وام قرض الحسنه | وام فوری | وام بدون ضامن

وام قرض الحسنه ۴۰ میلیون تومانی بدون سود | دریافت فوری وام قرض الحسنه بدون ضامن

افرادی که مایل به خرید کالا با دریافت وام هستند و جزو مشتریان بانک آینده محسوب می‌شوند، امکان استفاده از وام ۴۰ میلیونی طرح «آینده داران» را دارند.

وام قرض الحسنه ۴۰ میلیون تومانی بدون سود | دریافت فوری وام قرض الحسنه بدون ضامن
کدخبر : 12162
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 وام قرض الحسنه یکی از انواع وام های بانکی است؛ این نوع وام در واقع عقدی است بین بانک و قرض گیرنده که طبق مقررات و ضوابط مبلغی به عنوان قرض به فرد داده می شود؛ طبق قرار داد مبلغ وام قرض الحسنه توسط وام گیرنده باید باز پرداخت شود. بانک های مختلفی وام قرض الحسنه به سپرده گذاران خود ارائه می دهند. سقف تسهیلات وام قرض‌ الحسنه به متقاضیان و میزان کارمزد آن هر ساله توسط بانک‌ مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌شود. وام قرض الحسنه همان طور که از نامش پیداست، دارای نرخ کارمزد کمی است؛ عموما نرخ کارمزد تسهیلات صفر تا چهار درصد است که از مشتریان دریافت می‌شود.

وام قرض الحسنه

افرادی که خواهان دریافت وام ۴۰ میلیونی بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. مدت زمان بازپرداخت ۶ یا ۱۲ ماهه است و بر همین اساس میزان سود تسهیلات به ۷ و ۱۸ درصد تقسیم می‌شود. ضمانت اصلی برای دریافت این وام مسدودی سپرده است. هر شخصی که دارای حساب بلندمدت در نزد شعبه‌های این بانک باشد، می‌تواند از این تسهیلات بهره‌مند شود. در واقع حساب بلندمدتش ضامن فرد خواهد بود.حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات به ۱۲ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت ۱۲ ماهه، میزان هر قسط به ۳ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۲۰۰ تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات ۴ میلیون و ۶ هزار و ۳۹۷ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۴۴ میلیون و ۶ هزار و ۳۹۷ تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است که ۶۰ روز از زمان دریافت اعتبار، مشتریان امکان بازپرداخت یکجا یا لغو اعتبار را خواهند داشت. در صورت بازپرداخت یکجا تا تاریخ ذکر شده، تسویه به صورت نقدی و بدون سود خواهد بود.

همچنین این تسهیلات به صورت کارت اعتباری ارائه می‌شود. استفاده از این اعتبار تنها به شکل خرید از پوزهای موجود در هایپراستارهای مراکز ایران مال امکانپذیر است. لیست فروشگاه‌های طرف قرارداد در سایت بانک به روزرسانی شده و مشتریان امکان مشاهده آن را دارند.

وام قرض الحسنه

افرادی که مشتری بانک تجارت هستند و کمبود نقدینگی دارند، امکان درخواست وام 50 میلیونی طرح «نیکان» این مجموعه را خواهند داشت. این وام مختص مشتریانی است که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

افرادی امکان دریافت وام 50 میلیونی بانک تجارت را دارند که یک میانگین حساب مناسب در ایجاد کرده باشند. حداقل میانگین حساب برای دریافت این تسهیلات سه ماه و حداکثر 12 ماه اعلام شده است. متقاضیان این وام نیاز به ضامن رسمی دارند. سپرده افراد هنگام پرداخت اقساط وام مسدود نخواهد شد و آن‌ها امکان هرگونه واریز و برداشت از حساب خود را خواهند داشت. این وام قرض الحسنه بوده و سودی ندارد. تنها 4 درصد کارمزد به آن تعلق می‌گیرد. لازم به ذکر است که امکان انتقال امتیاز این تسهیلات به بستگان درجه یک نیز وجود دارد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 2 میلیون و 171 هزار و 246 تومان است. کل سود این تسهیلات 2 میلیون و 109 هزار و 907 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 52 میلیون و 159 هزار و 907 تومان خواهد بود.

مشتریان بانک مهر ایران با افتتاح حساب ویژه و داشتن گردش حساب مناسب، امکان درخواست وام ۲۰ میلیون تومانی «طرح اندوخته اجتماعی» بانک مهر ایران را خواهند داشت.

 افرادی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه ۱۵۰ میلیونی طرح «۲ در یک» بانک مهر ایران هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

افرادی امکان دریافت وام قرض الحسنه ۱۵۰ میلیونی بانک مهر ایران را دارند که بدهی معوق یا چک برگشتی نداشته باشند. مدت زمان خواب سپرده برای دریافت این وام شش ماه اعلام شده است. این وام قرض الحسنه است و به همین دلیل تنها به آن کارمزد یک درصدی تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای این تسهیلات مسدودی سپرده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام نیز به ۶۰ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ اقساط ۲ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۶۲ تومان است. کل سود این تسهیلات ۳ میلیون و ۸۴۳ هزار و ۷۲۷ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۱۵۳ میلیون و ۹۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه