آیا فصل سوم زیرخاکی ساخته می شود؟

قسمت آخر فصل دوم «زیرخاکی» در حالی شب گذشته روی آنتن رفت که قصه آن ناتمام باقی ماند و هنوز مشخص نیست این مجموعه فصل سومی هم دارد یا نه.

کدخبر : 1022
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

قسمت پایانی فصل دوم «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا شب گذشته ۲۹ خردادماه در حالی روی آنتن رفت که قصه آن تمام نشد و هنوز مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار این سریال است.


ناگفته نماند که ساخت فصل سوم «زیرخاکی» درخواست عده‌ای از مخاطبان این سریال نیز هست چراکه بیشترین پرسش دنبال کنندگان صفحه رسمی این سریال در فضای مجازی این است که «آیا فصل سوم ساخته میشه؟»

فصل دوم «زیرخاکی» یکی از گزینه‌های ماه رمضان بود، اما در نهایت ۸ خردادماه در ۱۶ قسمت روانه آنتن شد. شاید بهتر بود این مجموعه در ماه رمضان پخش شود چراکه این سریال در زمان پخش با وقفه‌هایی همراه شد که این موضوع ممکن است مخاطب را ناراحت کند.

اگر بخواهیم درباره نقاط قوت و ضعف این مجموعه صحبت کنیم باید بگوییم که کمرنگ بودن خط اصلی داستان یکی از نقاط ضعف این مجموعه بود که باعث می‌شد مخاطب درگیر قصه نشود. همچنین حضور بازیگران جدید و کاربلد مانند گیتی قاسمی که بازی خوبی را از خود به جای گذاشت در کنار بازیگران اصلی این سریال یعنی پژمان جمشیدی و ژاله صامتی که شاید حرفه‌ای‌تر از گذشته ظاهر شدند، نقطه قوت فصل دوم «زیرخاکی» بود.

آیا فصل سوم «زیرخاکی» ساخته می‌شود؟ / عملکرد قابل قبول شبکه یک در بهار ۱۴۰۰



هنوز از سوی عوامل سریال و شبکه پخش کننده خبری مبنی بر ساخت فصل سوم ارایه نشده است و باید منتظر ماند و دید قصه «فریبرز باغ‌بیشه» به پایان می‌رسد یا نه.

در ادامه اگر بخواهیم نگاهی هم به سریال‌های پخش شده در بهار ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما داشته باشیم، فصل سوم سریال «نون خ»، «احضار» و فصل دوم سریال «زیرخاکی» در این مدت روی آنتن رفته‌اند.

شاید بتوان گفت شبکه یک در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ عملکرد خوبی را در جذب مخاطب داشته است چراکه فصل سوم «نون خ» و سریال «احضار» فارغ از تمام ایراد‌های وارده توانسته‌اند عنوان پُرمخاطب‌ترین آثار را در نوروز ۱۴۰۰ و ماه مبارک رمضان از آن خود کنند البته هنوز مشخص نیست که فصل دوم «زیرخاکی» هم بتواند عنوان پُرمخاطب را کسب کند یا نه چراکه قسمت آخر آن شب گذشته ۲۹ خردادماه روی آنتن رفت، اما باتوجه به طنز بودن سریال و آمار قابل توجه بازدید آن در اینترنت احتمالا این مجموعه نیز عنوان پُربیننده‌ترین را از آن خود خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه