وام فوری | وام بدون ضامن | وام خودرو

دریافت وام فوری 200 میلیون تومانی تنها در 3 روز | وام فوری با بازپرداخت طولانی مدت

چگونه وام فوری ۳ روزه بگیریم؟

دریافت وام فوری 200 میلیون تومانی تنها در 3 روز | وام فوری با بازپرداخت طولانی مدت
کدخبر : 13178
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری به طور معمول طی فاصله دو یا سه روز از تکمیل پرونده به متقاضی اعطا می‌شود اما شرایط پرداخت آن در بانک‌های مختلف، متفاوت است.در این گزارش شرایط پرداخت وام فوری در دو بانک تجارت و صادرات بررسی و مقایسه شده است

بانک صادرات در طرح ۶۷ خود به متقاضیان وام فوری پرداخت می‌کند. حداقل مبلغ وام فوری در طرح ۶۷ معادل پنج میلیون تومان و سقف آن ۲۰۰ میلیون تومان است. همچنین سود این وام ۶ درصد است.

برای دریافت این وام، ابتدا لازم است که متقاضیان در بانک صادرات سپرده کوتاه مدت افتتاح کنند و این سپرده مسدود خواهد شد.. این سپرده کوتاه مدت سودی هفت درصدی را برای مشتری تضمین می‌کند و این سود به صورت ماهیانه پرداخت می‌شود.

متقاضیان می‌توانند پس از افتتاح حساب در بانک صادرات، تا سقف ۸۰ درصد سپرده خود از این بانک وام فوری دریافت کنند.

تعداد اقساط و مدت‌زمان بازپرداخت طرح ۶۷ بانک صادرات، بر اساس مبلغ سرمایه‌گذاری و تسهیلات دریافتی متقاضی مشخص می‌شود اما حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماه است.

هر قسط وام ۲۰۰ میلیونی در این طرح حدود ۶ میلیون تومان است. به این ترتیب کل سود پرداختی توسط مشتری، پس از کسر دریافتی مربوط به سود سپرده به ۱۹ میلیون تومان می‌رسد.

بانک تجارت در طرح آنی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان، وام فوری پرداخت می‌کند. نرخ سود تسهیلات آنی بانک تجارت با توجه به نرخ سود سپرده و میزان تسهیلات درخواستی، بین ۴ تا ۱۸ درصد متغیر است.

ضمانت این وام نیز با مسدودی سپرده است و ابطال این سپرده قبل از سررسید منوط به تسویه کامل مبلغ وام است. این سپرده نیز به مشتریان سود پرداخت می‌کند. با این وجود مشتری می‌تواند با انتخاب خود سود پنج، ۱۰ و ۱۵ درصد دریافت کنند.

هر قسط این وام با سود هفت درصدی و بازپرداخت ۳۶ ماهه نیز به ۹ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان می‌رسد. به علاوه متقاضیان این وام با دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه و سود چهار درصدی، ماهانه پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قسط پرداخت می‌کند.

متقاضیان این وام ۳۰۰ میلیون تومانی در نهایت معادل ۳۳۰ میلیون تومان به بانک تجارت پرداخت می‌کنند.

وام فوری

 

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

نام وام

تسهیلات امتیازی مهر ایران

سود

4 %

این تسهیلات قرض‌الحسنه است و ۴٪ کارمزد دارد

سقف وام

200 میلیون تومان

نوع ضمانت

ضامن رسمی

نیاز به سپرده

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مدت زمان خواب سپرده

3 ماه

برای این تسهیلات باید بین ۳-۱۲ ماه دارای میانگین حساب باشید

مسدودی سپرده

حداکثر زمان بازپرداخت

60 ماه

قسط وام

3,333,333 تومان

مجموع رقم وام و سود

200,100,000 تومان

سپرده جداگانه

-

هزینه‌های جانبی

۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

شرایط و مقررات

وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد

همانند اکثر وام‌های بانک مهر ایران که با واریز مستمر یا ایجاد میانگین حساب و قرض‌الحسنه و بدون سود است،‌ در این طرح نیز می‌توانید با ایجاد میانگین ۳-۱۲ ماه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید. این وام قرض‌الحسنه است و فقط ۴ درصد کارمزد دارد.

 

اقساط وام فوری اشتغالزایی و تسهیلات قرض الحسنه

کارمزد وام قرض الحسنه اشتغالزایی و تسهیلات قرض الحسنه سالی یک بار دریافت می‌شود و در ۱۱ ماه بعدی از دریافت‌کننده وام، اقساط گرفته می‌شود. اگر فرض کنیم وام ۵۰۰ میلیون تومانی اشتغالزایی گرفتیم، همان ماه اول ۲۰ میلیون تومان به‌عنوان کارمزد دریافت می‌شود و در ۱۱ ماه بعدی رقم اقساط ۹ میلیون و ۹۰ هزار تومان خواهد بود. البته رقم اقساط تا پایان مهلت تسویه حساب تغییر نخواهد داشت، اما عدد کارمزد سال دوم (قسط سیزدهم) به ۱۶ میلیون تومان می‌رسد. سال سوم ۱۲ میلیون تومان و سال چهارم هشت میلیون تومان به‌عنوان کارمزد دریافت می‌شود. کارمزد سال پنجم هم چهار میلیون تومان خواهد بود. اگر وام ۲۰۰ میلیون تومانی قرض الحسنه بگیریم، رقم اقساط ماهانه سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. عدد کارمزد برای قسط اول هشت میلیون تومان، قسط سیزدهم شش میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، قسط بیت‌وپنجم چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، قسط سی‌وهفتم سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قسط چهل‌ونهم یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برآورد شده است.

وام قرض الحسنه اشتغالزایی و تسهیلات قرض الحسنه توسط دو بانک پرداخت می‌شود؛ بانک رسالت و مهر. نحوه اقدام برای دریافت وام قرض الحسنه اشتغالزایی و تسهیلات قرض الحسنه تقریبا سرو‌شکل مشابهی در این دو بانک دارد. وقتی به سایت بانک رسالت مراجعه کنیم، شرایط دریافت وام قرض الحسنه به‌طور کلی شامل چهار مرحله می‌شود. قدم اول افتتاح حساب است. اگر سپرده قرض الحسنه یا جاری در این بانک ندارید، باید حساب باز کنید. مرحله دوم اعتبارسنجی محسوب می‌شود. پس از افتتاح حساب، برای انجام اعتبارسنجی باید نسبت به ثبت‌نام در سامانه مرآت اقدام کنید. در همین مرحله پرونده شما برای دریافت وام قرض الحسنه تکمیل می‌شود و خان سوم برآورد تسهیلات نام دارد. وقتی همه این مراحل را انجام دادید، پیامکی از سوی بانک به‌شما ارسال می‌شود و آنوقت تازه برای ثبت درخواست وام قرض الحسنه و وام اشتغالزایی باید در سامانه اینترنت بانک ثبت‌نام کنید. در بانک مهر شرایط دریافت وام قرض الحسنه تقریبا به همین شکل است. این بانک برای وام قرض الحسنه طرح‌های دیگری هم دارد. به‌طوری که اگر مشتریان در موعد مقرر اقدام به تسویه حساب کنند، طی یک سال سه‌بار می‌توانند وام قرض الحسنه دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • بازنشسته تأمین اجتماعی
    0


    شرایط پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی بانک تجارت چیست ؟ + جزئیات و این در حالی که بنده بارها به بانک تجارت شهرستان اسلامی شهر مراجعه کردم و از پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی خودداری کرده اند چرا؟

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه