وام بدون ضامن | وام فوری

وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی با شرایط آسان | دریافت وام بدون ضامن با بازپرداخت 5 ساله

تمامی مستمری‌ و حقوق بگیرانی که حقوق و مزایای خود را از بانک تجارت دریافت می‌کنند، می‌توانند بدون ضامن و با اعتبارسنجی بانک مرکزی و نامه کسر از حقوق تسهیلات کارت اعتباری تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان دریافت کنند.

وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی با شرایط آسان | دریافت وام بدون ضامن با بازپرداخت 5 ساله
کدخبر : 11357
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام بدون ضامن وامی است که در چند ماه اخیر به یکی از مباحث روز تبدیل شده است.  در ابتدا رئییس جمهور موضوع وام بدون ضامن را در جلسه با فعالین اقتصادی عنوان کرد از مدیران عامل بانک‌ها خواسته بود تا پرداخت وام به آحاد جامعه تسهیل گردد؛ به این صورت که اعتبارسنجی متقاضیان وام‌های خرد جایگزین وثیقه‌های سنگین و چند ضامن برای دریافت تسهیلات بانکی شود.  وزیر اقتصاد هم پس از صحبت‌های رییس جمهوری اعلام کرد که از روز شنبه (نهم آبان ماه) طرح  وام بدون ضامن در بانک‌های دولتی اجرایی شود و وزارت اقتصاد بر اجرای آن نظارت خواهد کرد.برای دریافت وام بدون ضامن در مرحله اول، شاغلان، بازنشستگان و مستمری ‌بگیران دستگاه ‌های اجرایی و شاغلان و بازنشستگان نهادهای عمومی غیردولتی، مشمول دریافت تسهیلات بدون ضامن هستند. در ادامه به آخرین خبر از پرداخت وام بدون ضامن می پردازیم.

وام بدون ضامن

شرکت

بانک تجارت

نام وام

بدون ضامن

سود

18 %

حداکثر زمان بازپرداخت

48 ماه

برای وام ۵۰ میلیون تومانی بازپرداخت ۳۶ ماه است.

نوع ضمانت

اعتبارسنجی

سقف وام

100 میلیون تومان

این وام دارای سقف ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان است

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

سپرده جداگانه

-

هزینه‌های جانبی

۱.۱۰۰.۰۰۰ میلیون تومان شامل تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه

قسط وام

2,937,500 تومان

کل سود وام

40,999,998 تومان

مجموع رقم وام و سود

141,049,998 تومان

شرایط و مقررات

وام‌گیرنده دارای اعتبار A، B  یا C بانک مرکزی باشد

وام گیرنده حقوق بگیر همان بانک باشد

وام بدون ضامن

​زنان سرپرست خانوار در بسیاری از موارد به دلیل نداشتن ضامن و پشتوانه‌های مالی، از تسهیلات مرتبط با زنان سرپرست خانوار محروم میشوند. در این راستا چند روز پیش بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در پیامی توییتری عنوان کرد: دولت با پیشنهاد معاونت امور زنان و خانواده مبنی بر تسهیل ضمانت وام اشتغال خرد زنان سرپرست خانوار (دهک‌های ۱ تا ۵ درآمدی) با بهره‌گیری از ظرفیت صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، موافقت کرد.

البرز محمدی سرپرست صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون نیز با بیان اینکه صندوق در ازای دریافت اعتبار تودیع شده از محل اعتبارات بانک، پنج برابر مبلغ را جهت صدور ضمانتنامه برای متقاضیان معرفی شده از سوی معاونت زنان تخصیص می دهد، گفت: ضمانت‌نامه‌های صادره از محل این تفاهم‌نامه برای اشتغال خرد بوده و تا سقف ۱۰۰۰ میلیون ریال به صورت ۱۰۰ درصد اصل و سود تسهیلات از سوی صندوق تضمین می‌شود.

بر این اساس زنان سرپرست خانوار (دهک‌های ۱ تا ۵ درآمدی) میتوانند تا سقف یک میلیارد ریال بدون نیاز به معرفی ضامن وام دریافت کنند.

به گفته‌ی حمیده محدث، معاون اشتغال، مشارکت‌های مردمی و نظارت بر مؤسسات غیردولتی بهزیستی خراسان رضوی بانوان سرپرست خانوار زیر پوشش بهزیستی می‌توانند با داشتن مدارک معتبر فنی‌وحرفه‌ای و دیگر مراکز معتبر آموزشی، پرونده اشتغال تشکیل دهند. این زنان با داشتن مجوز کار و پس از تشکیل پرونده، صلاحیت فعالیتشان در کمیته اشتغال بهزیستی شهرستان‌ها بررسی می‌شود و در نهایت با معرفی به بانک‌های عامل، تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی با بهره ۴ درصد و بازپرداخت هفت‌ساله دریافت خواهند کرد.

نرجس خاتون اسعدی خلیلی سرپرست دفتر توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی درمورد افراد تحت پوشش این سازمان گفت: درمجموع ۲۴۷ هزار و ۵۰۰ خانوارشناسایی و تحت پوشش این دفتر ‌‌‌قرارگرفتند که سرپرست آنان، زنانی هستند که همسرشان فوت شده یا طلاق گرفته اند و یا اینکه همسر آنها زندانی، معتاد و یا مفقودالاثر هستند. همچنین در این گروه تحت پوشش، دخترانی که خود سرپرست خانوار هستند نیز ‌وجود دارد.

وی در ادامه افزود: دسته ای دیگراز گروه‌ تحت پوشش، خانواده‌های دارای چند‌قلو زیر شش سال نیز هستند که به آنان نیزخدمات ارائه می گردد که در کل تعداد زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های دارای چند قلو که تحت پوشش سازمان هستند ۲۶۴ هزار می باشد.

در طی اخرین اخبار، امروز معاون اول رئیس جمهور مصوبه دولت درباره تسهیل ضمانت وام‌های اشتغال خُرد زنان سرپرست خانوار را ابلاغ کرد و بنابراین پرداخت این وام امکان پذیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه