وام قرض الحسنه | وام فوری

وام قرض الحسنه ۱۵۰ میلیون تومانی با شرایط آسان | دریافت وام قرض الحسنه با بازپرداخت 60 ماهه

افرادی که در بانک قرض الحسنه مهر ایران سپرده داشته باشند، امکان دریافت وام ۱۵۰ میلیون تومانی که در قالب طرح «۲ در یک» ارائه شده، را خواهند داشت.

 وام قرض الحسنه ۱۵۰ میلیون تومانی با شرایط آسان | دریافت وام قرض الحسنه با بازپرداخت 60 ماهه
کدخبر : 10240
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 وام قرض الحسنه یکی از انواع وام های بانکی است؛ این نوع وام در واقع عقدی است بین بانک و قرض گیرنده که طبق مقررات و ضوابط مبلغی به عنوان قرض به فرد داده می شود؛ طبق قرار داد مبلغ وام قرض الحسنه توسط وام گیرنده باید باز پرداخت شود. بانک های مختلفی وام قرض الحسنه به سپرده گذاران خود ارائه می دهند. سقف تسهیلات وام قرض‌ الحسنه به متقاضیان و میزان کارمزد آن هر ساله توسط بانک‌ مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌شود. وام قرض الحسنه همان طور که از نامش پیداست، دارای نرخ کارمزد کمی است؛ عموما نرخ کارمزد تسهیلات صفر تا چهار درصد است که از مشتریان دریافت می‌شود.

وام قرض الحسنه

افرادی که در یکی از شعب بانک مهر ایران دارای سپرده قرض الحسنه باشند می‌توانند برای وام ۱۵۰ میلیون تومانی طرح ۲ در یک درخواست دهند. البته باید حداقل ۶ ماه از خواب سپرده متقاضیان گذشته باشد تا امکان دریافت این تسهیلات را داشته باشند. ضمانت اصلی برای پرداخت این وام مسدودی سپرده است. کارمزد این وام ۱ درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن ۶۰ ماه است.

با توجه به مبلغ وام، کارمزد و زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۲ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۶۲ تومان است. کل سود وام ۳ میلیون و ۸۴۳ هزار و ۷۲۷ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۱۵۳ میلیون و ۹۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود.

وام قرض الحسنه

مدیرعامل بانک رفاه کارگران از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به سفرهای عتبات‌ عالیات بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

اسماعیل للـه‌گانی با اعلام این خبر افزود: این تسهیلات در قالب همکاری مشترک بانک رفاه کارگران، سازمان تامین اجتماعی، کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و سازمان حج و زیارت، به بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجدشرایط پرداخت می‌شود.  

بر اساس این گزارش، این تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۱۲ میلیون تومان و در مرحله اول به تعداد ۲۰ هزار فقره به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی که قصد سفر عتبات عالیات را داشته باشند، پرداخت می‌شود.

لازم به ذکر است، بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجد شرایط می‌توانند برای بهره‌مندی از این تسهیلات، پس از ثبت‌نام در سامانه‌های سازمان حج و زیارت، به کانون‌های بازنشستگی سراسر کشور مراجعه کنند.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از اجرای طرح اعطای وام با کارمزد صفر درصد خبر داد و گفت: در نظر داریم در 6 ماهه دوم سال برای توسعه بانکداری اسلامی طرح اعطای وام تا سقف 10 میلیون تومان با کارمزد صفر درصد را اجرایی کنیم.به گزارش آریا، «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک به همراه «سید حسین دامادی» مدیر شعب استان قم از خط تولید گروه صنعتی لینا بازدید کرد.

وی در نشست با مدیرعامل این شرکت اظهار کرد: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از اولویت‌های مهم بانک بوده و به همین علت با امضای تفاهم‌نامه با پارک فناوری پردیس، به این نوع شرکت‌ها تا 500 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت می کنیم.شمسی‌نژاد بر تداوم و توسعه حمایت از شرکت‌های فناور و نوپای مستقر در پارک‌های علم و فناوری تأکید کرد و گفت: این حرکت علاوه بر اینکه می‌تواند به توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ملی کمک کند، سبب حفظ ظرفیت نخبگان و سرآمدان فناوری در داخل کشور می‌شود.

روزانه 10هزار مشتری به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزوده می‌شودوی با بیان اینکه در نظر داریم هر ایرانی یک کارت قرض‌الحسنه برای رفع مایحتاج زندگی در جیب خود داشته باشد، گفت: در حال حاضر روزانه 10هزار مشتری به مجموعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اضافه می‌شود.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از اجرای طرح اعطای وام با کارمزد صفر درصد خبر داد و عنوان کرد: در نظر داریم در 6 ماهه دوم سال برای توسعه بانکداری اسلامی طرح اعطای وام تا سقف 10 میلیون تومان با کارمزد صفر درصد را اجرایی کنیم.شمسی‌نژاد بر آمادگی کامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای حمایت از قشر کارگری شاغل در گروه‌های صنعتی تأکید کرد و گفت: اگر شرکت‌های تولیدی شرایطی را فراهم کنند تا کارگران حساب پرداخت حقوق خود را در شعب این بانک افتتاح کنند، امکان ارائه وام قرض‌الحسنه با شرایط متنوع ایجاد می‌شود.

وام قرض‌الحسنه سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شوددر بخش دیگری از این بازدید، مدیرعامل گروه صنعتی لینا ضمن تشریح فعالیت‌های تولیدی خود و برنامه‌های آینده شرکت، با استقبال از طرح‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: وام‌هایی که با سودهای کلان پرداخت می‌شود، نه تنها برای اقشار مختلف مردم ثمربخش نیست بلکه کمر تولیدکننده را هم می‌شکند.

یوسف‌زاده پرداخت وام قرض‌الحسنه را سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: گروه صنعتی لینا آمادگی دارد شرایط امضای تفاهم‌نامه همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را برای استفاده کارگران شرکت از طرح‌های مختلف پرداخت وام قرض‌الحسنه فراهم کند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه