فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی | تحویل فوری خودرو به قیمت کارخانه

در نخستین عرضه محصولات ایران خودرو در بورس کالای ایران، فردا یکشنبه ۶ شهریور ماه، ۳۰۰ دستگاه هایما S۷ مشکی و ۲۰۰ دستگاه هایما S۷ سفید عرضه می‌شود.

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی | تحویل فوری خودرو به قیمت کارخانه
کدخبر : 10335
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

طرح فروش فوری ایران خودرو  با توجه به قانون ابلاغی از وزارت صمت هر چند وقت یکبار اجرایی می شود. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

فروش فوری ایران خودرو

​رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به وجود تعامل مثبت سازمان بورس با وزارت صمت برای ورود خودروهای بیشتر به بورس اشاره کرد و گفت: اکنون به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌های بازار سرمایه برای تامین مالی صنعت خودرو کشور هستیم.

مجید عشقی به ورود خودرو در بورس کالا و نیز برنامه‌های سازمان بورس در این حوزه اشاره کرد و افزود: تلاش ما این است که با تداوم تعامل مثبت و همکاری موثر به وجود آمده با وزارت صمت در خصوص موضوع خودرو، مطابق یک برنامه منظم خودروهای بیشتری را وارد بورس کالا کنیم.

وی اظهار کرد: هدف ما تنها بحث فروش خودرو در بورس کالا نیست، بلکه به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌های بازار سرمایه برای تامین مالی صنعت خودروی کشور هستیم که اوراق سلف و گواهی سپرده ابزارهای آماده در بازار سرمایه در این خصوص است.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: با تکمیل اقدامات اخیر و نیز فراهم شدن امکان سرمایه‌گذاری‌های جدید، امیدوار به رونق صنعت خودرو هستیم. در این مورد، در چند وقت گذشته مذاکراتی را با خودروسازها انجام دادیم تا منابع مذکور را به سمت توسعه پلتفرم‌های جدید و ارتقا کیفی محصولات فعلی اختصاص دهند.

عشقی اظهار کرد: تحقق برنامه‌های بازار سرمایه در گرو همکاری وزارت صمت و حمایت کافی دولت خواهد بود که با جدیت پیگیر آن هستیم.

پس از مصوبه شورای عالی بورس در خصوص عرضه خودرو در بورس کالا، ۲۶ مرداد (چهارشنبه)، ۳۵۰ دستگاه فیدلیتی و ۲۵۰ دستگاه دیگنیتی متعلق به گروه بهمن موتور راهی تالار صنعتی شد.

براساس مشخصات کالای قابل عرضه اعلام شده بود که هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو است و صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود.  

در ادامه عرضه خودروهای بهمن موتور به بورس کالا، مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در جلسه هفته گذشته اتاق بازرگانی از ورود خودروهای ایران خودرو به بورس کالا خبر داد و گفت: در حوزه عرضه خودرو در بورس با موانعی مواجه بودیم که مشکلات برطرف شد و موفق به عرضه برخی از خودروها در این بازار شدیم و دو محصول ایران خودرو هم بزودی وارد تابلوی بورس کالا می شود.

به دنبال مطرح شدن چنین صحبتی از رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، بورس کالا در اطلاعیه ای به شفاف سازی از جزییات ورود خودروهای ایران خودرو به این بازار پرداخت و اعلام کرد: یکشنبه (۶ شهریور ماه) در نخستین عرضه محصولات ایران خودرو در بورس کالای ایران، ۳۰۰ دستگاه هایما S۷ مشکی و ۲۰۰ دستگاه هایما S۷ سفید عرضه می‌شود.  

در این اطلاعیه آمده بود: قیمت پایه هایما S۷ تولیدی ایران خودرو در بورس کالای ایران ۷۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

فروش فوری ایران خودرو

زمان دور جدید قرعه کشی خودرو اعلام شد. قرعه کشی خودرو از طرفداران زیادی برخوردار است.

 قرعه کشی خودرو در نیمه اول شهریور انجام می‌شود. شرکت های خودروساز اعم از نیمه دولتی و خصوصی در مجموع حول و حوش ۲۶۸ هزار و ۳۰۰ دستگاه از محصولات تولیدی خود را در قالب طرح های متنوع فروش از مسیر سامانه صمت در به مشتریان واگذار کردند.

فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو بار دیگر در دستورکار سیاست گذار خودرویی قرار گرفت.

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی گفت: زمان سومین مرحله ثبت‌نام و عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو قرار بود در نیمه اول شهریور‌ باشد، اما زمان دقیق آن در هفته آینده اعلام می‌شود.براساس اعلام عبدالله توکلی لایجانی مجوزها داده شده و ساز و کارها برای برگزاری دوره سوم ثبت نام خودرو از طریق سامانه یاد شده در حال انجام است.

مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت درباره تعداد عرضه در دور جدید فروش از مسیر سامانه یکپارچه گفت در دور جدید عرضه خودرو در سامانه یاد شده مانند دو دوره قبل، تعداد محصولات عرضه شده شرکت های خودروساز قابل توجه خواهد بود، البته این مساله بستگی به برنامه های خودروسازان برای عرضه در دور جدید فروش خودرو نیز دارد. توکلی لاهیجانی تاکید کرد در مجموع الان نمی‌توان تعداد عرضه را به طور دقیق اعلام کرد.

این مقام مسئول با اشاره به وضعیت تولید در شرکت های خودروساز می گوید تولید خودرو در ماه‌های اخیر افزایش زیادی داشته است و یکی از خودروسازی‌های بزرگ کشور نه تنها در سال جاری خودروی کامل بیشتری تولید کرده است، بلکه از تولید سال گذشته پیشی گرفته است.

توکلی لاهیجانی معتقد است با این روند افزایش تولید، در نیمه دوم سال جاری شاهد افزایش عرضه به بازار خواهیم بود.

مدیرکل صنایع خودرویی صمت تاکید می کند همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به هدف‌گذاری تولید یک میلیون و ششصد هزار دستگاه خودرو در سال جاری دست یابیم.

بررسی آمار شرکت کنندگان برای خرید خودرو به قیمت کارخانه از مسیر سامانه یاد شده نشان می دهد در مجموع بیش از ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برای در اختیار گرفتن محصولات تولیدی شرکت های خودروساز ثبت نام کردند. شرکت های خودروساز اعم از نیمه دولتی و خصوصی در مجموع حول و حوش ۲۶۸ هزار و ۳۰۰ دستگاه از محصولات تولیدی خود را در قالب طرح های متنوع فروش از مسیر سامانه صمت در به مشتریان واگذار کردند. دو دور پیشین فروش از مسیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برخی از محصولات تولیید شرکت های خودروساز به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت تقاضا از چرخه قرعه کشی خارج شدند و متقاضیان این خودروها می توانند بی دغدغه برای خرید آنها اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه