خبر فوری: تهرانی ها حسابی مراقب باشید | گاز گرفتگی جان پیرمرد تهرانی را گرفت!

جدید ترین اخبار حوادث ویژه امروز را بخوانید.

خبر فوری: تهرانی ها حسابی مراقب باشید | گاز گرفتگی جان پیرمرد تهرانی را گرفت!
کدخبر : 22942
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار داشت: خانواده فردی حدودا 45 ساله حوالی ساعت 11 و 35 دقیقه با تماس با 125 آتش نشانی اعلام می‌کنند که از این مرد خبری ندارند و وی در یک ساختمان 5 طبقه (طبقه چهارم) زندگی می‌کرده که در ادامه عوامل آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه در خیابان مفتح جنوبی بعد از خیابان طالقانی بود که ماموران آتش نشانی در محل حاضر و وارد خانه شده و مشاهده می‌کنند که جنازه این فرد در  وسط اتاق افتاده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: بر اساس ظواهر، احتمال گاز گرفتگی برای فرد وجود دارد. اما در هر صورت علت فوت توسط پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

قتل

زن کینه ای دختر ۷ ساله همسایه اش را به قتل رساند

 فرمانده انتظامی البرز از دستگیری یک زن ۳۵ساله به جرم قتل دختربچه هفت‌ساله همسایه‌اش خبر داد و گفت: متهم انگیزه خود از این اقدام را اختلاف و کینه ورزی، اعلام کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، سردار حمید هداوند روز پنجشنبه ۱۲ بهمن با اعلام این خبر گفت: به دنبال ارجاع پرونده مفقودی یک دختر بچه ۷ساله در منطقه شهرک یاس کرج، تیمی زبده از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان در همان ساعت اولیه با انجام اقدامات میدانی در حوالی منزل دختر بچه، متوجه شدند که یکی از همسایه‌هایشان با برنامه قبلی از سوار شدن دخترک به سرویس مدرسه ممانعت کرده و او را با خودروی خود به مکان نامعلومی منتقل کرده است.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله با انجام هماهنگی‌های قضایی متهم پرونده در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل می‌شود.

این مقام انتظامی استان البرز تصریح کرد: متهم پرونده که یک زن ۳۵ساله است، در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان عنوان کرد که به دلیل اختلاف و کینه‌ای که در قلب داشته، این کودک را ربوده و با انتقال به بیابان‌های اطراف ساوجبلاغ او را به قتل رسانده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در ادامه با همکاری متهم جسد مقتول در اطراف ساوجبلاغ کشف و همچنان تحقیقات بر روی این پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان ضمن ابراز همدردی با خانواده مقتول، خاطرنشان کرد: امروز پلیس به میزانی از توانمندی رسیده که سخت‌ترین پرونده‌های جنایی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن کشف می‌کند و هیچ جنایتکاری از چنگال عدالت این مرز و بوم در امان نخواهد بود.

حادثه

 شلیک هولناک به دختر جوان در شرق تهران

دختر جوان در جریان انتقام‌جویی سوداگران مرگ با شلیک گلوله در شرق تهران به قتل رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بعدازظهر دوم دی‌ماه امدادگران اورژانس پیکر خون‌آلود دختری 22ساله را به بیمارستان بوعلی شرق تهران رساندند اما او بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله به ناحیه قفسه سینه جان سپرد.

طولی نکشید که ماجرای این قتل به امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جرائم جنایی مخابره شد و دقایقی بعد تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای تحقیقات میدانی پای در سردخانه مرکز درمانی مورد نظر گذاشتند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت؛ مقتوله در حوالی خیابان صفا در حالی که با یک پسر جوان سوار بر خودروی نیسان پیکاپ بوده هدف شلیک گلوله قرار گرفته و نهایتاً به قتل رسیده است که همین سرنخ کافی بود تا تنها شاهد جنایت هدف بازجویی قرار بگیرد.

پسر جوان در اظهارات ضدونقیضی ماجرای جنایت را این‌طور توضیح داد: با مقتوله دوست بودم؛ با خودروی نیسان پیکاپ درحال تردد از خیابان صفا بودیم که ناگهان پسر جوانی به‌نام شهروز با خودروی خود یک تعقیب و گریز را با ما آغاز و در ادامه با سلاح کلت کمری به‌سمت من شلیک کرد اما گلوله به دختر جوان برخورد کرد.

او در ادامه گفت: از چندی قبل با شهروز به‌خاطر خرید و فروش مواد مخدر اختلاف پیدا کردم و با یکدیگر درگیر شده بودیم که او امروز به‌قصد انتقام‌جویی و اختلافات مالی 40 میلیون تومانی که داشتیم مرتکب این قتل هولناک شد و از صحنه جنایت گریخت.

پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان بوعلی و صحنه جرم، مرد جوانی که راز این جنایت را فاش کرده بود با دستور قضایی بازداشت شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی نیز مأموریت یافتند با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جنایت مسیر تردد متهم را شناسایی و با اقدامات گسترده اطلاعاتی مخفیگاه او را ردیابی کنند.

به گزارش تسنیم، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد./ تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
روی خط رسانه