ماجرای تلخ ملیکا محمدی چیست؟!!

قائم مقام باشگاه خاتون بم در مورد حادثه‌ای که منجر به فوت بازیکن این تیم شد، جزئیاتی ارائه داد.

ماجرای تلخ ملیکا محمدی چیست؟!!
کدخبر : 22154
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال زنان و تیم خاتون بم، بامداد سوم دی ماه در سانحه رانندگی جان باخت و دو نفر از هم تیمی‌هایش به نام‌های بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی مجروح و راهی بیمارستان شدند.

ایمان فرزین، قائم مقام باشگاه فوتبال خاتون بم در مورد جزئیات این حادثه دلخراش گفت: این بازیکنان شام جایی دعوت بودند و شب در حال بازگشت به هتل محل اقامت خود در بم بودند. در مسیری که ۱۰ دقیقه بیشتر نبوده گویا راننده خوابش می‌برد و خودرو چپ می‌کند.  

او ادامه داد: خودشان رانندگی نمی‌کردند و ماشین می‌گیرند تا به هتل برگردند که بعد از چپ کردن ماشین، متاسفانه ملیکا فوت می‌کند.  

او در مورد وضعیت بهناز طاهرخانی که گفته شده در کماست، گفت: سطح هوشیاری او بالاتر آمده و امیدواریم بهتر شود.

زهرا خواجوی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان نیز دچار شکستگی لگن شده و در بخش بستری است. همچنین راننده خودرو مشکل خاصی نداشته و ترخیص شده است.

ملیکا محمدی کیست ؟

ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال بانوان ایران است که امروز در حادثه ای دلخراش جان خود را از دست داد.

بیوگرافی ملیکا محمدی فوتبالیست

نام کامل: ملیکا محمدی

ملیت: ایران

باشگاه: خاتون بم

تاریخ تولد: 1379-01-09

پست: هافبک

قد: 171

شماره پیراهن در باشگاه: 18

ملیکا محمدی

ملیکا محمدی (زادهٔ ۹ فروردین ۱۳۷۹ - درگذشته ۳ دی ماه ۱۴۰۲) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک برای باشگاه فوتبال زنان خاتون بم و تیم ملی ایران بازی می‌کرد .

ملیکا محمدی، عضو تیم ملی فوتبال بانوان و باشگاه خاتون بم، به همراه خانواده‌اش در آمریکا متولد و تحصیل کرد. او در همین کشور فوتبالش را آغاز و تا سطح لیگ فوتبال بانوان آمریکا پیش رفت. بعد از اینکه کتایون خسرویار به عنوان سرمربی تیم جوانان بانوان ایران انتخاب شد وی را به این تیم دعوت کرد.

آن مرحوم به دلیل علاقه‌ای که به تیم ملی و نام ایران داشت این دعوت را پذیرفت. از آنجایی که او سابقه بازی در آمریکا را داشت طبیعتاً از لحاظ فنی سطح بالایی داشت و در نهایت به تیم ملی بزرگسالان هم رسید. این بازیکن بعد از این دعوت در فوتبال ایران ماندگار شد و به عضویت تیم‌های حاضر در لیگ ایران در آمد.

ملیکا محمدی در ۱۵ سالگی برای اولین بار به تیم ملّی فوتبال بانوان کشورمان دعوت شد و بعد از دعوت شدنش به تیم ملّی بود که در ایران ماندگار شد و برای تیم‌های سپاهان و خاتون بم توپ زد.

تصادف و فوت ملیکا محمدی

ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال بانوان و خاتون بم، بامداد سوم دی ماه در سانحه رانندگی جان باخت و دو نفر از هم تیمی‌هایش به نام‌های بهناز طاهرخانی و زهرا خواجویی مجروح و راهی بیمارستان شدند.

رئیس اورژانس بم دراین باره اظهار کرد: حادثه واژگونی خودروی تیبا در ورودی بم، دوراهی باغچمک باعث مصدومیت سه نفر و فوت یک نفر شده است.

بیوگرافی ملیکا محمدی

علی طاهری افزود: پس از تماس با اورژانس، آمبولانس‌ها به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان پاستور بم منتقل شدند.

ملیکا محمدی

طاهری با اشاره به اینکه یک نفر از سرنشینان(ملیکا محمدی) در محل حادثه فوت کرده، افزود: دو سرنشین خانم و یک آقا در این حادثه مجروح شدند.

به گزارش ایسنا، نعیم مفلحی رئیس پلیس راه بم - زاهدان درباره علت این حادثه گفت: عدم توجه به جلو ،خستگی و خواب آلودگی راننده و همچنین تخطی از سرعت مطمئنه علت واژگونی خودرو بوده است.

وی عنوان کرد: این مسیر مسکونی و از نقاط حادثه‌خیز بوده که در حال احداث یک میدان به صورت بیضی شکل در این نقطه هستیم .

رئیس پلیس راه بم - زاهدان گفت: رانندگان باید در مسیرهای پرتردد و مسکونی، با سرعت مطمئنه حرکت کنند .

این اتفاق براثر واژگونی خودروی تیبا بازیکنان تیم ملی و خاتون بم در دوراهی باغچمک باعث مصدومیت سه نفر و فوت یک نفر شد.

مریم منظمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دراین خصوص اظهار داشت: هنوز هم درگذشت ملیکا محمدی را باور ندارم. او یکی از بازیکنان بسیار باشخصیت و خوب تیم ملی بود و واقعا چنین اتفاقی قابل باور نیست.

وی با بغض و چشمانی گریان عنوان کرد: این خبر را صبح امروز از رسانه‌ها شنیدم اما ساعت ۱۸ به سمت بم پرواز دارم تا وضعیت را بررسی کنم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تصریح کرد: او با وجود اقامت خانواده‌اش در آمریکا به دلیل علاقه شدید به مردم ایران و تیم ملی، بازی برای کشورمان را انتخاب کرد و این اتفاق نشان می‌دهد چه قدر شخصیت بزرگ و وطن‌پرستی داشت.

منظمی درمورد آخرین وضعیت بهناز طاهرخانی و زهرا خاجوی اضافه کرد: تا جایی که من اطلاع دارم حال این ۲ بازیکن بهتر شده است و دچار شکستگی هستند./ خبرورزشی


 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
روی خط رسانه