فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

از حراج بی نظیر فروش فوری ایران خودرو جا نمانید | فروش فوری ایران خودرو به قیمت کارخانه

طرح فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو برگزار می شود.

از حراج بی نظیر فروش فوری ایران خودرو جا نمانید | فروش فوری ایران خودرو به قیمت کارخانه
کدخبر : 10482
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

  طرح فروش فوری ایران خودرو  با توجه به قانون ابلاغی از وزارت صمت هر چند وقت یکبار اجرایی می شود. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

فروش فوری ایران خودرو

ایران خودرویی ها دو محصول مونتاژی خود یعنی هایما S۷ و هایما S۵ را بدون قرعه کشی در دسترس خریداران قرار می دهند. موعد تحویل این خودروها ۳۰ روزه در نظر گرفته شده است.

بر اساس اعلام این خودروساز این طرح فروش از امروز (۱۲ شهریورماه امسال ) ساعت ۱۱ صبح آغاز می شود و تا زمان تکمیل ظرفیت حداکثر تا روز دوشنبه (۱۴ شهریورماه سال جاری) ادامه خواهد داشت. ایران خودرویی ها هایما S۷ پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک را با قیمت ۸۴۳ میلیون تومان در دسترس متقاضایان قرار دادند.

این خودرو در رنگ های سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک، نقره ای متالیک و زغالی متالیک عرضه خواهد شد. دیگر عضو خانواده هایما یعنی هایما S۵ با موتور توربو شارژ و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک نیز با قیمت ۷۹۴ میلیون تومان در این طرح فروش بدون قرعه کشی حاضر است. خریداران هایما S۵ می توانند از میان رنگ های سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک، نقره ای متالیک و زغالی متالیک رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند.

البته در این طرح فروش محدودیت های پیشین مانند نداشتن پلاک فعال و همچنین دارا بودن گواهینامه رانندگی برای شرکت کنندگان اعمال می شود. ایران خودرویی ها هفته گذشته هایما S۷ را در بورس کالا با قیمت پایه ۷۴۲ میلیون تومان عرضه کردند.

هزینه های جانبی حدود ۱۰۰ میلیون تومانی نیز به قیمت پایه این خودرو اضافه شد. در حال حاضر هایما S۷ در بازار با قیمت ۹۶۰ میلیون تومان تا ۹۶۵ میلیون تومان موجود است. هایما S۵ حدود ۸۰۳ میلیون تومان تا ۸۰۵ میلیون تومان خرید و فروش می شود. بنابراین متقاضیان هایما S۷ این امکان را دارند که با خرید این خودرو سودی حدود ۱۲۰ میلیون تومان به حساب خود واریز کنند.

فروش فوری ایران خودرو

فروش نقدی فوری بدون قرعه کشی خانواده هایما از روز شنبه آغاز خواهد شد.

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگیهای مجاز می رساند، شرکت ایران خودرو طرح فروش نقدی فوری خانواده هایما (بدون قرعه کشی) باموعد تحویل 30 روزه را با شرایط جدول ذیل ارائه می نماید.

زمان شروع این طرح از ساعت11صبح روز شنبه مورخ 1401/06/12 بوده و تا تکمیل ظرفیت و حداکثر تا مورخ 1401/06/14 ادامه خواهد داشت.

مطابق با بخشنامه شماره 4249 دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام میباشد. لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

خودروهای ارائه شده در این طرح هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک و هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک با گیبرکس AT6 می باشد.

فروش فوری ایران خودرو

ایران خودرو در بخشنامه‌ای شرایط تبدیل خودرو در قراردادهایی که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده را اعلام کرد.

جدول شرایط تبدیل تعهدات دعوتنامه منقضی شهریور ۱۴۰۱ ایران خودرو به شرح زیر است.

 ایران خودرو در این بخشنامه شرایط تبدیل متمرکز را مختص تعهدات منقضی شهریورماه ۱۴۰۱، به شرح زیر اعلام کرد:

– این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه‌ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

– لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل‌های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه به طور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.

– لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت‌گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه‌التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

ضمنا تاکید می‌شود به هیچ عنوان امکان ارائه خدمت به طور مستقیم در محل معاونت بازاریابی و فروش با مراجعه مشتری امکان‌پذیر نخواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه