وام فوری | وام بدون ضامن

وام فوری 100 میلیون تومانی با سود کم از این بانک | شرایط باورنکردنی دریافت وام فوری بدون ضامن

افرادی که مشتری بانک شهر هستند و به دریافت وام ۱۰۰ میلیونی تمایل دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت افتتاح کنند. این وام تحت عنوان طرح «کارای شهر» به مشتریان ارائه می‌شود.

وام فوری 100 میلیون تومانی با سود کم از این بانک | شرایط باورنکردنی دریافت وام فوری بدون ضامن
کدخبر : 11116
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

افرادی که مایل به دریافت وام ۱۰۰ میلیونی هستند باید سندی ملکی داشته باشند، در غیر این صورت ۱۶ درصد از مبلغ تسهیلات واریزی برای آن‌ها به عنوان ضمانت مسدود خواهد شد. البته در زمان انسداد این مبلغ تسهیلات، سود هم به اصل سپرده تعلق می‌گیرد. نرخ سود وام نیز با توجه به سود پرداختی برای سپرده تعیین می‌شود و حداکثر مبلغ آن به ۱۸ درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات ۳۶ ماه است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر سود و مدت زمان بازپرداخت اقساط، میزان هر قسط ۳ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۲۴۰ تومان است.

لی برند، تندیس زرین سرآمدی چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، سیمرغ زرین مدیریت همایش مدیر برتر سال ۱۳۹۳، چندین گواهی کنترل کیفیت بین المللی معتبر و … را به دست آورده است.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اساس مصوبه هیئت وزیران موظف است تا اقدامات لازم را برای صدور ضمانت نامه به بانک‌های عامل جهت پرداخت وام اشتغال خرید زنان سرپرست خانوار از محل اعتبارات صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون تا سقف 100 میلیون تومان انجام دهد.

تسهیلات با پشتوانه حساب بلند مدت بانک رفاه کارگران

شرکت

بانک رفاه کارگران

نام وام

سودمند

سود

2 %

نرخ سود تسهیلات بر اساس میزان تسهیلات (80 تا 100 درصد سپرده) و مدت‌زمان بازپرداخت تعیین می‌شود که حداقل آن 2 و حداکثر 7 درصد خواهد بود.

سقف وام

50 میلیون تومان

نوع ضمانت

مسدودی سپرده

نیاز به سپرده

حساب سپرده لازم

بلندمدت

سود سپرده

4 %

مسدودی سپرده

بر اساس ضوابط و قوانین این طرح، سپرده متقاضی دریافت وام به‌عنوان وثیقه بلوکه خواهد شد و امکان برداشت تا قبل از تسویه وام وجود ندارد.

مدت زمان مسدودی سپرده

36 ماه

در این طرح متقاضیان می‌توانند بین 80 تا 100 درصد میزان سپرده خود تسهیلات دریافت کنند که بر اساس مدت‌زمان بازپرداخت متغیر خواهد بود.

حداکثر زمان بازپرداخت

36 ماه

قسط وام

1,432,129 تومان

رقم قسط برای وام با سود ۷ درصد ۱.۵۴۳.۸۵۵ تومان است

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه