فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

آغاز فروش فوری ایران خودرو ویژه شهریور ماه | فروش فوری ایران خودرو با قیمت های جدید

گروه صنعتی ایران خودرو قیمت کلیه محصولات خود را ویژه شهریورماه ۱۴۰۱ اعلام نمود.

آغاز فروش فوری ایران خودرو ویژه شهریور ماه | فروش فوری ایران خودرو با قیمت های جدید
کدخبر : 10384
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

  طرح فروش فوری ایران خودرو  با توجه به قانون ابلاغی از وزارت صمت هر چند وقت یکبار اجرایی می شود. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

فروش فوری ایران خودرو

براساس اطلاعات دریافتی از شرکت ایران خودرو، قیمت محصولات این شرکت به شرح ذیل می باشد. اگر نام برخی خودروها در لیست درج نشده بخاطر عدم تولید در شهریورماه ۱۴۰۱ می باشد.

خودرو قیمت قطعی شهریورماه ۱۴۰۱ (تومان)

۲۰۶ تیپ ۲ ۱۵۰.۱۷۵.۰۰۰

۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۸۱.۳۶۱.۰۰۰

پژو پارس سال سفارشی ۱۸۵.۰۰۰.۰۰۰

پژو پارس سال سفارشی ELX ۲۰۸.۹۵۷.۰۰۰

پژو پارس TU۵ ۱۷۶.۷۱۰.۰۰۰

پژو پارس TU۵ سفارشی ELX ۲۱۱.۳۸۰.۰۰۰

سمند EF۷ دوگانه سوز ۱۶۹.۱۶۲.۰۰۰

سمند EF۷ بنزینی ۱۵۸.۱۲۰.۰۰۰

سمند ال ایکس ۱۶۰.۵۴۷.۰۰۰

سورن پلاس ۲۴۳.۳۱۰.۰۰۰

رانا پلاس ۲۱۴.۸۹۸.۰۰۰

رانا پلاس با موتور TU۵+ ۲۲۸.۸۱۰.۰۰۰

دنا ۲۰۶.۰۴۸.۰۰۰

دنا پلاس ۲۲۸.۱۶۴.۰۰۰

دنا پلاس توربو (۶ سرعته) ۳۶۰.۵۹۴.۰۰۰

دنا پلاس توربو اتوماتیک ۳۹۸.۲۲۹.۰۰۰

پژو ۲۰۷ دستی ۲۰۹.۱۵۴.۰۰۰

پژو ۲۰۷ دستی با سقف پانوراما ۲۳۶.۳۴۴.۰۰۰

پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی ۲۱۵.۸۲۸.۰۰۰

پژو ۲۰۷ اتوماتیک Mc ۳۱۸.۶۰۸.۰۰۰

هایما S۵+ ۷۹۴.۰۰۰.۰۰۰

هایما S۷+ ۸۴۳.۰۰۰.۰۰۰

فروش فوری ایران خودرو

براساس طرح حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت؛ تکلیف وزارت صمت تخصیص یک خودروی ساخت داخل به قیمت کارخانه و بدون نوبت به مادران دارای دو فرزند و بیشتر بود که براین اساس وزارت صنعت معدن و تجارت با اهتمام نسبت به اجرای طرح مذکور در دو مرحله تخصیص یکپارچه خودرو ظرفیتی را برای این منظور ایجاد کرد. 

۵۲هزار و ۹۹۳ دستگاه خودرو به منتخبان طرح جوانی جمعیت در دو دوره تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه اختصاص یافت.

بنابراین در اولین مرحله قرعه‌کشی خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو؛ ظرفیت تخصیصی به این طرح ۸۸ هزار و ۴۵۵ خودرو بود، اما  تعداد متقاضی واجد شرایط (طرح جوانی جمعیت) ۱۴ هزار و ۱۵۲ خودرو بود .

منتخبان طرح جوانی جمعیت در اولین دوره تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ۳۸ هزار و ۴۵۷ نفر بودند و در این دوره ظرفیت آزاد بدون متقاضی ۴۹ هزار و ۹۹۸ دستگاه خودرو بود. 

 براساس این گزارش در دومین مرحله قرعه‌کشی خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تعداد متقاضی واجد شرایط (طرح جوانی جمعیت) ۲۰۰ هزار و ۳۳۹ نفر بود که ظرفیت تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ۳۷ هزار و ۴۶ نفر بود.

منتخبان طرح جوانی جمعیت در دومین دوره تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ۱۴ هزار و ۵۳۶ نفر بود و در این دوره ظرفیت آزاد بدون متقاضی ۲۲ هزار و ۵۱۰ دستگاه خودرو بود. 

جمع تعداد متقاضیان واجد شرایط (طرح جوانی جمعیت) در مراحل اول و دوم قرعه‌کشی خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ۳۴۵ هزار و ۴۹۱ نفر بود که جمع ظرفیت تخصیصی خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به این افراد ۱۲۵ هزار و ۵۰۱ دستگاه خودرو بوده است. 

جمع منتخبین طرح جوانی جمعیت در دو دوره تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه ۵۲ هزار و ۹۹۳ دستگاه خودرو و جمع ظرفیت آزاد بدون متقاضی در این دوره ۷۲ هزار و ۵۰۸ دستگاه خودرو بوده است. 

فروش فوری ایران خودرو

متقاضیان می‌توانند برای خرید خودرو یکی از چهار مسیر موجود را انتخاب کنند. شرکت در قرعه کشی که مسیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برگزار می‌شود.

وزیر صمت با اشاره به مسیرهای عرضه محصولات تولیدی شرکت‌های خودروساز می‌گوید به جز خرید خودرو از بازار سه ساز و کار برای خرید خودرو وجود دارد.

اکوایران نوشت، خرید محصولات شرکت‌های خودروساز که از قرعه کشی خارج شدند و مشتریان می‌توانند این خودروها را بدون دغدغه برگزاری قرعه کشی تصاحب کنند. دریافت کد بورسی و ثبت سفارش برای آن دسته محصولاتی که خودروسازان مسیر بورس کالا را برای عرضه آنها انتخاب می‌کنند و حضور در بازار خودرو راههای است که متقاضیان می‌توانند خودروی مورد نظر خود را در اختیار بگیرند.

وزیر صمت نیز با اشاره به مسیرهای عرضه محصولات تولیدی شرکت‌های خودروساز می‌گوید به جز خرید خودرو از بازار سه ساز و کار برای در اختیار گرفتن خودرو وجود دارد.

رضا فاطمی امین ادامه می‌دهد قرعه کشی که از مسیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام می‌شود یکی از راههای خرید خودرو است که متقاضیان می‌توانند به خودرو دست یابند.

وزیر صمت مسیر دیگر را خرید خودروهای خارج از قرعه کشی می‌داند. فاطمی امین دلیل ایجاد این مسیر را وجود آن است از محصولات تولیدی شرکت‌های خودروساز می‌داند که به دلیل سبقت عرضه از تقاضا این امکان را پیدا کردند که بدون نیاز به برگزاری قرعه کشی در دسترس متقاضیان قرار گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه