صرف می کنید را دارد. امروز خواهید توانست مشکلات اقتصادی خود را با کمک فردی که از لحاظ سنی از شما بزرگتر است حل کنید و با گوش دادن به توصیه های او خواهید توانست نگرشی منطقی نسبت به این مسائل پیدا کنید. کار اداری تان درست می شود. پیامی خوشحال کننده شوقی را در وجودتان شعله ور می سازد. به جشنی دعوت می شوید. با احتیاط و محترمانه این دعوت را رد کنید و به حفظ سلامت خود و خانواده تان بیشتر اهمیت بدهید. بی خودی انرژی تان را صرف توجیه دیگران نکنید. مردم گوششان بدهکار نیست.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز سعی دارید مشکلات غامض موجود در روابطتان را مورد بررسی قرار داده و با پی بردن به عمق موضوع آنها حل کنید. ولی وضعیت موجود چیزی نیست که بتوان جواب آن را به سرعت پیدا کرد. پس عجله نکنید و اجازه دهید اوضاع به مرور زمان و خودبخود روبراه شود. تعجبی ندارد که هر چه بیشتر از عمر یک رابطه می گذرد معنا و عمق بیشتری پیدا می کند. سعی کنید اگر کار عقب افتاده ای دارید تا قبل از ظهر آن را به انجام برسانید تا بتوانید با خیال راحت از روزتاتان لذت ببرید و نگران کارهای انجام نشده تان نباشید. شخصی در اطرافتان از فشار روحی رنج می برد. هر روز حالش را بپرسید و تنها نگذاریدش. در مورد گره مالی تان تا می توانید قرض نگیرید، مشکلات دیگری برایتان درست می کند. به خانواده تان بیشتر اهمیت بدهید. مسئولیت های شما نسبت به خانواده اهمیت و اولویت بیشتری از دوستانتان دارد.

فال روزانه متولدین آبان

احساسات شدید و هیجانات عاطفیتان امروز تنها زمانی آرام خواهند شد که بتوانید به ترس هایی که از اعماق وجودتان می جوشند غلبه کنید. شاید از خودتان بپرسید که آیا می شود به کسانی که دوست دارید اعتماد کنید یا این که آنها به خودشان بیشتر از شما اهمیت می دهند، این اصلا سوال خوبی نیست، بهتر است ذهن خودتان را درگیر این سوالات احمقانه نکنید. اگر به جای گرفتن حالت دفاعی با آرامش حضور دیگران را در اطراف خود پذیرفته و رفتاری مناسب با آنها داشته باشید پذیرفتن آنها کم کم برایتان راحت خواهد شد. با دیگران رو راست باشید و یک نه محکم و قاطع بگویید. با مسائل جدی شوخی نکنید. در یک بحث صبور باشید، حرف های طرف مقابل را بشنوید و بعد از حداقل یک روز فکر کردن پاسخ بدهید. نگران نباشید، دیر نخواهد شد. به دنبال برد لحظه ای و موقت نباشید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز با خودتان آرزو می کنید که ای کاش ایمان قلبی بیشتری داشتید، اما اوضاع اصلا باب میلتان نیست و به زحمت می توانید سرتان را بالای آب نگه دارید. احساس عدم امنیت در روابطتان تمام فکر و ذهن شما را به خود مشغول کرده است و با خودتان فکر می کنید که آیا عشقتان برای شما و نیازهایتان به اندازه کافی وقت می گذارد. متاسفانه امروز خیلی زود احساس حسادت در وجودتان شعله ور می شود و باید خیلی مواظب رفتارتان باشید. خوشبختانه شما می توانید هر مانعی که سر راه بیان کردن احساسات واقعیتان قرار بگیرد را از میان بردارید. منتظر شنیدن خبری خوش باشید. مسائل برای همه وجود دارد. در مقایسه با دیگران، مشکلات شما قابل حل هستند. به سفری راه دور فکر می کنید. سفر می تواند برایتان آغاز یک راه تازه باشد. بر سر دو راهی قرار گرفته اید. برای رسیدن به خواسته تان باید از این نقطه ای که هستید بگذرید.

فال روز متولدین دی

امروز ممکن است احساس کنید طرف مقابلتان شما را دوست ندارد یا حداقل خود واقعیتان را دوست ندارد. بر خلاف آرامش ظاهری و نگرش مثبتتان شما اغلب در قضاوت بسیار سخت گیر هستید و گاهی پیش داروی هم می کنید. پس پیش از گفتن حرفی که بعدا از گفتن آن پشیمان خواهید شد نفسی عمیق کشیده و به آن چه می خواهید بگویید فکر کنید. شما در مخفی کردن احساستان خیلی خوب عمل نمی کنید و برای دیگران عجیب است که چرا تظاهر می کنید همه چیز روبراه است. سعی کنید در اولین فرصت ممکن با فردی که به شما نزدیک و مورد اعتمادتان است صحبت کنید. نسیم آرامش را بر زندگی تان خواهد وزید. مشورت با شخصی به شما ایده تازه ای خواهد داد. نگران نباشید، پایان شب سیه سفید است. کابوس این روزهایتان تمام می شود و شما می بینید که باز آفتاب در می آید و روزگار می گذرد. به جسمتان بیشتر برسید. ورزش سطح انرژی تان را بالا می برد.

فال متولدین بهمن

شما مجبور نیستید آن چه در ذهنتان می گذرد را با همه در میان بگذارید. رویاهای دست نیافته و ترس های خودتان را مورد بررسی قرار دهید زیرا فکر کردن به آنها از شدتشان کم خواهد کرد. امروز بهتر است با هر مشکلی که در رابطه عاطفیتان ایجاد شده است روبرو شوید، زیرا اجتناب از توجه به مشکلتان در دراز مدت تنها باعث وارد شدن آسیب بیشتری به رابطه تان خواهد شد. حتی اگر نگران واکنش منفی طرف مقابلتان هستید بهتر است با صداقت و البته همراه با ملایمت در مورد مشکل خود صحبت کنید. برای گذشتن از سدی باید جسور باشید اما عجله نکنید. دنبال آرامش در اتفاقات بزرگ نگردید، به دور و برتان نگاه کنید و قدر داشته هایتان را بدانید. برای رسیدن به چیزی یا کسی نیازمند برنامه ریزی دقیق تری هستید. در جواب دعوتی آنچه را که دلتان می‌گوید درست است انجام بدهید.

فال روزانه متولدین اسفند

شاید موفقیت فعلا آن طوری که انتظارش را دارید به سراغ شما نیاید، ولی تنها کاری که باید بکنید این است که رویاهای بزرگ در سر داشته باشید و به چیزهای کوچک دل خوش نکنید. پیدا کردن قطعه های گمشده پازل رابطه عاطفیتان کار آسانی نخواهد بود. از طرفی خواهان رابطه ای سالم هستید که روز به روز قویتر شده و رشد می کند، از طرفی دیگر هم نگران این هستید که مبادا فرصت هایی بهتر برای پیدا کردن عشق زندگیتان را از دست بدهید. هیچ گاه نمی توانید از این که در آینده مورد بهتری پیدا نخواهید کرد مطمئن باشید، پس از متعهد شدن هراسی نداشته باشید. به دوستی بی بهانه هدیه کوچکی بدهید، این محبت خودتان را از او بیشتر خوشحال می کند. مشغول پس انداز هستید حواستان به حساب و کتاب مردم باشد، قرضی دارید که باید هرچه زودتر ادا کنید. راهی که به روی شما بسته شده از طریق قانونی باز می شود. شخصی بدون توقع کاری برایتان انجام می دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه