آهنگ جدید محسن چاوشی بنام «جهان لاغر» منتشر شد + متن آهنگ

آهنگ جدید محسن چاوشی با عنوان «جهان لاغر» با شعری از محسن بوالحسنی منتشر شد.

آهنگ جدید محسن چاوشی بنام «جهان لاغر» منتشر شد + متن آهنگ
کدخبر : 25519
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

قطعه جدید محسن چاوشی با عنوان «جهان لاغر» با شعری از محسن بوالحسنی منتشر شد. این قطعه شعری از محسن بوالحسنی با آهنگسازی و تنظیم‌کنندگی محسن چاوشی است.

همچنین میکس و مسترینگ کار با مهدی کریمی، تایپوگرافی حامد تلخ‌آبی و طراح کاور شهاب جعفرنژادهستند.

این قطعه را بشنوید:

 

جهان لاغرِ منو

کمی نگاه کن نرو

بخند و روزگارمو

دوباره مثل چشم‌هات

شبِ سیاه کن نرو

به هر مسافری که جز

من از لب تو سهم داشت

بگو جهان جدید نیست

بگو فقط گناه داشت

اگر به من نمی‌رسید

و این زمان مدید نیست

بریز روی شانه‌ام

کمی ستاره از سرت

کمی پرنده از دلت

مگر به یُمن این ضریح

شفا بگیرد این مریض

دوباره در مقابلت

و شکر‌ای هوایِ بس

و شکر‌ای تن شریف

در این زمانه‌ی عجیب

که هر چه عشق بی‌ثمر

و عاشقان مثل من

غریب پشت هم غریب

من آب از سرم گذشت

غریق را نظاره کن

بیا کمی گناه کن

بیا ببر سر مرا

و حالِ این شکسته را

دوباره رو به راه کن

بریز روی شانه‌ام

کمی ستاره از سرت

کمی پرنده از دلت

مگر به یُمن این ضریح

شفا بگیرد این مریض

پاسخ محسن چاوشی به انتقادات از جهان لاغر

جهان لاغر نام اثر تازه‌ی آقای چاوشی است که با شعری از محسن بولحسنی و صدا و آهنگسازی محسن چاوشی منتشر شده است.

​محسن چاوشی​

تنظیم این اثر موسیقایی نیز بر عهده‌ی محسن چاوشی بوده و برخی با انتقاد از نحوه‌ی تنظیم این آهنگ معتقدند که صدای خواننده به خوبی شنیده نمی‌شود.

پاسخ محسن چاوشی به انتقادات از جهان لاغر

محسن چاوشی در واکنش به این انتقادات نوشت:

بچه‌ها برای آگاهیتون خواستم مطلبی رو عرض کنم. در نسخه‌های ریتمیک وکال رو مقداری پایین‌تر انتخاب می‌کنن که هیجان موزیک از بین نره .. این ربطی به میکس و مسترینگ موزیک نداره. ممنونم از لطف و توجه‌تون..

بیوگرافی محسن چاوشی

​محسن چاوشی​

محسن چاوشی حسینی متولد مرداد ماه سال ۱۳۵۸ در کسوت خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز ایرانی مشغول به کار است. محسن چاوشی در شهر خرمشهر چشم به جهان گشوده و دارای اصلیت کردی می باشد. با توجه به اینکه خانواده اش به علت موقعیت کاری پدرش در جایگاه کارمند شرکت نفت جهت سکونت به خرمشهر عازم شدند، لذا او در این شهر متولد شد.

خلاصه زندگی نامه

  • نام در زمان تولد: محسن چاوشی حسینی
  • تاریخ تولد: ۸ مرداد ۱۳۵۸ ‌
  • محل تولد: خرمشهر، خوزستان، ایران
  • کسوت: خواننده، ترانه‌نویس، تهیه‌کنندهٔ موسیقی
  • سال‌های فعالیت: ۱۳۸۲–اکنون
  • عنوان: آقای خاص
  • همسر: اسپاکو یوسفی (۱۳۸۸–الان)
  • فرزندان: تیارا
  • پیشه: موسیقی
  • ژانر: پاپ راک الکترونیک دنس پاپ ترنس دابستپ، فانک راک، کلاسیک
  • ساز(ها): پیانو، کیبورد، سینث‌سایزر

زندگی نامه

محسن چاوشی در شهر خرمشهر چشم به جهان گشوده و دارای اصلیت کردی می باشد. با توجه به اینکه خانواده اش به علت موقعیت کاری پدرش در جایگاه کارمند شرکت نفت جهت سکونت به خرمشهر عازم شدند، لذا او در این شهر متولد شد. محسن چاوشی آخرین فرزند یک خانواده هشت نفره بوده که دو خواهر و سه برادر بزرگتر از خود دارد. برادر های او به ترتیب مهراد فرهاد و هوشنگ نام دارند پس از آنکه در دوران جنگ تحمیلی خرمشهر به اشغال نیروهای بعثی درآمد هنگامی که محسن در سن چهار سالگی بود به همراه خانواده در شهرهای کرمانشاه و پس از آن در منطقه عرب نشین مشهد اقامت کرده که تا زمان رسیدن به سن ۱۴ سالگی در آنجا ماندگار بوده و سرانجام به تهران عازم شدند. در سال ۱۳۸۸ محسن چاوشی با اسپاکو یوسفی پیوند ازدواج بست و در سال ۱۳۹۲ ماحصل این زندگی، تولد فرزند پسری به نام زانکو بود.

اینستاگرام محسن چاوشی

آدرس صفحه اینستاگرام محسن چاوشی: mohsenchavoshi@

حاشیه های زندگی محسن چاوشی

محسن چاوشی پس از گذشت مدتی از شروع رسمی فعالیتش در عرصه موسیقی، شخصی از دوستان مشترک باب آشنایی او را با حامد هاکان گشوده و آنها با مشارکت یکدیگر چند ترانه را منتشر کردند که در بین آنها ترانه نشکن دلمو وجود داشت که شهرت زیادی برای خود ایجاد کرد. البته تعامل بین این دو خواننده معروف، سرانجام با ایجاد اختلافاتی میان آنها خاتمه یافت. به شکلی که در مراسم مشایعت حامد هاکان، هیچ کدام از خوانندگان دیرین و دوستان قدیمی‌اش همچون چاوشی، یگانه و فرزین شرکت نداشته اند.

​محسن چاوشی​

در ابتدا مقرر بود محسن چاوشی در جایگاه خواننده تیتراژ فیلم چ، به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا مسئول انجام این کار شود. ولی به علت سخنانی که حاتمی‌کیا در جلسه خبری فیلم چ در این موضوع بیان کرده بود که: «فیلم بسته شده بود و پس از آن، آقای چاوشی فیلم را دیدند. ایشان خیلی با چ ارتباط برقرار کرد و آن را دوست داشت و در نهایت هم قرار شد یک کار آزاد در این‌باره انجام دهد نه برای تیتراژ.» از این‌رو چاوشی در واکنش به این جملات، در صفحه شخصی خودش این گونه درج کرد: «به دلیل طرح ادعاهایی سراسر وارونه و کذب دربارهٔ نحوه همکاری بنده با پروژه چ در نشست مطبوعاتی این فیلم در جشنواره، بهتر است کماکان سنتوری اولین و آخرین تجربه سینمایی‌ام باشد.»

با توجه به اینکه ریمیکس آهنگ های قطار و عروس من در یک نظرسنجی، توسط برنامه هفت ترانه از شبکه شما صورت گرفت و آهنگ قطار در جایگاه تیتراژ برنامه ساعت ۲۵ از شبکه پنج سیما تعیین و پخش می شد، محسن چاوشی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «برای پخش هیچ‌یک از قطعات آلبوم‌هایم از من اجازه گرفته نشده‌است»

قبل از شروع آغاز فعالیت رسمی محسن چاوشی در عرصه موسیقی، او برای نخستین بار در سال ۱۳۹۲ در بین مردم در کنسرت مهدی یراحی در جایگاه مهمان شرکت کرد که ویدئویی از حضور او در شبکه مجازی منتشر شد و هیاهویی را با خود به همراه داشت. با وجودی که تا قبل از این جریان برخی مدعی بودند که محسن چاوشی چندین بار به شکل ناشناس، در کنسرت هایی که توسط سایر خوانندگان اجرا می شد، حضور یافته است.‌/عرشه آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
روی خط رسانه