بیمه تکمیلی بازنشستگان | بیمه بازنشستگان

خبر مهم برای بازنشستگان تامین اجتماعی | فرصت نهایی ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان

مدیرعامل شرکت آتیه‌سازان حافظ گفت: بازنشستگان تأمین اجتماعی برای ثبت‌نام بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ ۳ ماه فرصت دارند.

خبر مهم برای بازنشستگان تامین اجتماعی | فرصت نهایی ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان
کدخبر : 12233
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

به منظور ارتقاء خدمات رفاهی در بخش درمان و کاهش هزینه‌های درمانی برای بازنشستگان امکان بهره‌مندی از  بیمه تکمیلی بازنشستگان وجود دارد. خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان به صورت جبران بخشی از هزینه‌های درمانی بیمه شدگان است.صندوق بازنشستگی برای جبران و پرداخت بیشتر هزینه های درمان به  بازنشستگان طرح بیمه تکمیلی بازنشستگان را اجرایی کرده است.بسیاری از بازنشستگان از این طرح ناراضی هستند و معتقدند بیمه تکمیلی بازنشستگان از کارایی لازم برخوردار نیست. در ادامه به آخرین خبر از بیمه تکمیلی بازنشستگان می پردازیم.

بیمه تکمیلی بازنشستگان

قرارداد جدید بازنشستگان تأمین اجتماعی با بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ از ابتدای آذرماه سال 1401 تا ابتدای آذرماه سال 1402 به امضاء رسید.

بر همین اساس علی خسروی؛ مدیرعامل شرکت آتیه‌سازان حافظ با اشاره به قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان گفت: مبلغ بیمه تکمیلی در قرارداد جدید به ازای هر نفر 205 هزار تومان در نظر گرفته شده است در قرارداد جدید سقف تعهدات بیمه تکمیلی 75 میلیون تومان در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته رشد 67 درصدی داشته است.

مدیر عامل شرکت آتیه سازان حافظ تأکید کرد: بیمه شدگانی که تاکنون، تحت پوشش بیمه آتیه‌سازان حافظ بوده‌اند می‌توانند از تاریخ عقد قرارداد جدید (ابتدای آذرماه سال جاری) با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرار داد با این شرکت، به صورت آنلاین از خدمات بیمه‌ای برخوردار شوند.

خسروی اضافه کرد: افراد تحت پوشش که تاکنون از این خدمات بهره‌مند بوده‌اند، مشخصات آنها به صورت خودکار در سامانه تمدید خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری به کانون‌ها ندارند و افرادی که تاکنون، تحت پوشش بیمه تکمیلی نبوده‌اند و مایل هستند از مزایای بیمه تکمیلی استفاده کنند، سه ماه فرصت دارند با مراجعه به دفاتر کانون‌ها نسبت به ثبت مشخصات خود و افراد تحت تکفل اقدام کنند.

وی گفت: برای افرادی که درخواست لغو عضویت در بیمه تکمیلی دارند مهلت سه ماهه‌ای در نظر گرفته شده است و چنانچه حق بیمه‌ای از مستمری آنها کسر شده باشد عیناً به حساب ایشان برگشت داده خواهد شد.

در حالی قرارداد جدید فی‌مابین کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی با شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ به امضاء رسیده است که هنوز از بسته خدماتی به بازنشستگان در قالب قرارداد جدید اطلاع‌رسانی از سوی شرکت بیمه و کانون بازنشستگان نشده است.

همچنین علی دهقان کیا؛ رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران در گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگار تسنیم اعلام کرد که هنوز سهم سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت حق بیمه تکمیلی بازنشستگان مشخص نشده است و همچنان رایزنی‌های کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در خصوص قدرالسهم این سازمان ادامه دارد.

گفتنی است که سازمان تأمین اجتماعی سال گذشته 50 درصد از حق بیمه تکمیلی بازنشستگان را به شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ پرداخت کرده است.

بیمه تکمیلی بازنشستگان

رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران با اشاره عقد قرارداد جدید این کانون با شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ گفت: سقف بیمه تکمیلی برای سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است.

علی دهقان‌کیا با اشاره به عقد قرارداد جدید کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی با شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ اظهار کرد: با توجه به اتمام قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان این سازمان در سال گذشته ( پایان آذرماه ۱۴۰۱ )، از هفته‌های گذشته، رایزنی‌ها برای عقد قرارداد جدید با شرکت‌ بیمه تکمیلی آغاز شد.

وی افزود: در همین ارتباط با برخی از شرکت‌های بیمه تکمیلی رایزنی‌هایی صورت گرفت و سرانجام کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی تصمیم گرفت قرارداد جدید خود را برای سال ۱۴۰۲ (از ابتدای آذر ۱۴۰۱ ) با شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ به امضا برساند.

رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در خصوص بسته درمانی در نظر گرفته شده بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی تصریح کرد: به‌زودی جزییات آن اعلام خواهد شد اما سرانه بیمه تکمیلی برای هر فرد بیمه شده ۲۰۵ هزار تومان خواهد بود.

دهقان‌کیا گفت: همچنین سقف بیمه تکمیلی برای بازنشستگان در قرارداد جدید ۷۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که سازمان تامین اجتماعی چه میزان از سرانه ۲۰۵ هزار تومان را در قالب بیمه تکمیلی پرداخت خواهد کرد، گفت: در این خصوص در حال رایزنی با سازمان هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه