اخبار ورزشی | اخبار فوتبالی

اتفاقی بزرگ در دنیای فوتبال | حضور رونالدو و مسی در کنارهم در یک تیم

تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!

اتفاقی بزرگ در دنیای فوتبال | حضور رونالدو و مسی در کنارهم در یک تیم
کدخبر : 25584
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

کریستین رونالدو بهترین بازیکن قرن، در کودکی در خانواده فقیر به دنیا آمده است. کریستین رونالدو متولد 1985 (38 ساله) است. مادر کریستین رونالدو در خانه های دیگران آشپزی می کرده است. کریستین رونالدو فقط تا ابتدایی درس خوانده است. کریستین رونالدو الان در حال حاضر با خانواده اش در عربستان زندگی می کند.

تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا که لیونل مسی را در اختیار دارد قصد دارد کریستیانو رونالدو را به خدمت بگیرد.تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

لیونل مسی

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آنها داشته باشد.

این خصومت همیشه ادامه خواهد داشت

مسی و رونالدو تحمل هم را ندارند، رونالدو بیشتر!‌

جیمی کاراگر می‌گوید لیونل مسی و کریستیانو رونالدو تحمل همدیگر ‌را ندارند و این خصومت بین آنها تا زمانی که همچنان فوتبال بازی ‌می‌کنند ادامه دارد. ‌

 دو اسطوره بزرگ دنیای فوتبال، لیونل مسی و ‌کریستیانو رونالدو، بخش عمده دوران فوتبالی درخشان خود را در ‌تقابل با هم زیسته‌اند. ‌

مسی و رونالدو

مسی و رونالدو استاندارد مقایسه فوتبالیست‌ها را تا حدی بالا بردند ‌که در تاریخ این ورزش بی‌سابقه بود. برای نمونه توجه کنید که این ‌دو رویهم‌رفته 13 توپ طلا به دست آورده‌اند که از این تعداد 8 توپ ‌طلا سهم لئو بوده و 5 توپ طلا سهم کریس. مجموعه بزرگی از ‌افتخارات دیگر از بارها قهرمانی چمپیونزلیگ و لیگهای مختلف اروپایی ‌گرفته تا قهرمانی اروپا توسط رونالدو و قهرمانی جام جهانی توسط ‌مسی هم از دیگر افتخارات این دو اسطوره بوده است. ‌

تا این لحظه نه مسی و نه رونالدو هرگز کلمه‌ای علیه دیگری به زبان ‌نیاورده ولی زمانی که تماشاچی‌ها برای تحریک یکی از آنها نام دیگری را ‌فریاد می‌زنند می‌توان دید که این دو از این بابت چندان خوشحال ‌نمی‌شوند. ‌

کریستین رونالدو

جیمی کاراگر می‌گوید مسی و رونالدو نمی‌خواهند علنی این را ابراز ‌کنند ولی بین آنها خصومت وجود دارد تا جایی که قادر به تحمل ‌یکدیگر نیستند. او گفت:" آنها نمی‌خواهند به رقیب اصلی ببازند. در ‌اینکه لئو و مسی با رقابت‌شان باعث پیشرفت همدیگر شدند شکی ‌نیست ولی رقابت سرسختانه بین این دو تا زمانی که دیگر فوتبال ‌بازی نکنند ادامه دارد. این رقابت در واقع به خصومت تبدیل شده و ‌من شک ندارم آنها نمی‌توانند همدیگر را تحمل کنند. من همیشه ‌می‌گویم اگر یکی از آنها امشب هت‌تریک کند، آن دیگری فردا که وارد ‌زمین شود همه چیز را به هم می‌ریزد تا هر طور شده هت‌تریک کند ‌که عقب نیفتد. البته به نظرم این حس رقابت برای رونالدو شدیدتر ‌است چون در دنیا از هر 10 نفر که بپرسید 8 نفر مسی را نسبت به او ‌انتخاب می‌کنند و کریستیانو می‌خواهد هر طور شده ثابت کند که از ‌رقیب ازلی-ابدی‌اش چیزی کم ندارد". ‌

مقایسه ی عملکرد کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در رئال مادرید و بارسلونا

مسی و رونالدورونالدو بخاطر لیونل مسی النصر را ترک خواهد کرد!

کریستیانو رونالدو برای رقابت دوباره با لیونل مسی النصر را ترک خواهد کرد؟

آیا کریستیانو رونالدو پس از قراردادش با النصر بازنشستگی را انتخاب می‌کند یا برای باشگاه دیگری بازی خواهد کرد؟

کریستیانو رونالدو یکی از پردرآمدترین ورزشکاران جهان است. او در حال حاضر با باشگاه النصر عربستان سعودی قرارداد بسته است.

او پس از جدایی از منچستریونایتد در سال 2022 این قرارداد را امضا کرد و طبق گزارشات، این قرارداد در سال 2025 به پایان می‌رسد.

تصمیم بازیکن پرتغالی برای بازی در عربستان شوکه کننده اما غیرمنتظره نبود. پس از رسیدن به اوج خود، انتقال به النصر برای او منطقی بود.

رونالدو

اکنون از آنجایی که قرارداد او در سال 2025 به پایان می‌رسد، هواداران فوتبال در سراسر جهان در این فکر هستند که فوتبالیست مورد علاقه آن‌ها در مرحله بعد چه تیمی را انتخاب می‌کند.

 آیا او بازنشستگی را انتخاب می‌کند یا برای باشگاه دیگری بازی خواهد کرد.

در میان همه این‌ها لوئیس متئوس، مالک باشگاه آمریکایی راکفورد رپتورز به کریستیانو رونالدو پیشنهاد داده است که برای باشگاه فوتبال لس آنجلس (LAFC) در ایالات متحده بازی کند.

او در مصاحبه‌ای گفت: «دوست دارم کریستیانو رونالدو به آمریکا بیاید، همیشه گفته‌ام که رونالدو در آخر به آمریکا می‌آید. امیدوارم که این کار را انجام دهد.»

وی در ادامه افزود: «اگر رونالدو به بوستون بیاید یا به لس آنجلس برود باورنکردنی خواهد بود.»

اگر رونالدو تصمیم بگیرد در تیم‌های فوتبال آمریکا بازی کند، این فرصت را خواهد داشت تا رقابت خود با لیونل مسی ستاره اینتر میامی را دوباره شروع کند.

منبع: خبر آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
روی خط رسانه