فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو شروع شد | تحویل فوری ایران خودرو به قیمت کارخانه

ثبت‌نام سومین مرحله قرعه‌کشی خودرو در سامانه یکپارچه از امروز آغاز شد.

 فروش فوری ایران خودرو شروع شد | تحویل فوری ایران خودرو به قیمت کارخانه
کدخبر : 10604
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

  طرح فروش فوری ایران خودرو  با توجه به قانون ابلاغی از وزارت صمت هر چند وقت یکبار اجرایی می شود. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

فروش فوری ایران خودرو

ثبت‌نام سومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه از امروز آغاز شده است. در این مرحله دو شرکت خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا اقدام به عرضه محصولات خود کرده‌اند.

ایران‌خودرو در فروش فوق‌العاده خود ۶ محصول و در پیش‌فروش، ۴ محصول را عرضه می‌کند.

 

فروش فوری ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو

 

فروش فوری ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو

بنابر اعلام سخنگوی وزارت صنعت در سومین دوره قرعه کشی یک پارچه نزدیک به ۶۰ هزار خودرو عرضه می شود که ۵۰ درصد ظرفیت قرعه کشی به طرح جوانی و ۲۰ درصد ظرفیت به خودروهای فرسوده اختصاص پیدا کرده است.

تنها تفاوت سومین دوره مرحله فروش خودرو را باید اخذ استعلام از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت برای متقاضیان مشمول طرح خودروی فرسوده عنوان کرد.

محدودیت های ارائه شده در این نوبت از فروش به شرح زیر است:

 انطباق همزمان کارت ملی، گواهینامه، حساب بانکی و سیم کارت به نام شخص متقاضی برای ثبت نام 

کد ملی (هر کدملی یک خودرو)

سن (بالای ۱۸ سال)

برای کلیه طرح های تا اطلاع ثانوی، محدودیت فاصله زمانی آخرین خرید، از سایر خودروسازها (۴۸ ماهه) ملاک می‌باشد.

تبصره: الزام نداشتن پلاک فعال انتظامی برای طرح های فروش فوق العاده، فوری و پیش فروش ملاک عمل قرار خواهد گرفت

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی و اختصاصی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه خودروساز نخواهد بود.

دارا بودن گواهینامه رانندگی خودرو

عدم امکان صلح در قراردادهای فروش

صحت سنجی مندرجات سجلی و پستی بر اساس سامانه امتا

غیرفعال کردن گارانتی خودرو پس از ۵ ماه و ۱۰۰۰ کیلومتر از تاریخ تحویل در صورت عدم مراجعه برای سرویس اولیه.

فروش فوری ایران خودرو

 «امید قالیباف» افزود: در سومین دوره قرعه‌کشی یکپارچه نزدیک به۶۰ هزار خودرو عرضه می‌شود که ۵۰ درصد ظرفیت قرعه‌کشی به طرح جوانی و ۲۰ درصد ظرفیت به خودروهای فرسوده اختصاص می یابد که فراتر از ۱۰ درصد مندرج در قانون بودجه ۱۴۰۱ است.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ثبت نام سومین دوره قرعه‌کشی یکپارچه خودرو از روز چهارشنبه ۱۶ شهریور به مدت سه روز انجام می شود.

مشاور وزیر صمت گفت: در سومین قرعه کشی یکپارچه احتمالا با افزایش تولید شاهد خروج خودروی دیگری از شمول قرعه کشی خواهیم بود.

قالیباف بیان‌داشت: تنها تفاوت نوبت سوم قرعه کشی یکپارچه با دفعات قبل، اخذ استعلام از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت برای متقاضیان مشمول طرح جایگزینی خودرو فرسوده است.

وی با اشاره به تنظیم موثر بازار خودرو با روش قرعه‌کشی یکپارچه خاطرناشن‌کرد: آرامش و کاهش قیمت خودرو در بازار و افزایش هشت برابری شانس برنده شدن برای خودروهای پرطرفدار، از جمله آثار مثبت قرعه کشی یکپارچه بود، ضمن اینکه انتظار می‌رود تا اخر سال همه خودروها با افزایش تولید از شمول قرعه کشی خارج شوند.

سخنگوی وزارت صمت گفت: برای نخستین بار در سال‌های اخیر خودروی هایما به‌صورت فروش فوق العاده توسط ایران خودرو عرضه شد که در حال حاضر هم ظرفیت فروش وجود دارد.

براساس طرح حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت؛ تکلیف وزارت صمت تخصیص یک خودروی ساخت داخل به قیمت کارخانه و بدون نوبت به مادران دارای دو فرزند و بیشتر بود که براین اساس وزارت صنعت معدن و تجارت با اهتمام نسبت به اجرای طرح مذکور در دو مرحله تخصیص یکپارچه خودرو ظرفیتی را برای این منظور ایجاد کرد. 

۵۲هزار و ۹۹۳ دستگاه خودرو به منتخبان طرح جوانی جمعیت در دو دوره تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه اختصاص یافت.

بنابراین در اولین مرحله قرعه‌کشی خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو؛ ظرفیت تخصیصی به این طرح ۸۸ هزار و ۴۵۵ خودرو بود، اما  تعداد متقاضی واجد شرایط (طرح جوانی جمعیت) ۱۴ هزار و ۱۵۲ خودرو بود .

منتخبان طرح جوانی جمعیت در اولین دوره تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ۳۸ هزار و ۴۵۷ نفر بودند و در این دوره ظرفیت آزاد بدون متقاضی ۴۹ هزار و ۹۹۸ دستگاه خودرو بود. 

 براساس این گزارش در دومین مرحله قرعه‌کشی خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تعداد متقاضی واجد شرایط (طرح جوانی جمعیت) ۲۰۰ هزار و ۳۳۹ نفر بود که ظرفیت تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ۳۷ هزار و ۴۶ نفر بود.

منتخبان طرح جوانی جمعیت در دومین دوره تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ۱۴ هزار و ۵۳۶ نفر بود و در این دوره ظرفیت آزاد بدون متقاضی ۲۲ هزار و ۵۱۰ دستگاه خودرو بود. 

جمع تعداد متقاضیان واجد شرایط (طرح جوانی جمعیت) در مراحل اول و دوم قرعه‌کشی خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ۳۴۵ هزار و ۴۹۱ نفر بود که جمع ظرفیت تخصیصی خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به این افراد ۱۲۵ هزار و ۵۰۱ دستگاه خودرو بوده است. 

جمع منتخبین طرح جوانی جمعیت در دو دوره تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه ۵۲ هزار و ۹۹۳ دستگاه خودرو و جمع ظرفیت آزاد بدون متقاضی در این دوره ۷۲ هزار و ۵۰۸ دستگاه خودرو بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه