سردار آزمون | بچه سردار آزمون

سردار آزمون سکوتش را شکست | اقدام معنا دارسردار آزمون در مورد جنجال های اخیر

سردار آزمون که چندی پیش با مطرح شدن یک حاشیه عجیب و غریب که حتی ممکن بود زندگی شخص‌اش را هم تحت تاثیر قرار بدهد به سوژه اصلی شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده بود، با انتشاری ویدیو و متنی احساسی در صفحه شخصی اینستاگرامش تولد همسرش را تبریک گفت.

سردار آزمون سکوتش را شکست | اقدام معنا دارسردار آزمون در مورد جنجال های اخیر
کدخبر : 3470
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 سردار آزمون، مهاجم ترکمن و جوان ایرانی است که در پست مهاجم برای زنیت سن‌پترزبورگ و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. سردار آزمون در حال حاضر بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است. او دانشجوی رشته مدیریت ورزشی در دانشگاه روسیه است. سردار آزمون به تازگی به یکی ار فوتبالیست های پر حاشیه در فضای مجازی تبدیل شده است.اخیرا یک زن روسی مدعی شد سردار آزمون یک دختر از او  دارد. سردار آزمون در تازه ترین استوری اینستاگرامی به این جنجال ها واکنش نشان داده است.

سردار آزمون

سردار آزمون که چندی پیش با مطرح شدن یک حاشیه عجیب و غریب  که حتی ممکن بود زندگی شخص‌اش را هم تحت تاثیر قرار بدهد به سوژه اصلی شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده بود، با انتشاری ویدیو و متنی احساسی در صفحه شخصی اینستاگرامش تولد همسرش را تبریک گفت تا نشان دهد علی رغم وجود شایعات ضد و نقیض در فضای مجازی توانسته آرامش خانواده خود را حفظ کند.

سردار آزمون سال ۹۸ در ۲۵ سالگی خبر نامزدی خود را با خانم «آناهیتا کریمی» رسانه‌ای کرد که هنوز با گذشت دو سال مراسم عروسی خود را برگزار نکرده‌اند.

سردار آزمون

سردار آزمون و باشگاه لیون فرانسه

نشریه فرانسوی اکیب گزارش داده که سردار آزمون با باشگاه لیون فرانسه به توافق رسیده و زودی به این تیم فرانسوی منتقل خواهد شد.

این نخستین بار نیست که رسانه‌ها از قریب‌الوقوع بودن انتقال فوتبالیست گنبدی تیم زنیت به لیون خبر می‌دهند. پیشتر هم گزارش‌های زیادی در خصوص محتمل بودن حضور شماره ۲۰ تیم ملی ایران در این باشگاه فرانسوی منتشر شده بود.

این بار البته نشریه معتبر اکیپ جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر کرده که بر اساس آن آزمون بر سر قراردادی ۴ ساله با این باشگاه فرانسوی به توافق رسیده است. بر اساس این گزارش در صورتی که زنیت اجازه جدایی به او در ژانویه را بدهد، مسئولان لیون حاضرند مبلغ ۳ میلیون یورو به باشگاه روس بپردازند و این انتقال در همین پنجره نقل و انتقالات زمستانی صورت گیرد.

سردار آزمون

در غیر این صورت سردار تا پایان فصل همچنان در زنیت باقی خواهد ماند و در نهایت به عنوان بازیکن آزاد راهی لیون خواهد شد. قرارداد سردار با زنیت در پایان فصل جاری فوتبال روسیه به اتمام خواهد رسید و به همین علت در ماه‌های اخیر شایعات در خصوص احتمال پیوستن او به یک تیم معتبرتر افزایش یافته است.

به جز اکیپ، فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار مطرح در حوزه نقل و انتقالات فوتبال هم این خبر را تایید کرده است. این روزنامه‌نگار ایتالیایی همچنین نوشته که توافق بین آزمون و لیون چند هفته قبل صورت گرفته است و مذاکرات میان دو باشگاه برای اینکه این انتقال در همین پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه صورت پذیرد در حال انجام است.

لیون در رقابت‌های این فصل فوتبال فرانسه اصلا وضعیت مساعدی ندارد و دیگر از آن تیم مدعی قهرمانی سالهای گذشته خبری نیست. لیونی‌ها در حال حاضر در رده سیزدهم رقابت‌های لیگ فرانسه ایستاده‌اند. آنها البته در رقابت‌های لیگ اروپا موفق شدند به عنوان تیم نخست به دور حذفی صعود کنند و با توجه به حضور زنیت در این رقابت‌ها، احتمال رویارویی این دو تیم با یکدیگر وجود دارد.

آزمون فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا توانسته بود یک بار دروازه لیون را باز کند.

در عین حال سردار آزمون یکی از بازیکنانی بوده که در سالهای اخیر رسانه‌های ورزشی او را بارها تا مرز انتقال به تیم‌های مختلف برده‌اند که از آن جمله می‌توان به رم، لاتزیو، ناپولی، اینتر و حتی میلان در ایتالیا، بایر لورکوزن در آلمان، لیورپول، آرسنال، اورتون و تاتنهام در انگلستان و همچنین والنسیا، اتلتیکو مادرید و سویا اشاره کرد.

با این حال بعد از تمام این شایعات نقل و انتقالاتی، گلزن موفق تیم ملی فوتبال ایران و زنیت، در کل دوران فوتبال حرفه‌ای خود، تنها در لیگ روسیه به میدان رفته است. او پس از چندین رفت و برگشت بین دو باشگاه روبین کازان و روستوف، در سال ۲۰۱۸ با قراردادی ۴ ساله به زنیت پیوست و حالا در حالی که تنها چند ماه به پایان این قرارداد باقی مانده، همچنان در این باشگاه روسی توپ می‌زند.

باید دید این‌بار بالاخره شایعات در خصوص انتقال او به باشگاهی خارج از لیگ روسیه به حقیقت می‌پیوندد یا خیر.

سردار آزمون

بیوگرافی سردار آزمون 

سردار آزمون متولد 11 دی 1373 در گنبد کاووس ، بازیکن فوتبال است.

دانشجوی رشته مدیریت ورزشی در دانشگاه روسیه می باشد که از 9 سالگی فوتبال را شروع کرد و در 17 سالگی از تیم سپاهان به روبین کازان روسیه لژیونر شد.

او حالا با 186 سانتی متر قد و 79 کیلوگرم وزن بعنوان مهاجم ، گرانقیمت ترین بازیکن ایران است و دوست دارد روزی در رئال مادری بازی کند.

سردار آزمون در شهر گنبد کاووس استان گلستان بعنوان فرزند دوم در یک خانواده ترکمن و سنی مذهب به دنیا آمد و تنها یک خواهر بنام سولماز دارد که متاهل است.

پدرش خلیل آزمون از بازیکنان ملی پوش و مربیان بنام والیبال گلستان است و مادرش هم خانه دار می باشد.

می گوید قرار بود اسمم را پژمان بگذارند اما پدربزرگم مخالفت کرد و اسمم را «سردار» گذاشت که به معنای مشتاق به ارتفاع و رهبر و حاکم می باشد.

سردار فوتبال را از سال 1382 وقتی 9 ساله بود از تیم «عقاب شهر گنبد» شروع کرد سپس در 13 سالگی به مدت یک سال در «شموشک گرگان» حضور داشت.

در سال 1386 تا 1387 در تیم «اتکای گلستان» بازی کرد تا اینکه سال 1388 در 15 سالگی به تیم جوانان «سپاهان» دعوت شد و یکسال بعد به تیم بزرگسالان رفت.

او در سال 1384 وقتی 11 ساله بود به تیم ملی زیر دوازده سال دعوت شد سپس  سال 1391 در 18 سالگی با تیم ملی جوانان در جام دوستی روسیه آقای گل شد.

سردار آزمون

همین آقای گلی در این تورنمت باعث توجه جدی مربیان روسی به وی شد.

در نهایت سال 1391 وقتی 17 ساله بود از تیم سپاهان به «روبین کازان» روسیه ترانسفر شد و لقب جوانترین لژیونر فوتبال ایران را بدست آورد.

بعد از سه فصل بای در «روبین کازان» در اسفند 1393 به بصورت قرضی به دیگر تیم روسیه «روستوف» پیوست و در یک فصل 27 بازی کرد و 7 گل نیز بثمر رساند.

او سپس سال 1396 به «روبین کازان» بازگشت تا اینکه یکسال بعد در بهمن ماه 1397 با قرارداد 12 میلیون یورویی به مدت 3/5 ساله با تیم «زنیت» پیوست.

سردار با قرارداد 12 میلیون یورویی به سومین بازیکن ارزشمند تاریخ فوتبال آسیا تبدیل شد.

سوارکاری یکی از مهمترین علایق من در زندگی است ، در حال حاضر سه تا اسب بنام های ژیوانا، سریک و راتیکا دارم که در مسابقات کورس گنبد شرکت می کنند.

 ناگفته نماند این بازیکن حرفه ای فوتبال در سال 1400 صاحب 24 اسب مسابقه ای بود.

سقف آرزوهایم بازی در باشگاه «رئال مادرید» و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو است ، طرفدار پروپاقرص رئال مادرید هستم و از بچگی عاشق این تیم بودم.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه