بهاره کیان افشار کرونا گرفت!

بهاره کیان افشار با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش از ابتلابه کرونا و سپری کردن دوران قرنطینه خبر داد.

بهاره کیان افشار کرونا گرفت!
کدخبر : 1452
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

بیوگرافی بهاره کیان افشار
علاقه به  بازیگری
شاعری

بهاره کیان افشار بازیگرو ترانه سرای ایرانی است. بهاره کیان افشار متولداردیبهشت 1362 و زاده تهران است. بهاره کیان افشار با بازی در سریال کلاه پهلوی چهره شد. بهاره کیان افشار اخیرا در سریال می خواهم زنده بمانم ایفای نقش کرده است. بهاره کیان افشار مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است.

بهاره کیان افشار (3)

بیوگرافی بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار  متولد 12 اردیبهشت 1364 در تهران و فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر است. او با وجود مخالفت خانواده فعالیت اش در  بازیگری   را شروع کرد البته طراحی و تبلیغات شغل اصلی اش است و می گوید عاشق  تئاتر   است.

کیان افشار

علاقه به  بازیگری

کیان افشار گفته است: از دوم دبستان تئاتر را شناختم و از آن سن تجربه اش کردم از همان موقع هم همیشه می گفتم، بزرگ شوم  بازیگری  را انتخاب می کنم و از همان زمان هم پدر و مادرم تمایلی به انتخابم نشان نمی دادند.در دوران دبیرستان دوست داشتم به مدرسه تئاتر و رشته  هنر  بروم ولی پدر و مادرم شدیدا مخالف بودند و مثل خیلی از پدر و مادرها دوست داشتند فرزندانشان پزشکی بخوانند.در حالی که من هم اصلا علاقه ای به رشته های علوم تجربی نداشتم. بنابراین دیپلم ریاضی فیزیک گرفتم و در دانشگاه هم رشته فنی مهندسی خواندم.او گفته است: از آنجا که خانواده‌ام در دوران نوجوانی همیشه مخالف حضورم در دنیای  تئاتر  بود، عطش  بازیگری  در من بیشتر می‌شد. طبیعی است وقتی انسان را از چیزی منع کنند اتفاقا بیشتر به سمت آن جذب می‌شود؛ به خصوص اگر این مساله در نوجوانی اتفاق بیفتد چون در این سن همه‌مان کمی خودسر و کله‌شق هستیم. (می‌خندد) راضی کردن خانواده‌ام برای ورود به دنیای  بازیگری  با سختی همراه بود و زمان زیادی برد اما خوشبختانه در نهایت توانستم راضی‌شان کنم؛ به شکلی که الان جزو حامیان و مشوقان اصلی من و بسیار همراه هستند و کارهایم را با علاقه پیگیری می‌کنند و حتی وقتی برخی پیشنهاد‌ها را رد می‌کنم می‌گویند: « اینقدر سخت نگیر » یا می‌گویند « بهاره چرا اینقدر کم‌کار شده‌ای؟ » (می‌خندد) من فکر می‌کنم اگر انسان اراده کند می‌تواند سرنوشتش را به‌نفع آرزوهایش تغییر دهد.

بهاره کیان افشار (6)

شاعری

از سنین پایین بواسطه علاقه شخصى پدرم همیشه به شعر و ادبیات پارسی علاقه داشتم و دارم گهگاهی هم دستی بر قلم دارم و از چینش کلمات کنار هم لذت می‌برم. ترانه  و متن‌های ادبی را بسیار دوست دارم و خودم هم ترانه و متون ادبی می‌ نویسم. آقای  بهرام رادان ، پیش از اینکه بازیگر شوم از دوستان من بودند و پس از ورودم به دنیای بازیگری این دوستی بواسطه همکاری پررنگ‌ تر شد او ترانه‌ های مرا خواندند و از چهار، پنج تا از این ترانه‌ ها در آلبوم‌شان استفاده کردند.بهاره کیان افشار (7)

نحوی بازیگر شدن

کیان افشار فعالیت اش را با گروه تئاتر  آزیتا حاجیان  در ماه های اول سال 83 شروع کرد. سپس با معرفی  تینا پاکروان  (همکلاسی دوران دبیرستانش) به  محمدرضا شریفی نیا  باعث شد در سریال کلاه پهلوی بازی کند.بهاره کیان افشار (8)

کیان افشار گفته است: من سال ۸۳ به پروژه کلاه پهلوی دعوت شدم. همان موقع هفت ماه بود که در گروه تئاتر خانم حاجیان تمرین می کردم. خانم پاکروان – که همکلاسی دوران دبیرستانم بودند – من را به آقای شریفی نیا معرفی کرد. همان یکی دو جلسه اول که رفتم سر صحنه  کلاه پهلوی ، عوامل تصمیم گرفتند من نقش «شادی مستشارنیا» را بازی کنم. تیر ۸۵ بود که تصویربرداری کلاه پهلوی کلید خورد.عملا قرار بود پروژه یک سال و نیم طول بکشد ولی ما نزدیک به ۷-۶ سال مشغول کار بودیم. در همه آن سال ها، چند تئاتر کوچک هم کار کردم. در همه آن مدت منتظر بودم کلاه پهلوی تمام شود و بتوانم بیشتر فعالیت کنم ولی خب، نمی شد. هیچ وقت نمی دانستی بعد از یک هفته چه کار خواهی داشت. به خاطر همین نمی شد به هیچ پروژه ای قول داد.بهاره کیان افشار (9)

زندگی سالم

طبیعتا بازیگران باید زندگی سالمی داشته باشند. زندگی سالم و توجه به سلامت، ورزش و تغذیه مناسب قطعا در سلامت جسمی، شادابی چهره و تداوم عمر جوانی یک بازیگر موثر است. مطالعه، داشتن تفریح، خواب و استراحت به‌موقع، سفر، برنامه غذایی مفید و سالم و… همگی به سلامت روح و جسم کمک می‌کنند.بهاره کیان افشار (10)

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه