بچه مهمونی

حضور عروسک پسر بچه در نمایش خانگی «مهمونی» ترکاند!

ایرج طهماسب، با طراحی عروسک های مختلف در برنامه ی «مهمونی» حاشیه ساز شد.

حضور عروسک پسر بچه در نمایش خانگی «مهمونی» ترکاند!
کدخبر : 7750
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

کارگردان نمایش خانگی «مهمونی» 

آقای مجری پس از 4 سال دوری از سینما، با یک برنامه همراه با عروسک‌های جدید بازگشت و توانست مخاطبان زیادی را جذب برنامه خود کند. برنامه جدید ایرج طهماسب مهمونی نام دارد و از نوروز 1401 پخش خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرد.

در واقع برنامه مهمونی یک فضای گفت‌وگو محور و شاد دارد که در آن ایرج طهماسب به همراه عروسک‌های بامزه از چهره‌های برجسته در عرصه هنر و ورزش میزبانی می‌کنند. عروسک‌های این برنامه توانستند مانند کلاه قرمزی بسیار محبوب شوند و لحظات ماندگاری را برای مردم رقم بزنند. از این رو در ادامه این گفتار عروسک های مهمونی ایرج طهماسب را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی عروسک های مهمونی ایرج طهماسب

برنامه مهمونی به تهیه کنندگی حسن خدادادی و مجری گری ایرج طهماسب یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های نمایش خانگی اخیر است که البته با توجه به سابقه و کارنامه هنری‌ آقای طهماسب، انتظار کمتری از این مجموعه نمی‌رفت.

تاکنون 7 عروسک در این برنامه معرفی شده‌اند که اسامی آنها «شاباش»، «دی‌جی»، «کته‌خانم»، «قیمه‌خانم»، «پسربچه آتش‌زبان» که جلوی تالار عروسی گل می‌فروشد و مگسی به نام «خوشگل بابا» و «دوست خوشگل بابا» است. در ادامه می‌توانید تصاویر این کاراکترها را مشاهده کنید. برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید.

تهیه‌کننده و مجری طرح «مهمونی»، حسن خدادادی و صداپیشگان عروسک‌های آن هوتن شکیبا (شاباش و پسربچه)، کاظم سیاحی (دوست خوشگل بابا)، سهیل مستجابیان (دی جی)، الی امامی (قیمه خانم)، امیر ادیب (خوشگل بابا) و نازنین شعبانی (کته خانم) هستند.

همچنین عیسی یوسفی‌پور، محمد لقمانیان، پیمان فاطمی، شیما بخشنده و علی پاکدست عروسک‌گردانی عروسک‌های «مهمونی» را بر عهده دارند. جالب است بدانید درست مانند برنامه کلاه قرمزی، تیتراژ مهمونی نیز توسط ایرج طهماسب اجرا شده است.

در این برنامه، شاهد آقای طهماسب هستیم که به خانه جدیدی در همسایگی یک سالن عروسی نقل مکان کرده است. در آنجا شخصیت‌های عروسکی جدیدی که اکثر آن‌ها کارکنان این سالن عروسی هستند به زندگی وی اضافه شده و اتفاقات جالبی را رقم می‌زنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه