وام فوری | وام بدون ضامن

متقاضیان وام فوری بخوانند | دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی با سود ۴ درصد

بانک ملی به منظور رفع کمبود نقدینگی مشتریان واجد شرایط خود، به آن‌ها وام ۵۰ میلیون تومانی با سود کم اعطا می‌کند. این وام بانک ملی با نام طرح «نیکان» به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

متقاضیان وام فوری بخوانند | دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی با سود ۴ درصد
کدخبر : 7148
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

 بانک ملی به منظور رفع کمبود نقدینگی مشتریان واجد شرایط خود، به آن‌ها وام ۵۰ میلیون تومانی با سود کم اعطا می‌کند. این وام بانک ملی با نام طرح «نیکان» به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود. تمامی افراد، اعم از حقیقی و حقوقی، امکان درخواست این نوع وام را دارند.

افرادی که خواهان استفاده از تسهیلات طرح نیکان هستند باید در یکی از شعب بانک ملی حساب قرض الحسنه داشته باشند. سپس متقاضیان باید یک میانگین حساب سه ماهه ایجاد کنند و بعد از آن برای دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی طرح نیکان درخواست بدهند. براساس اعلام بانک ملی، سود این وام ۴ درصد است.

حداکثر مدت زمان برای بازپرداخت این تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی هم ۶۰ ماه اعلام شده است. افرادی که خواهان دریافت این نوع وام هستند باید ضامن رسمی و معتبری داشته باشند و به بانک ارائه دهند. بانک سپرده وام گیرندگان طرح نیکان را مسدود نخواهد کرد، یعنی افراد تا زمان اتمام پرداخت اقساط تسهیلات، امکان استفاده از حساب خود را بدون هیچ محدودیتی خواهند داشت.

بر اساس قوانین موجود برای وام‌دهی، وام گیرندگان نباید در سیستم بانکی بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند. ضمنا پرداخت هزینه‌های جانبی مربوط به تشکیل پرونده و اعتبارسنجی هم برعهده خود متقاضیان است.

اگر افراد مبلغ ۵۰ میلیون تومان وام طرح نیکان را با نرخ سود مشخص شده دریافت کنند و مدت زمان بازپرداخت هم برای آن‌ها همان ۶۰ ماه تعیین شود، مبلغ هر قسط برایشان ۸۳۳ هزار و ۳۳۳ تومان خواهد بود. مجموع رقم این مبلغ وام طرح نیکان و سود آن هم به ۵۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌رسد.

وام فوری

 تسهیلات بانک کارگشایی با حداقل زمان و بدون ضامن راهی است تا بانک در مواقع ضروری برای هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه، ودیعه مسکن و... در کنار مشتریان خود باشد.

متقاضیان تنها کافی است طلای خودشان را به عنوان وثیقه نزد بانک امانت بگذارند و یکی از وام‌های قرض‌الحسنه یا جعاله بانک کارگشایی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

بانک کارگشایی در حال حاضر تسهیلات خرد جعاله رفع احتیاجات ضروری را با سقف فردی ۲۰۰ میلیون ریال و وام قرض الحسنه را با سقف فردی ۲۰ میلیون ریال به ترتیب در قبال ترهین ۱۰۰ و ۳۰ گرم طلا و جواهرات، توسط ۱۳شعبه و ۴۲ دایره فعال در سراسر کشور به متقاضیان پرداخت می کند.

این وام، یکی از راحت‌ترین وام‌هایی است که هر متقاضی‌ می‌تواند دریافت کند و نیازی به پرداخت ماهانه اقساط ندارد.

پرداخت وام قرض الحسنه، ارائه تسهیلات جعاله احتیاجات ضروری، تودیع و نگهداری طلا و جواهرات مشتریان، واگذاری صندوق امانت به مشتریان و ... از جمله خدمات بانک کارگشایی است.

گفتنی است، بانک کارگشایی در سال ۱۳۰۵ تحت عنوان مؤسسه رهنی دولتی تأسیس شد و پس از تأسیس بانک ملی ایران به عنوان یکی از واحدهای این بانک در راستای کمک به رفع نیازهای ضروری متقاضیان مشغول ارائه خدمات است.

لازم به ذکر است، بانک کارگشایی طی سال گذشته به منظور رفع نیازهای فوری و ضروری متقاضیان نیز تعداد ۱۰۱ هزار و ۷۲۵ فقره وام قرض الحسنه به ارزش بالغ بر یک هزار و ۹۳۷ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

همچنین در این مدت، تعداد ۱۳۰ هزار و ۲۹ فقره تسهیلات جعاله به متقاضیان پرداخت شده که ارزش ریالی آن ۲۰ هزار و ۸۷۷ میلیارد ریال است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه