شوخی آزیتا حاجیان و محمد رضا شریفی نیا | کم تر کسی انتظار همچین شوخی را داشت

برای خانواده‌های از هم جدا شده امروز شاید خیلی عجیب باشد که افرادی با وجود طلاقشان همچنان دور هم جمع شوند و با هم عکس یادگاری بگیرند، اما این اتفاق در میان هنرمندان و بازیگران، اتفاق بعید و عجیبی نیست.

شوخی آزیتا حاجیان و محمد رضا شریفی نیا | کم تر کسی انتظار همچین شوخی را داشت
کدخبر : 23116
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا دو بازیگر معروف و مشهور سینما و تلویزیون هستند که سال ها با یکدیگر زن و شوهر بودند و حاصل ازدواجش ملیکا و مهراوه شریفی نیا بود. ویدیویی از شوخی آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا در نشست خبری فیلم معجزه پروین در فضای مجازی منتشر شده است.

جدایی محمدرضا شریفی نیا از آزیتا حاجیان آن هم پس از سالیان زیادی زندگی مشترک و داشتن دو دختر باعث تعجب همگی شده بود. دو بازیگر مشهور پس از سال‌ها طلاق و جدایی به خاطر فرزندان شان یک دیگر را دیدار کردندو دراین دورهمی خانوادگی عکسهای صمیمی گرفتند.

ملیکا شریفی نیا با انتشار این عکسهای در اینستاگرامش نوشت :یک شب جذاب و به یاد ماندنی درکنار خانواده ی عزیزتراز جانم و دوستان عزیز و هنرمند بسیار …ملیکاشریفی نیا دختر دو هنرمند محبوب کشورمون دریک گفت و گو از راز طلاق پدر و مادرش محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان پرده برداشتو گفت پدر و مادرم از هم جدا شدند تا رفیق باقی بمانند.

آزیتا حاجیان همسر سابق محمدرضا شریفی نیا مدتی است با یکی از هم دانشگاهیان قدیمی اش به اسم محمد کریمی هراتی ازدواج کرده است. ایشان طراح صحنه تئاتر هستند ودر یکی از نمایشها که حاجیان نقش ژاندارک را بر عهده داشتبه عنوان طراح صحنه درکنار گروه حضور داشتند.

محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان

[راز طلاق محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان لو رفت +عکس] محمدرضا شریفی نیا در 25 خرداد سال 1334 در تهران متولد شد. او همسر سابق آزیتا حاجیان ؛بازیگر و پدر مهراوه و ملیکا شریفی نیا است و مدرک کارشناسی تربیت بدنی دارد.

فراگیری تئاتر و بازی در نمایشها را از اواسط دهه 1350 شروع کرد.همینطور بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با اوینار کاری از شهرام اسدی شروع کرد.شریفی نیا برای نخستین بار با بازی در نقش بسیار کوتاهی در فیلم پری « داریوش مهرجویی » درسال 73 معرفی شد.

برای خانواده‌های از هم جدا شده امروز شاید خیلی عجیب باشد که افرادی با وجود طلاقشان همچنان دور هم جمع شوند و با هم عکس یادگاری بگیرند، اما این اتفاق در میان هنرمندان و بازیگران، اتفاق بعید و عجیبی نیست.

 قصر شیرین در پردیس سینمایی چهارسو منتشر شد. آن‌ها البته به واسطه شغل و حرفه‌شان هر از چند گاهی در جمعی دوستانه یا کاری یکدیگر را می‌بینند و احتمالا گریزی هم از این دیدار‌ها ندارند، اگر چه ظاهرا رابطه آن‌ها حالا یک رابطه دوستانه است.

جدایی محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان

۲ سال قبل هم که آن‌ها در مراسمی غیرکاری دور هم جمع شدند، ملیکا شریفی‌نیا با انتشار تصویری چهارنفره در اینستاگرامش نوشت: «یک شب جذاب و به‌ یادماندنی در کنار خانواده عزیزتر از جانم و دوستان عزیز و هنرمند بسیار …» او کمی قبل‌تر درباره طلاق پدر و مادرش گفته بود که آن‌ها از هم جدا شدند تا رفیق باقی بمانند. در هفته‌های گذشته با مطرح‌شدن ماجرای ازدواج دوم مهدی هاشمی، ماجرای جدایی محمدرضا شریفی‌نیا از همسرش و البته حاشیه‌های بعدش دوباره سر زبان‌ها افتاد و خیلی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از آن‌ها به‌ عنوان دو نمونه موفق جدایی نام بردند.

محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان

همه این‌ها در شرایطی است که این روز‌ها با خیلی از خانواده‌های ایرانی (خانواده‌های هنری یا غیرهنری) روبه‌رو هستیم که به صورت عاطفی از هم جدا شده‌اند اما هنوز با هم زندگی می‌کنند یا حداقل مجبورند این‌طور نشان دهند و البته بعضی‌هایشان هم که جدا شده‌اند، خب! سایه یکدیگر را با تیر نشانه می‌روند.

 آزیتا حاجیان را بهتر بشناسید

آزیتا حاجیان در سال ۱۳۳۶ در تهران به دنیا آمد؛ وی تباری تفرشی دارد. او لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک دانشگاه هنر است. آغاز فعالیت هنری او از ۱۳۵۴ با نمایش «خورشید خانم آفتاب کن» بود. از دیگر نمایش‌های او می‌توان به «بهرام چوبینه»، «ژاندارک»، «نسل آواره»، «نمایش بی کلام»، «دایره گچی قفقازی» و … اشاره کرد.

حاجیان فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۸ با فیلم دزد عروسک‌ها ساخته محمدرضا هنرمند آغاز کرد. وی در سال ۱۳۷۷ در هفدهمین دورهجشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای بازی در فیلم روبان قرمز به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در بخش بین‌الملل شد.

محمد کریمی هراتی همسر دوم آزیتا حاجیان کیست؟

همسرم آقای هراتی در سال ۱۳۵۶ هم دانشگاهی من در دانشکده هنرهای دراماتیک بودند، ایشان طراح صحنه تئاتر هستند و در یکی از نمایش ها که من نقش ژاندارک را بر عهده داشتم به عنوان طراح صحنه در کنار گروه حضور داشتند. ایشان با یکی از دوستان خوب من که هم دانشگاهی ما بود ازدواج کردند و به خارج از کشور مهاجرت کردند، اما متاسفانه همسر ایشان بر اثر بیماری از دنیا رفتند و ایشان دوباره چند سال پیش به ایران بازگشتند. آقای هراتی علاوه بر اینکه رشته طراحی داخلی را در کانادا خوانده اند، فارغ التحصیل رشته معماری نیز هستند و به طور حرفه ای نقاشی می کنند.

محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان

بیوگرافی محمدرضا شریفی نیا

شریفی‌نیا در ۲۵ خرداد ۱۳۳۴ در تهران زاده شد. او با بازیگر سینمای ایران آزیتا حاجیان ازدواج کرد و آن‌ها دارای دو دختر شدند که هر دوی آن‌ها نیز بازیگر هستند؛ مهراوه شریفی‌نیا و ملیکا شریفی‌نیا.

شریفی‌نیا برای اولین بار با بازی در نقش بسیار کوتاهی (استاد دانشگاه) در فیلم پری (داریوش مهرجویی، ۱۳۷۳) دیده شد. اما قبل از آن و در سالهای ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۲ مشغول بازی در نقش ولید در مجموعه تلویزیونی امام علی (داوود میرباقری) بود که با پخش این مجموعه در سال ۱۳۷۵ مطرح و شناخته شد. پس از پری آدم‌برفی (داود میرباقری، ۱۳۷۳) را بازی کرد که این فیلم به مدت سه سال توقیف شد. محمد رضا شریفی‌نیا علاوه بر بازی در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی، سمتهای دستیار کارگردان، برنامه‌ریز، عکاس را هم بر عهده داشت./رکنا

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
روی خط رسانه