وام بدون ضامن | وام فوری

خبر خوش برای متقاضیان وام بدون ضامن | دریافت وام با وثیقه جدید

سامانه ستاره یا همان سامانه توثیق الکترونیک روشمند و هوشمند، به منظور آنلاین کردن وثیقه گذاری راه اندازی شده است. اوایل مردادماه سال جاری با حضور دادستان کل کشور، وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس از این سامانه رونمایی شد.

خبر خوش برای متقاضیان وام بدون ضامن | دریافت وام با وثیقه جدید
کدخبر : 10774
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام بدون ضامن وامی است که در چند ماه اخیر به یکی از مباحث روز تبدیل شده است.  در ابتدا رئییس جمهور موضوع وام بدون ضامن را در جلسه با فعالین اقتصادی عنوان کرد از مدیران عامل بانک‌ها خواسته بود تا پرداخت وام به آحاد جامعه تسهیل گردد؛ به این صورت که اعتبارسنجی متقاضیان وام‌های خرد جایگزین وثیقه‌های سنگین و چند ضامن برای دریافت تسهیلات بانکی شود.  وزیر اقتصاد هم پس از صحبت‌های رییس جمهوری اعلام کرد که از روز شنبه (نهم آبان ماه) طرح  وام بدون ضامن در بانک‌های دولتی اجرایی شود و وزارت اقتصاد بر اجرای آن نظارت خواهد کرد.برای دریافت وام بدون ضامن در مرحله اول، شاغلان، بازنشستگان و مستمری ‌بگیران دستگاه ‌های اجرایی و شاغلان و بازنشستگان نهادهای عمومی غیردولتی، مشمول دریافت تسهیلات بدون ضامن هستند. در ادامه به آخرین خبر از پرداخت وام بدون ضامن می پردازیم.

وام بدون ضامن

متقاضیان وام از این پس می‌توانند بدون مراجعه به بانک و با ثبت نام در سامانه «ستاره» فرآیند وثیقه گذاری را انجام داده و تسهیلات موردنظر خود را دریافت کنند.

سامانه ستاره یا همان سامانه توثیق الکترونیک روشمند و هوشمند، به منظور آنلاین کردن وثیقه گذاری راه اندازی شده است. اوایل مردادماه سال جاری با حضور دادستان کل کشور، وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس از این سامانه رونمایی شد. در آیین رونمایی سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد کشور، اعلام کرد که براساس طرح وثیقه گذاری الکترونیکی سهام و با راه اندازی این سامانه، مردم برای گرفتن تسهیلات از بانک و استفاده از دیگر خدمات قوه قضاییه کمترین مشکلات را خواهند داشت.

هم اکنون افراد از طریق این سامانه با وثیقه گذاری سهام امکان دریافت وام را دارند. قبلا خاندوزی اعلام کرده بود که امکان وثیقه گذاشتن سیم کارت، طلا، خودرو و دیگر دارایی‌ها در آینده نزدیک به این سیستم اضافه خواهد شد. این شیوه وثیقه گذاری باعث خواهد شد تا روند اعتبارسنجی سرعت پیدا کند و به شکل بهتری مشکلات مالی مردم حل و فصل شود.

سهامدارانی که مایل به توثیق سهام و دریافت وام هستند باید سجامی باشند. نداشتن چک برگشتی و بدهی معوق برای وثیقه گذاری سهام بورسی و دریافت تسهیلات ضروری است. دارایی سهامداران باید قابلیت وثیقه گذاری را داشته باشد. افراد باید در تلفن همراه خود اپلیکیشن موردنظر بانک را داشته باشند و با شماره همراه خود احراز هویت کنند. هم اکنون اپلیکیشن ایوا بانک ملی، بخش نشان بانک/ خدمت توثیق اوراق بهادار، در دسترس متقاضیان است.

لازم به ذکر است که زمان بازپرداخت اقساط و موعد مقرر برای فروش سهم از سوی بانک عامل مشخص خواهد شد و این فرآیند به بازار بورس یا دیگر نهادها ارتباطی ندارند.

وام بدون ضامن

درصورتی‌که حقوق یا مستمری‌بگیر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هستید می‌توانید تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و بدون ضامن تسهیلات دریافت کنید. 

درصورتی‌که حقوق یا مستمری‌بگیر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هستید می‌توانید تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و بدون ضامن تسهیلات دریافت کنید. البته به شرطی که دارای رتبه A و B و C اعتبارسنجی بانک مرکزی باشید. جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید.

شرکت

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

نام وام

بدون ضامن

سود

4 %

نیاز به سپرده

1

برای بهره‌مندی از این تسهیلات نیاز به حداقل ۳ ماه میانگین حساب است.

حداکثر زمان بازپرداخت

48 ماه

برای وام ۵۰ میلیون تومانی بازپرداخت ۳۶ ماه است.

نوع ضمانت

اعتبارسنجی

سقف وام

100 میلیون تومان

سقف این وام ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان است.

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مدت زمان خواب سپرده

3

سپرده جداگانه

-

هزینه‌های جانبی

۱.۱۰۰.۰۰۰ میلیون تومان شامل تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه

قسط وام

2,272,727 تومان

کل سود وام

10,000,000 تومان

مجموع رقم وام و سود

110,000,000 تومان

شرایط و مقررات

وام‌گیرنده دارای اعتبار A، B  یا C بانک مرکزی باشد

وام گیرنده حقوق بگیر همان بانک باشد

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه