وام فوری | وام خودرو

سورپرایز ویژه برای خریداران خودرو | دریافت وام فوری 100 میلیون تومانی خودرو

اگر می‌خواهید خودرو بخرید اما پول کافی ندارید، می‌توانید معادل ۸۰ درصد بهای خودرو از بانک سامان وام دریافت کنید.

سورپرایز ویژه برای خریداران خودرو | دریافت وام فوری 100 میلیون تومانی خودرو
کدخبر : 9950
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

 بانک سامان تسهیلاتی تحت عنوان «وام خرید خودرو» به مشتریان خود ارائه می‌دهد. سقف این وام تا ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصدی است.

برای بهره‌مندی از تسهیلات خودروی بانک سامان، متقاضی باید بالای ۱۸ سال بوده و سابقه چک برگشتی یا مطالبات غیر جاری در سیستم بانکی کشور نداشته باشد. همچنین، نتیجه ارزیابی اعتباری و اعتبارسنجی توسط بانک باید تایید شود.

برای دریافت این وام، ضمن داشتن سپرده در بانک، باید حساب شما دارای ۳ تا ۶ ماه گردش حساب باشد. ۱۵٪ از مبلغ وام هم تا زمان تسویه کامل نزد بانک مسدود می‌شود.

نکاتی که برای دریافت وام خرید خودرو باید بدانید

اصل مبایعه‌نامه یا قرارداد خرید خودرو یا سند مالکیت خودرو باید به نام وام گیرنده باشد.

این تسهیلات برای خرید خودروهای تولید داخلی که تولید سال جاری یا حداکثر یک سال ماقبل آن باشد، قابل پرداخت است.

مبلغ وام پرداختی متناسب با توان بازپرداخت مشتری تعیین می‌شود.

نرخ سود تسهیلات یادشده مطابق با نرخ‌های اعلامی از سوی بانک مرکزی است.

برای بازپرداخت این وام هم تا حداکثر تا ۳۶ ماه فرصت دارید.

هزینه‌های جانبی دریافت وام خودرو، حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شامل: حق کارشناسی، کارمزد وام،تشکیل پرونده و … برآورده می‌شود.

وام فوری

رشد روز افزون قیمت خودرو و بازار داغ آن باعث شده تا خیلی از افراد به خرید اتومبیل و سرمایه گذاری در آن ترغیب شوند. اما این روزها قیمت انواع خودروهای داخلی بسیار بالا رفته و حتی برخی از انواع پرمخاطب آن به مرز ۵۰۰ میلیون تومانی رسیده است.

خرید خودرو در روزهای اخیر بسیار سخت و برای بعضی به آرزو تبدیل شده است. با این حال بعضی همه ی سرمایه خود را نقد کرده‌اند و برای جبران کمبود مقداری از نقدینگی به وام خرید خودرو روی می‌آورند. تسهیلات خرید خودرو در برخی بانک‌ها ارائه می‌شود که البته دریافت آن به مدارک خاصی احتیاج دارد.

افرادی که می‌خواهند خودرو بخرند و مایلند وام بگیرند، باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند. دوره بازپرداخت این وام در بانک‌های مختلف متفاوت است، اما میانگین به ۳۶ ماه می‌رسد. متقاضیان باید دقت داشته باشند، براساس ارزش خودرو انتخابی این وام تنها درصدی از مبلغ خرید خودرو را جبران خواهد کرد و پرداخت بقیه مبلغ برعهده خریدار است.

اغلب بانک‌ها روی حساب قرض الحسنه افراد وام می‌دهند، بنابراین افراد باید در شعب بانک مورد نظر خود این حساب را افتتاح کنند. برای دریافت این تسهیلات لازم است ۳ تا شش ماه از زمان افتتاح حساب گذشته باشد تا یک میانگین حساب مناسب ایجاد شود.

معمولا وام خرید خودرو به یک یا چند ضامن رسمی نیاز دارد. هر بانک براساس معیارهای خود ضامن‌های مختلفی را برای این کار تقاضا می‌کند. مبلغ فیش حقوقی وام گیرنده و ضامن یا ضامن‌های وی باید به اندازه‌ای باشد که بخشی از مبلغ اقساط وام را پوشش دهد. لازم به ذکر است این تسهیلات به فردی تعلق می‌گیرد که بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی نداشته باشد. بعد از مراحل احراز صلاحیت برای پرداخت وام، در صورتی که توانایی وام گیرنده و صلاحیت وی تایید شد، مبلغ مشخص شده در وجه و نام گروه خودروساز صادر خواهد شد. در واقع تسهیلات خرید خودرو به خود وام گیرنده پرداخت نمی‌شود.

بررسی وام اعطایی برای خرید خودرو در بانک‌های مختلف نشان می‌دهد که میانگین نرخ پرداخت شده بین ۱۵ تا ۵۰ میلیون تومان است.

بانک آینده و سامان از جمله بانک‌هایی هستند که به افراد واجد شرایط تسهیلات خرید خودرو را پرداخت می‌کنند. افراد به منظور آگاهی از اشرایط این ۲بانک می‌توانند به وبسایت آن‌ها مراجعه و از شرایط تخصصی دریافت وام خرید خودرو آگاه شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه