پژمان جمشیدی به قلب استقلال حمله کرد + عکس

مدافع-هافبک قرمزها در هشت دربی برای این تیم بازی کرده است.

پژمان جمشیدی به قلب استقلال حمله کرد + عکس
کدخبر : 1900
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

#زندگی شخصی پژمان جمشیدی
#افتخارات ورزشی پژمان جمشیدی
#پژمان جمشیدی و حضور در دربی‌ها
#از فوتبال تا بازیگری پژمان جمشیدی
#مجرد بودن پژمان جمشیدی
#خاطرات فوتبالی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال سایپا، پاس و پرسپولیس است. پژمان جمشیدی در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی پژمان به عنوان بازیگر نقش‌آفرینی کرد و با ادامه فعالیت در سینما و تلویزیون، اکنون پژمان جمشیدی در فهرست پول‌سازترین بازیگران سینمای ایران قرار گرفته‌ است. پژمان جمشیدی هر چند به سمت دنیای بازیگری رفته است اما هنوز خاطرات فوتبالی‌اش را گهگاه تعریف می‌کند. پژمان جمشیدی هشت بار در شهرآورد بزرگ پایتخت بازی کرده است. 

پژمان جمشیدی

زندگی شخصی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی متولد 10 شهریور 1356 در تهران، بازیگر و فوتبالیست سابق است. او دانشجوی انصرافی رشته مهندسی عمران است و سال‌ها مدافع راست بود و حالا در عرصه بازیگری می‌درخشد.

پژمان جمشیدی

افتخارات ورزشی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در باشگاه‌های مطرح سایپا، پرسپولیس و پاس تهران سابقه بازی دارد و تنها  گل ملی خود را مقابل تیم ملی گرجستان به ثمر رسانده است. جمشیدی در سال 1376 به جوانان باشگاه کشاورز پیوست سپس به تیم سایپا دعوت شد؛ استعداد جمشیدی در باشگاه سایپا تهران مورد توجه قرار گرفت و از همان‌جا به تیم ملی جوانان و تیم ملی امید ایران ملحق شد. او به تیم ولفسبورگ آلمان هم دعوت شد اما به خاطر تیم پرسپولیس و مشکل سربازی قید حضور در آن تیم را زد و با قرارداد 14 میلیون تومان در سال 1379 وارد تیم پرسپولیس شد.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی و حضور در دربی‌ها

پژمان جمشیدی، مدافع-هافبک قرمزها در هشت دربی برای این تیم بازی کرده است.

پژمان جمشیدی

از فوتبال تا بازیگری پژمان جمشیدی 

پژمان جمشیدی در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی پژمان به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرد و پس از آن در عرصه تئاتر و سریال کارهای مختلفی ارائه کرده‌ است. پژمان جمشیدی موفق‌ترین فوتبالیستی است که وارد عرصه سینما و تلویزیون و تئاتر شده‌ است. او تاکنون در هشت فیلم سینمایی حضور دشته است، که در اغلب آنها با سام درخشانی همبازی است. ساختمان پزشکان، پژمان، دیوار به دیوار، نفس و سال های ابری از مجموعه‌های تلویزیونی هستند، که او در آنها حضور داشته است.

پژمان جمشیدی

مجرد بودن پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است.

پژمان جمشیدی

خاطرات فوتبالی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی هر چند به سمت دنیای بازیگری رفت و انصافا در این عرصه موفق بوده و هست اما هنوز خاطرات فوتبالی اش را گهگاه تعریف می‌کند. او هشت بار در شهرآورد بزرگ پایتخت بازی کرده است و قطعا امروز هم یکی از بیننده‌های مسابقه خواهد بود. در تصویر زیر جمشیدی در دورانی دیده می‌شود که هنوز فوتبال بازی می‌کرد. او اینگونه به قلب دفاع استقلالی‌ها می‌زند، جایی که مهدی هاشمی‌نسب هم مقابلش ایستاده است.

پژمان جمشیدی

 

آیا این خبر مفید بود؟

پرسش و پاسخ

  • آیا پژمان جمشیدی ازدواج کرده است؟ خیر
    آیا پژمان جمشیدی یکی از پولسازترین بازیگران سینما است؟ بله.
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه