فال روزانه | فال ابجد | فال تاروت

فال روزانه تاروت 8 مرداد

فال روزانه تاروت 8 مرداد را در این صفحه بخوانید.

فال روزانه تاروت 8 مرداد
کدخبر : 18526
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :
 

فال روزانه یکی از سرگرمی های افراد است . فال روزانه باعث افزایش اعتماد بنفس می شود. فال روزانه باعث می شود از اتفاقات روز خود خبردار شوید . فال روزانه باید منبعی دقیق و علمی داشته باشد. فال روزانه 8 مرداد را در این صفحه بخوانید.

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.
فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)
یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.
تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.
فال روزانه
♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:
کارت جهان
کارت جهان : امروز خبرهای ممکن است باعث شوند اطلاعات اشتباهی در رابطه با وضعیت اقتصادیتان به دست شما برسد. سعی کنید همین امروز این مشکلات را حل کنید و خیالتان را در رابطه با این موضوع راحت کنید. امروز حتی اگر برای جلب توجه دیگران هیچ تلاشی نکنید هم همه چشم ها به دنبال شما و کارهایتان خواهند بود. حس وظیفه شناسی شما، روح بخشنده تان و اراده ای که در به پایان رساندن کارها دارید شما را از سایر هم رده هایتان متمایز می کند و باعث می شود همه روی شما حساب کنند.
♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:
کارت عدالت
کارت عدالت : امروز بین شما و یکی از نزدیکانتان در رابطه با موضوعی که برای هر دوی شما از اهمیت بسیاری برخوردار است اختلاف نظر به وجود خواهد آمد. غرور و لجبازی بیش از اندازه هر دو طرف باعث می شود نتوانید با هم کنار بیایید و مشکلات را حل کنید. دست از لجبازی بردارید، حفظ غرورتان به خراب کردن رابطه تان نمی ارزد. امروز ممکن است اتفاقی بیفتد که میل شما به پیشرفت در زمینه تحصیلات و فراگیری مهارت های جدید را افزایش داده و شما را در مسیر درست برای رسیدن به این اهداف قرار دهد.
♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:
کارت برج
کارت برج : امروز درگیری هایی که با ماشین ها و وسایل اتوماتیک دارید ممکن است باعث شوند عصبی شوید. به نظر می رسد که همه چیز امروز دارد بی دلیل خراب می شود و از کار می افتد. برخی از این مشکلات را خودتان می توانید حل کنید، اما حداقل یکی از آنها به رسیدگی حرفه ای نیاز داشته و از توانایی شما خارج است. خونسردی خودتان را حفظ کنید و کار را به کاردان بسپارید.
♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:
کارت عاشقان
کارت عشاق : امروز شاید با دوستانتان در یک مهمانی و یا فعالیت اجتماعی و گروهی شرکت کنید.شما با دوستان جدیدی نیز آشنا خواهید شد و خبرهای تازه ای هم خواهید شنید که برایتان بسیار جالب هستند. امروز هر جایی که می روید تلفن همراهتان را هم با خودتان ببرید، زیرا به آن خیلی احتیاج پیدا خواهید کرد. شما عاشق پی بردن به رمز و رازهای مختلف هستید، با این حال امروز به دنبال جواب های واضح و مشخصی برای مشکلاتتان هستید. شما دنبال چیز زیادی نیستید، فقط می خواهید با عشقتان خوش باشید.
♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:
کارت کاهن اعظم
کارت کاهن اعظم : امروز تعدادی مهمان ناخوانده به خانه تان خواهند آمد و یک مهمانی بدون برنامه ریزی قبلی راه خواهد افتاد. در این مهمانی خیلی به شما خوش خواهد گذشت، اما در عین حال ممکن است برایتان ناراحت کننده هم باشد، زیرا با برنامه هایی که خودتان از قبل داشته اید تداخل خواهد داشت. همه ما نیاز داریم هر از گاهی حتی اگر سالم به نظر بیاییم هم به سلامت خود رسیدگی کنیم. شما در حال حاضر می توانید تغییرات کوچکی در سبک زندگی خود ایجاد کنید که اثرات مثبت دراز مدتی روی زندگی و سلامتیتان خواهند داشت.
♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:
کارت ارابهکارت ارابه : امروز اصلا روز خوبی برای رفتن به مسافرت نخواهد بود، ممکن است وسایلتان را گم کنید، پروازتان تأخیر داشته باشد و یا هزار مشکل دیگر برایتان به وجود بیاید. بهتر است برنامه سفرتان را حداقل یک روز به تاخیر بیندازید تا این شرایط از بین بروند. امروز بیشتر از جنبه احساسی رابطه عاطفیتان به جنبه منطقی آن اهمیت می دهید. این بدان معنی نیست که شما آدم رمانتیکی نیستید، ولی در حال حاضر ترجیح می دهید به رابطه خود از زاویه عقل و منطق نگاه کنید. 
♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:
کارت قدرت
کارت قدرت : یکی از اهداف اصلی شما در زندگی این است که به استقلال اقتصادی دست پیدا کنید و این اواخر قدم های بزرگی به سوی دست یابی به این هدف برداشته اید. شاید بدون آن که هیچ اشتباهی از جانب شما اتفاق افتاده باشد با مانعی روبرو شوید. پیش از این که نگران شده و خودتان را ببازید اطلاعات کافی در رابطه با آن پیدا کنید. مطمئن باشید که سرسختی شما و به کار گرفتن اراده و پشتکار نتایج خوبی برایتان خواهد داشت. انرژی و اراده از پس هر مانعی برخواهند آمد.
♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:
کارت امپراطور
کارت امپراطور : حرف هایی که از یکی از دوستان و یا آشنایانتان می شنوید چشم هایتان را به این حقیقت باز خواهند کرد که این شخص را به آن خوبی هم که فکر می کرده اید نمی شناسید. کودک و یا شخص جوانی به سراغتان آمده و از شما تقاضای کمک خواهد کرد. اگر وقت داشتید هر کاری که از دستتان بر می آید برای او انجام دهید. امروز روزی شلوغ اما جالب برای شما خواهد بود، پس از آن بیشترین بهره ممکن را ببرید.
♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:
کارت کیمیاگر
کارت کیمیاگر : امروز ذهنتان بسیار مشغول است و هر ثانیه دارید به یک چیز فکر می کنید. افکار و ایده های مختلف مثل باران از آسمان می بارند. بعضی از این افکار گیج کننده و برخی دیگر ضد و نقیض هستند. شما آنقدر خودتان را درگیر این افکار معماگونه خواهید کرد تا سرتان درد بگیرد و خسته شوید. به جای این کار آنچه را که به سرتان می آید یک گوشه ای یادداشت کرده و یکی دو روز دیگر به آنها نگاهی دوباره بیندازید.
♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:
کارت چرخ سرنوشت
کارت چرخ سرنوشت : دوستی قدیمی که برای مدتی طولانی از او بی خبر بوده اید به طور ناگهانی در یک مهمانی و یا فعالیت اجتماعی سر و کله اش پیدا خواهد شد. این موضوع شما را به شدت تعجب زده و در عین حال خوشحال خواهد کرد. همچنین خبرهای جدیدی از طریق ایمیل و یا تلفن دریافت خواهید کرد که برنامه که برای امروزتان چیده بودید را به طور کلی تغییر خواهند داد. بد نیست در ابتدای روزتان به خودتان برسید و لباس های زیبا به تن کنید تا احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید.
♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:
کارت ملکه
کارت ملکه : مشکلی ناگهانی و غیر منتظره در خانه تان پیش خواهد آمد که می تواند تا حدودی برایتان آزار دهنده باشد. این مشکل به احتمال زیاد به لوله کشی، برق و یا دیگر تجهیزات خانه مربوط می شود. شما باید این مشکل را حل کنید و این بدان معناست که بر خلاف میلتان مجبور خواهید بود بیشتر روز را در خانه مانده و فعالیت تعمیرکار را تحت نظر قرار داده و یا اگر بتوانید خودتان این تعمیرات را انجام دهید. شاید شما مجبور باشید در خانه بمانید، اما دوستانتان به دیدنتان خواهند آمد و شما را از تنهایی در خواهند آورد. 
♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:
کارت پاپ
کارت پاپ : اخبار ناراحت کننده ای که از دور دست ها و از طریق تلفن و یا ایمیل به دستتان خواهند رسید شما را دچار درگیری های احساسی خواهند کرد. از صحت چیزهایی که می شنوید چندان اطمینان ندارید و به نظرتان منطقی نمی رسند. پیش از این که این خبرها را منتشر کرده و یا نگران شوید از این که تمام حقایق را می دانید اطمینان کامل حاصل کنید. به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که بیشتر شنیده هایتان اغراق و زیاده گویی هستند. زیاد ذهن خودتان را درگیر این فکرها نکنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
روی خط رسانه