فروش فوق العاده سایپا | ثبت نام فروش فوق العاده سایپا

آغاز فروش فوق العاده سایپا برای شب یلدا | حراج یلدایی سایپا بدون قرعه کشی و تحویل فوری

فروش ویژه شاهین سایپا از فردا آغاز می شود.

آغاز فروش فوق العاده سایپا برای شب یلدا | حراج یلدایی سایپا بدون قرعه کشی و تحویل فوری
کدخبر : 12769
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​​ ​فروش فوق العاده سایپا طرحی است که در آن، خودرو های تولید ملی به فروش می رسند. فروش فوق العاده سایپا سبب بالا رفتن توان خرید خودرو از سوی افراد جامعه می شود. طرح فروش فوق العاده سایپا نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوق العاده سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوق العاده سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

گروه خودروسازی سایپا در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود قصد دارد از صبح روز یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ خودرو شاهین را به بورس کالای ایران عرضه کند.

به گزارش بانک اول  طرح فروش جدید سایپا شاهین در بورس کالا ویژه آذر ۱۴۰۱ اعلام شد. شرکت سایپا، سدان شاهین جی را از ۲۷ آذرماه در بورس کالای ایران عرضه خواهد کرد.

گروه خودروسازی سایپا در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود قصد دارد از صبح روز یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ خودرو شاهین را به بورس کالای ایران عرضه کند. در ادامه جزئیات طرح فروش جدید سایپا شاهین در بورس کالا ویژه آذر ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید:

شرکت سایپا در این طرح، شاهین دنده ای تیپ جی را با قیمت پایه ۳۰۴ میلیون تومان در بازار بورس عرضه خواهد کرد. مشتریان علاوه بر قیمت پایه باید هزینه‌های دیگری چون بیمه، شماره‌گذاری، مالیات و همچنین مالیات بر ارزش افزوده را نیز پرداخت کنند.

گفتنی است سایپا شاهین تیپ جی دنده ای از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر ۸ سوپاپ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۱۰ اسب بخار و گشتاور ۱۷۸ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

از امکانات این خودرو نیز می‌توان به رینگ آلومینیومی، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، سامانه GSI، تهویه اتوماتیک، آینه‌های تاشو برقی، استارت دکمه‌ای، سنسور باد و دمای تایرها، نمایشگر لمسی، تریم داخلی چرم مصنوعی، فرمان کمکی برقی، سانروف برقی و 2 ایربگ اشاره کرد.

فروش فوق العاده سایپا

UNI-T کراس اوور حدودا 4.5 متری است که به پیشرانه 1.5 لیتری توربو سری BlueCore چانگان مجهز شده و حداکثر توان آن به 177 اسب بخار می رسد اما نقطه ای که پیشرانه UNI-T را از رقبای هم‌ترازش جدا می کند، حداکثر گشتاور ۳۰۰ نیوتون متری این خودرو است که کشش قابل توجهی را در همراهی با گیربکس۷ سرعته دو کلاچه به محور جلو منتقل می کند.

UNI-T از تکنولوژی رادار در زیر سپر جلو بهره می برد که امکان ترمز خودکار اورژانسی را فراهم می کند و همچنین به لطف وجود این آپشن، سیستم کروز کنترل این خودرو از نوع Adaptive یا تطبیق پذیر با امکان حفظ فاصله با خودرو پیش رو است. همچنین از جمله امکانات رفاهی و ایمنی دیگر این کراس اوور می توان به کنترلش کشش و پایداری، دوربین ۳۶۰ درجه، ۶ کیسه هوا، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، انتخاب حالت رانندگی نرمال، اسپرت و اکو ، سیستم تهویه اتوماتیک و .... اشاره کرد.

نبود امکاناتی نظیر در برقی عقب، تیپ ترونیک گیربکس، گرم کن و سردکن صندلی از جمله نقص هایی بود که در ملاقات اولیه با UNI-T به چشم می خورد اما باید در نظر داشت که این خودرو از سطح کیفی قابل توجهی در مقایسه با دیگر هموطنانش بهره می برد و برای تطبیق قیمت آن با سقف قیمتی واردات ممکن است در نسخه نهایی نیز با همین شرایط به بازار عرضه شود. همچنین طی سواری کوتاه مدتی که با این خودرو داشتیم، عایق بندی خوب کابین و همچنین شتابگیری قابل قبول آن از جمله مزایای قابل توجه این کراس اوور بود. منابع رسمی شتاب این کراس اوور را کمتر از ۱۰ ثانیه و مصرف سوخت آن را حدود ۶.۳ لیتر در سیکل ترکیبی اعلام کرده اند.

UNI-T در بازار کشورهای همسایه با قیمتی بیش از ۳۰ هزار دلار عرضه می شود و به نظر می رسد در زمره خودروهای پریمیوم وارداتی از نظر قیمت قرار گیرد. البته ذکر این نکته ضروری است که سایپا الزاما این محصول را با قیمت خرده فروشی کشورهای حاشیه خلیج فارس خریداری نمی کند و از این جهت امکان واردات آن وجود خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ابراهیم حیدری
    0

    نیازمند

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه